Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צירפתה אותי שחורה... או התחדשתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייצור לא בארץ המקור תמיד נחשב כפחות איכותי, לפחות בעיניי. זה לא דיל ברייקר כמובן.

 

לגבי המזגן... הכפתורים ב208 מיושנים ואין כוונון למעלות. זה או שקר מידי או שאתה מכבה אותו. וזה כבר הוריד לי מהרכב.

פורסם

שחצי סלובקי כותב שהוא מעדיף שהייצור לא יהיה שם, אני מתחיל לדאוג:Foil:😅

בעיני הC3 עדיפה על ה208, יצא לי לעבור על לא מעט מודלים של 208, הן לא מזדקנות כלכך טוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני שעתיים, shellcase כתב:

שחצי סלובקי כותב שהוא מעדיף שהייצור לא יהיה שם, אני מתחיל לדאוג:Foil:😅

אני אוקראיני, וכשראיתי על מכונת קפה את הכיתוב made in Ukraine, ארזתי אותה בחזרה לקופסה והחזרתי אותה לחנות.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, shellcase כתב:

שחצי סלובקי כותב שהוא מעדיף שהייצור לא יהיה שם, אני מתחיל לדאוג:Foil:😅

בעיני הC3 עדיפה על ה208, יצא לי לעבור על לא מעט מודלים של 208, הן לא מזדקנות כלכך טוב.

 

זה לאו דווקא העניין של סלובקיה עצמה (אם כי סחטיין על ההבחנה), אלא יותר ההרגשה כשיצרן מרכיב את הדגם שלו בארץ שהיא לא ארץ המקור, זה נעשה משיקולי חיסכון, וההרגשה לקנות משהו שחסכו עליו... קצת מציק. אם כי שוב, לא דיל ברייקר והעדיפות שלי הייתה ל208 טק אדישן. 

 

הניהוג בפיג'ו נחמד יותר, הC3 מרגיש כמו מיני ג'יפון, לטוב ולרע. 

פורסם

אז אחרי כמה ימים... הגיע הזמן לדיטיילינג קל. 

הרכב עבר שטיפה יסודית, פלסטלינה, פוליש, וקס, וציפוי ננו. מבפנים עבר ניקוי יסודי כולל ניקוי ריפודים. הרכב נראה מדהים. 

לצערי התהליך חשף בפני כמה פגמים שלא שמתי אליהם במעמד הקנייה אבל זה לא שברכב אחר לא יהיו כאלו, צריבות של לשלשת ציפורים, נגיעות של אבנים קטנות בצבע. מבאס, אבל זה משהו שיש בכל רכב. 

אני עדיין מרוצה מכך שהרכב בילה רוב חייו בחניון מקורה (גם בית וגם עבודה של הבעלים הקודם) אבל עדיין לא מושלם... וגם לא יהיה טוב מזה לדעתי אלא אם כן הרכב חדש מהשקית. 

IMG-20211015-WA0020.jpg

IMG-20211015-WA0018.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

משהו בשילוב של הגה הידראולי, מנוע 2 ליטר גמיש, גיר ידני ונוחות צרפתית נתן חבילה שכבר לא תמצא בשוק היום (בטח ובטח לא בשוק יד2 שהתחרפן לגמרי עם המחירים)
למרות שקיבלת מנוע טורבו חמוד וצנוע עם אוטו הרבה יותר חדש, אין קצת חרטה על מכירת ה307?

 

פורסם

ה307 הייתה לא ממש גמישה וחיה בסל"ד יחסית גבוה כדי להתחיל לזוז, בנוסף היה חסר הילוך שישי וזה הורגש מאוד, רעשי המנוע והסלד הגבוה בחמישי היו מעיקים, חוסר בבקרת שיוט גם עבורי היווה חסרון (כי כשנסעתי ברכב, זה היה בין עירוני ארוך, לנסיעות קצרות לא התאמצתי להוציא אותה)

 

ה307 הייתה מודרנית וסופר מאובזרת לשנתה, היא החליפה אצלי 206xs, ולפנייה 306, ככה שמבחינה ספורטיבית ה307 הייתה ירידה ברמה, אבל איכות החיים והנוחות והאבזור והמרווח הפנימי עלו פלאים (והיה לה אבזור שאפילו בc3 החדשה ממנו ב12 שנה, אין. עד כדי כך)

זה לא שניצלתי את היכולות הספורטיביות של הרכבים, את הכיף שלי אני משיג על שני גלגלים (ולפעמים זה גם יותר מדי) אני כן אוהב את הנוחות, האבזור, הערך לשקל, העיצוב, והשובבות והיציאה מהקופסא של הצרפתים.

 

הc3 נינוחה יותר, הילוך שישי, מנוע טורבו גמיש מאוד, בידוד רעשים מעולה, נוחות משודרגת.

כן הייתי מעדיף 208, כי היא קצת קשיחה יותר, אבל לא מצאתי אחת נורמלית, ולא יכלתי לסבול בעין את העיצוב הפנימי של כפתורי המזגן המיושנים האלו. 

הc3 לא מדרבנת להעלות מהירות בסיבוב, אבל אני מצליח לחיות עם זה בשלום כי האופי הכללי ברכב משדר רוגע. לצורך העניין, הלוותי מחבר 208 טק אדישן לסופ"ש, בנסיעה בכביש מהיר לא ירדתי מ140 חצילים לשעה, עקפתי בלי סוף. בc3, אותו כביש מהיר, מרחף לי ב120 בניחותא. כמעט אותו רכב מלמטה, שני גישות שונות לחלוטין. אחרי 3 פיג'ו בחנייה, זאת הסיטרואן הראשונה ואני די מתחבר לקטע המרחף. כי כדי לנסוע מהר וחזק וספורטיבי, יש לי דו"ג. ברכב אני בא להתפנק. 

 

לגבי הבחירה באוטומט, שילוב של פינוק, והעובדה שאני לא הנהג העיקרי ברכב. תכלס, במצב S הרכב מגיב סבבה לגמרי, בעוד בD הוא בפנאן שלו. ותמיד ניתן לתפעל ידנית אם אני במוד. 

 

לגבי חרטה... קיימת. תמיד. גם לגבי ה307, אך גם לגבי קודמותיה. כל אחת הצטיינה בתחומה. וזה לא העניין שלא ניתן להחזיק כמה במקביל (כי במחיר של הסיטרואן יכלתי להשאיר את ה306 206 וה307) אלא העניין של כואב לי לראות שהם יושבות ללא שימוש בחנייה. וזה גם הסיבה שהפור נפל וה307 נמכרה. אולי בעתיד הרחוק, מאוד, אשפץ אחת לאספנות בשביל הנוסטלגיה, אבל עד אז...אמשיך לרחף על ענן. 😉

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 13.10.2021 בשעה 09:54, vadim6385 כתב:

השאלה אם זה מכני ממש, או כמו בטויוטה/הונדה/סובארו - ידיות מכניות שמתחברות לפיקוד אלקטרוני.

 

כי אם זה ככה, אפשר לחיות, אתה עדיין יכול לכוון טמפרטורה ועוצמת מפוח בצורה מדויקת. ההבדל בין זה לבקרת אקלים זה חיישן טמפרטורה, מצב AUTO, כפתורים וצג LCD שמציג לך את הטמפרטורה.

 

בסובארו שלי יש חוגות מכניות שמחוברות לפיקוד אלקטרוני מלא. אפשר לכוון טמפרטורה ועוצמה בצורה מדוייקת ויש חיישן טמפרטורה ומצב auto גם במפוח וגם בטמפרטורה. לדעתי זה השילוב המושלם של יתרונות הנוחות בחוגה עם היתרונות של בקרת אקלים, ההפך הגמור של המזגן במולטימדיה שנכנס היום.

 

עריכה: מתנצל על ההקפצה והסטייה, הגבתי בעמוד הראשון מיד אחרי ההודעה בציטוט ולא אחזתי שיש עוד עמוד שלם..

עריכה אחרונה על ידי tza
×
×
  • תוכן חדש...