Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אגזוז סגור לטורבו


CivicNos
שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במה הוא שונה ?

לדוגמא : כאשר גודשים רכב מסויים לא ניתן להשאר עם הדוד המקורי לכן בד"כ מה שעושים זה דוד פתוח .

לעומת זאת , דוד סגור לטורבו זאת גם אפשרות .

לכן השאלה היא במה הוא שונה ? ואיך בדיוק הוא בנוי ?

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצאת לנו סוג חדש של אגזוז?

אין דבר כזה אגזוז סגור לא יודע מאיפה זה בא לך:?

מערכות פליטה מקוריות שמגיעות אם הרכב ולא חשוב אם הוא טורבו או לא טורבו, מגיעות בקוטר קטן בדר"כ 2" או 2.25", ובכל קיפוף ועיקול שהצינור עובר בדרך ליצאה הקוטר עוד יותר יורד כי היצרן לא משקיע בצינורות האלה.

לכן מחליפים את המערכת פליטה לקוטר גדול יותר בדר"כ 2.5" 3" ובלי ממיר קטליטי או ממיר קטליטי ספורטיבי כדי שהזרימה תיהיה חופשית ושהמנוע פחות יתאמץ ויוכל לסלק את הגזים במהירות.

אין דבר כזה מערכת פליטה סגורה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על מערכת פילטה סגורה ולא יודע מה הבנת ממה ששאלתי ..

 

אבל אני סבור שמי שטיפה מכיר רכבים כאלה ואחרים עם טורבו יודע על מה אני מדבר ,על אחת כמה וכמה מבין מהו דוד המכונה "סגור" ובמה הוא שונה מ"פתוח" להבדיל מקוטר היציאות .

בכל מקרה שאלתי היא בקשר לדוד סגור ולא בקשר למערכת פילטה וקטליזטורים שרק השם יודע איך הגעת לזה ?!?:puzzled:

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליפת אגוז,

 

דוד "סגור" הוא דוד מקורי הבנוי מכמה מחיצות עם מעבר ביניהן כשהפליטה עוברת מתא לתא ובכל תא יש בידוד מצמר סלעים לספיגת הרעש.

 

דוד ספורטיבי בנוי מצינור מצד אחד של הדוד למישנהו וסביבו חומר הבידוד אם בכלל.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב כנראה לא הבנתם את הנקודה לכן אשאל את השאלה אחרת .

אני יודע איך בנוי דוד סגור ואני יודע איך בנוי דוד פתוח , אבל השאלה היא כזו: נגיד בסיוויק יש דוד סגור רגיל שבא כסטנדרטי וכשבונים טורבו בד"כ מחליפים לדוד פתוח או לדוד סגור אחר אבל לא אורגנלי ופה נכנסת השאלה במה הוא שונה מהאורגנלי הרי ידוע ששניהם דודים סגורים .

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הדוד הסגור אין טעם להחליף בדוד סגור אחר אלא אם כן אתה סובל מהרעש של הדוד הפתוח.

במידה ואתה סובל מהרעש אתה יכול לעשות את אותו אפקט של החלפה של דוד סגור בדוד פתוח רק בצורה יותר מתונה ובכך להשאיר את הדוד מעט סגור ובכך הוא יסנן את הרעש של המנוע יותר.

אפשרות נוספת היא להשאיר את הדוד הסגור ולהחליף את כל הצנרת בצנרת שמאפשרת זרימה טובה יותר.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודים סגורים די דומים אחד לשני,רק שיש איכות יצור מסויימת ויש גדלים.

 

למשל דוד של רכב 2 ליטר לא יהיה באותו גודל של רכב 1.4 ליטר,כיוון שנפלטים יותר גזים ממנוע 2 ליטר מאשר ממנוע 1.4 ,לכן יש כאלו שקונים "מקורי" כדי להיות סגורים על הגודל שצריך,בדוד פתוח אין את הבעיה שלך הגדלים כי הגזים גם ככה זורמים בחופשיות,דוד סגור במידה לא נכונה יכול "לחנוק" את המנוע כי הוא מגביל את פליטת הגזים.

 

יש את הקטע של איכות היצור ,ישנם דודים מעפנים שנרקבים מהר,שאני רכשתי בשירות הסדיר שלי רנו 5 86' היה עליה דוד רקוב שהרעיש,כאשר האגזוזן פירק אותו ראינו שכתוב "תוצרת שכם".

 

מקווה שעזרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הדוד הסגור אין טעם להחליף בדוד סגור אחר אלא אם כן אתה סובל מהרעש של הדוד הפתוח.

במידה ואתה סובל מהרעש אתה יכול לעשות את אותו אפקט של החלפה של דוד סגור בדוד פתוח רק בצורה יותר מתונה ובכך להשאיר את הדוד מעט סגור ובכך הוא יסנן את הרעש של המנוע יותר.

אפשרות נוספת היא להשאיר את הדוד הסגור ולהחליף את כל הצנרת בצנרת שמאפשרת זרימה טובה יותר.

שוב מכניסים צנרת .. לא דיברתי על צנרת !!:x

ב. מזה בדיוק דוד פתוח בצורה מתונה ?:?

ג."את הדוד הסגור אין טעם להחליף בדוד סגור אחר אלא אם כן אתה סובל מהרעש של הדוד הפתוח."- לא דיברתי על להחליף דוד ליותר שקט , אלא לדוד סגור אחר שבנוי ללחצים גבוהים/מעביר יותר טוב פליטת גזים או שבנוי לטורבו .

 

בבקשה לא לזרוק שתם דברים באוויר , מי שיודע על מה אני מדבר שיגיב -תודה

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הדוד הסגור אין טעם להחליף בדוד סגור אחר אלא אם כן אתה סובל מהרעש של הדוד הפתוח.

במידה ואתה סובל מהרעש אתה יכול לעשות את אותו אפקט של החלפה של דוד סגור בדוד פתוח רק בצורה יותר מתונה ובכך להשאיר את הדוד מעט סגור ובכך הוא יסנן את הרעש של המנוע יותר.

אפשרות נוספת היא להשאיר את הדוד הסגור ולהחליף את כל הצנרת בצנרת שמאפשרת זרימה טובה יותר.

שוב מכניסים צנרת .. לא דיברתי על צנרת !!:x

ב. מזה בדיוק דוד פתוח בצורה מתונה ?:?

ג."את הדוד הסגור אין טעם להחליף בדוד סגור אחר אלא אם כן אתה סובל מהרעש של הדוד הפתוח."- לא דיברתי על להחליף דוד ליותר שקט , אלא לדוד סגור אחר שבנוי ללחצים גבוהים/מעביר יותר טוב פליטת גזים או שבנוי לטורבו .

 

בבקשה לא לזרוק שתם דברים באוויר , מי שיודע על מה אני מדבר שיגיב -תודה

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודים סגורים די דומים אחד לשני,רק שיש איכות יצור מסויימת ויש גדלים.

 

למשל דוד של רכב 2 ליטר לא יהיה באותו גודל של רכב 1.4 ליטר,כיוון שנפלטים יותר גזים ממנוע 2 ליטר מאשר ממנוע 1.4 ,לכן יש כאלו שקונים "מקורי" כדי להיות סגורים על הגודל שצריך,בדוד פתוח אין את הבעיה שלך הגדלים כי הגזים גם ככה זורמים בחופשיות,דוד סגור במידה לא נכונה יכול "לחנוק" את המנוע כי הוא מגביל את פליטת הגזים.

 

יש את הקטע של איכות היצור ,ישנם דודים מעפנים שנרקבים מהר,שאני רכשתי בשירות הסדיר שלי רנו 5 86' היה עליה דוד רקוב שהרעיש,כאשר האגזוזן פירק אותו ראינו שכתוב "תוצרת שכם".

 

מקווה שעזרתי.

אתה בכיוון ,אבל עדיין זה לא עונה לי על השאלה ..

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שואל את זהלגבי הסיוויק בגלל שהיא אטמוספרית ואח"כ אנשים בונים לה טורבו?

 

אם כן אין דרך נכונה מלבד ניסיון שלך ושל אחרים.

 

תעיף מבט כאן

www.tuninglinx.com

 

תסתכל בחלק של המאמרים על אגזוזים- מדוע להחליף?

 

תראה אם זה יענה לך בנוסף.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפסיק לבלבל ת'מח לאנשים על דוד פתוח או סגור, מה זה השטויות האלה?

 

דוודים לא נמדדים בפתיחות או הסגירות שלהם אלא ביכולת ההעברה של הגזים שלהם. זה מצויין על כל דוד ובכל קטלוג.

תיקח דף ועט, תכנן את המנוע שלך, חשב עפ"י הסל"ד של שיא ההספק ושל נפח המנוע את כמות הגזים היוצאים (יש נוסחאות שונות לטורבו ולאטמוספרי) ולפי זה תתאים דוד אחורי סגור, פתוח או סגור למחצה או איזה שטות אחרת ששמעת באיזה מוסך או מפגש.

מספר היציאות, עיצובן והרעש שהדוד עושה אינם רלוונטים לחלוטין.

יש דודים עם יכולות זרימה מדהימות והם שקטים להפליא!

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...