Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קקטוס מול 308- תקציב של 50000-60000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה מצטמצם לאחת משתי אלה. מעוניין לקנות מלובינסקי או אופרייט בשביל השקט הנפשי שבאחריות (שלא באה בחינם). בשתי אלה אפשר לקנות 2018 (אולי גם 2008) כך שסיפור הרצועה המתפוררת לא רלוונטי.

 

בקשר לנקודה הזו רציתי לשאול את המנוסים האם אכילת השמן במנוע הזה היא רק במקרים של מנועים ש״סבלו״ עד הריקול, או שאלה סוגיות שאינן בהכרח קשורות ובעיות אכילת שמן יש גם במנועים מ-2018 והלאה.

 

אשמח לטיפים על יתרונות/ חסרונות של כל אחד מהדגמים. בירור מחירים של קורולה/איוניק באותן סוכנויות מעלה הבדל בסדר גודל של עד 20-30 אלף. האם זה משקף הבדל באמינות או שמדובר באותו מוניטין מפוקפק מהעבר שכבר לא רלוונטי לדגמים האלה?

פורסם

ממה שראיתי פה ובמועדון קקטוס, צריכת השמן בתחילה לאחר ההחלפה. כניראה במנועים שהתחילה כבר התפוררות.

ה308 בעלת מנוע חזק יותר.

הרכב אולי 2018 אבל אתה לא יודע מתי יוצר ואיזו רצועה יש שם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

על הקקטוס יש אחריות יבואן 5 שנים. אתה לא באמת צריך לקנות מלובינסקי, רק תקנה ממישהו ביד 2 שיש לו ספר טיפולים מלא ותקין 

לובינסקי די עפים על עצמם, ולפני שבועיים בערך הציעו לי  קקטוס 2018 ב-67 אלף.

פורסם

לי לא הציעו את הרכב הזה, ואני יודע שהייתי שם אחרי שפירסמו אותו. 

 

אני יכול אולי להבין למה. אם אתה מריץ את המספר של הרכב, אתה רואה שהרכב בבעלות חברה, ולא בעלות פרטית. ואני הדגשתי בפני הנציג שאני רוצה אך ורק בעלות פרטית. אולי בגלל זה הוא לא הציע לי... 

פורסם

שיטת מצליח. גם כשאני קניתי את ה308 בדקתי בלובינסקי והם הציעו לי רכבים ב20-15 אלף שקל יותר ממחיר שוק.

לגבי הקקטוס מול ה308 אז הקקטוס מבוססת על הפלטפורמה ה"קטנה" יותר CMP (או EMP1) שעליה מבוססת גם ה208. כאשר ה308 יושבת על הפלטפורמה הגדולה יותר EMP2 שעליה מבוססות גם ה3008 ה508 וכן הלאה... אין לי הרבה ניסיון עם הקקטוס אך מניסיון רב עם ה208 אני יכול להעיד שה308 מרגישה איכותית יותר אם זה בבידוד רעשים עדיף, יכולת ספיגת שיבושים, יציבות , איכות הרכבה, חומרים, ומזגן חזק מה שהיה חסרון משמעותי ב208 במיוחד בתקופת הקיץ.
מצד שני ה208 הייתה קלה וכייפית יותר לנהיגה עירונית, הנראות החוצה טובה יותר בזכות תנוחת ישיבה זקופה ושטח חלונות גדול וההיגוי היה קליל וזריז יותר מה שעזר להשתחל ולתמרן בתוך העיר.
ה308 גם כן אוכלת יותר דלק בגלל שהיא כבדה יותר והמנוע יותר חזק.

פורסם
לפני 9 דקות, davemustaine87 כתב:

לי לא הציעו את הרכב הזה, ואני יודע שהייתי שם אחרי שפירסמו אותו. 

 

אני יכול אולי להבין למה. אם אתה מריץ את המספר של הרכב, אתה רואה שהרכב בבעלות חברה, ולא בעלות פרטית. ואני הדגשתי בפני הנציג שאני רוצה אך ורק בעלות פרטית. אולי בגלל זה הוא לא הציע לי... 

אז הם מפרסמים רכב חברה כיד 1 פרטית? אגב, מה זאת אומרת מריץ את מספר הרכב? איפה?

פורסם

יש את הרכב שדיברת עליו, כנס ליד 2 יש את המספר רישוי שלו. 

 

תרשום בגוגל "רכב לפי מספר רישוי" וכנס לתוצאה הראשונה(לא רוצה לפרסם שום אתר) 

 

תרשום שם את  המספר של הרכב ותקבל עליו מידע. שם מופיע שהוא רכב חברה. 

 

ואין מה להתפלא. לשקר זה בערך כמו לנשום עבור רוב הסוכנויות. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהצצה באתר של לובינסקי טרייד - כל הרכבים שבדקתי מופיעים כליסינג.

חוץ מזה, ממה שאני יודע, ברישיון רכב שנמצא במגרש טרייד אין אמור להופיע שם המגרש (לא מוסיף עוד יד לרכב, אלא רק מציין שהרכב בחזקתו), אולי בגלל זה הוא מופיע במאגר כ"חברה".

 

מחוויותיי במגרשי הטרייד אין האלו, המוכרים ידחפו לך מה שבא להם ולאו דווקא מה שבא לך. אז אין מנוס מלוודא מול המוכר כל פרמטר שחשוב לך, על כל רכב שהוא מציע.

 

ודבר אחרון - אם אתה הולך על הקקטוס ובונה על 5 שנות האחריות של לובינסקי (לא זו שמגיעה מהטרייד), הייתי מציע ממש לוודא מול מוסך יבואן שהרכב אכן באחריות.

פורסם

תבדוק  בטריידמוביל, ראיתי שיש להם 308 עם קילומטראז נמוך, אחרי נסיון רב עם הרכב הזה הייתי הולך עליו ולא על הקקטוס.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, davemustaine87 כתב:

לי לא הציעו את הרכב הזה, ואני יודע שהייתי שם אחרי שפירסמו אותו. 

 

אני יכול אולי להבין למה. אם אתה מריץ את המספר של הרכב, אתה רואה שהרכב בבעלות חברה, ולא בעלות פרטית. ואני הדגשתי בפני הנציג שאני רוצה אך ורק בעלות פרטית. אולי בגלל זה הוא לא הציע לי... 

בדקתי מספר קקטוסים של לובינסקי מיד 2 באתר שהצעת. גם אלה שמופיעות ביד 2 כ"פרטי" וגם אלה שמופיעות כ"ליסינג" עולות בחיפוש במאגר כ"חברה". כנראה באמת עניין טכני כפי שהוצע פה. לא תהיה בעיה לבדוק את רשיון הרכב כשאגיע לזה.

 

עדיין לא הורדתי מהפרק את ה-2008. האם גם בקקטוס השליטה על המזגן היא מהמסך כמו ב-308? נראה לי שב-2008 זה לא כך, מה שנראה לי עדיף. המחלה של אטימה בחלונות הזויה- למה אין רכב נורמלי בלי הפרעות מעצבנות ויקרות לתיקון???

 

שוב, אשמח לדעת ממישהו אם הבעיה של אכילת שמן מופיעה גם ברכבים שמעולם לו נכללו בריקול להחלפת רצועת טיימינג. אני לא מחפש ברכב כוח, ביצועים וכו'. אני בעליה המרוצים של C4 2009 מליסינג ורוצה מהרכב הבא/הנוסף שלי מה שהיא נתנה לי: 9 שנים של שירות עם מינימום דרמות.

לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

תבדוק  בטריידמוביל, ראיתי שיש להם 308 עם קילומטראז נמוך, אחרי נסיון רב עם הרכב הזה הייתי הולך עליו ולא על הקקטוס.

הוא 2019, פרטי מ-0 ק"מ. מחוץ לטווח המחירים. גם לא נותנים מחירים בטלפון אלא נוקבים במחיר מחירון

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

גם בקקטוס המזגן נשלט דרך המסך.

וכפי ש @yulianx ציין מוקדם יותר, נראה שעד כה העדויות על צריכת השמן המוגברת הופיעו רקברכבים שעברו ריקול.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
פורסם
לפני 1 דקה, daniel.asu כתב:

גם בקקטוס המזגן נשלט דרך המסך.

ובלי פתח בצד של הנוסע, נכון?

 

מה עם פתחי מזגן במושב האחורי? יש למי מהדגמים האלה?

פורסם

לקקטוס אין פתח לנוסע ואין מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...