Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים

 

ברשותי ברלינגו 2020 ברמת אבזור בסיסית, מאחסן ציוד וארגז כלים בבגאז.

קרה לי פעמיים שפשוט השארתי את דלת הצד או הבגאז פתוחים לרווחה ועליתי הביתה, בפעם האחרונה מישהו ראה וגנב הכל.

 

מחפש מערכת שתראה לי בבית האם הרכב נעול, מכירים ?

 

בדקתי על ביפר ולהבנתי מעדכן רק אם איזה דלת אינה סגורה, וזו חצי עבודה.Good Vibes Dancing GIF by Hello All

  • מבאס 1
פורסם

יותר פשוט,

תהיה אתה יותר אחראי  כשאתה מגיע אל ביתך,

אל תמהר ללכת מהרכב או לדבר בטלפון תוך כדי,

תנעל את הרכב , ותיבדוק דלת דלת אם הכל נעול.

כמו שהיינו עושים פעם לפני כמה שנים ,

כשלא הייתה נעילה מרכזית ברכב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא צריך לבדוק דלת - דלק. 

צריך להתסתובב שניה ולראות האם האוטו נותן הבהוב ארוך פעם אחת ב 4 וינקרים בעת לחיצה כפתור הנעליה בשלט.

 

הבהוב מאשר שכל הדלתות ננעלו. 

 

אם אחת הדלתות פתוחה או לא סגורה הייטב ובה לא התבצעה הנעלה, לא יהיה הבהוב.

 

 

פורסם

מחזק.

 

סגל לך מנהג לעשות הקפה סביב הרכב לפני כל נסיעה ואחרי כל חניה. כך תוודא שאין כל מיני הפתעות, מחתול בבית הגלגל עד מכה בפגוש. במסגרת הסיבוב בדוק לפחות דלת אחת (בהנחה שיש נעילה מרכזית), ובכל פעם דלת אחרת. לפני כשנתיים היה אסון - ילד שנכנס לרכב שהנעילה שלו היתה תקולה ומת ממכת חום.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...