Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי (ניסן קשקאי 2008)
מפספס הצתות וגורם לרכב "לקפץ", כבר מפחד לנסוע איתו מחוץ לעיר מרוב שזה לעיתים תכופות
זה קורה גם בניוטל
הוחלפו 4 מצתים והבעיה נעלמה ליום אחד

 

עכשיו זה ממשיך, ולמוסך שלי נראה שאין כל כך מושג.
סיפר לי שחיישן חמצן 2 מראה ערך קבוע של 99.2% (אכן אימתתי את זה עם OBD שיש לי ) וזה מבלבל את מערכת הההזרקת דלק

אחרי קריאה קצרה באינטרנט אני רואה שזו שטות, ו99.2% זה הערך המצופה
https://support.bluedriver.com/support/solutions/articles/43000551799-why-is-fuel-trim-99-2-

איך אפשר להבין איפה הבעיה כשאין נורה? מה מוסך טוב יעשה מבחינת צעדים של להבין את מקור התקלה?

 

תודה

 

 

פורסם

מה עם הכהלים? נבדקו ונשללו לסיבה?

האם יש סיטואציה שזה נפוץ בה יותר? האצה אגרסיבית, עלייה או ההפך בחוסר לחיצה על הגז, הילוך/מהירות מסוימת, משהו קבוע שקורה?

פורסם
לפני 8 שעות, Shab00 כתב:

מה עם הכהלים? נבדקו ונשללו לסיבה?

האם יש סיטואציה שזה נפוץ בה יותר? האצה אגרסיבית, עלייה או ההפך בחוסר לחיצה על הגז, הילוך/מהירות מסוימת, משהו קבוע שקורה?

כן נבדקו, אחד הוחלף לפני 4 חודשים (אז נדלקה נורה שהתריעה)

ואין סיטואציה שזה נפוץ בזה, אבל ברגע שזה מתחיל לקרות... זה קורה כל כמה שניות

פורסם

א. קויילים (סלילים. סלילי הצתה) ולא כוהלים.

ב. כנראה שצריך לסרוק תקלות עם סורק שהוא "יותר מסורק גנרי".

ג. חוטי הצתה - יש ברכב ? נבדקו ?

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

פורסם

אפשר לנסות להביט ב MODE 6 בעם המידע הספציפי קיים - (רכב יפני ישן ) בעם קיים תדע לפחות איזה צלינדר הוא הבעייתי אבל לא למה - דלק,קומפרסייה,ניצוץ.

 

חיים יוד.

פורסם
לפני 4 שעות, חולגי כתב:

א. קויילים (סלילים. סלילי הצתה) ולא כוהלים.

ב. כנראה שצריך לסרוק תקלות עם סורק שהוא "יותר מסורק גנרי".

ג. חוטי הצתה - יש ברכב ? נבדקו ?

תודה, הסורק התקלות המקצועי של המוסך לא העלה כלום חוץ מעניין החיישן 99.2

 

בקשר ל-ג', לא בטוח שנבדקו - יש דרך מבלי להחליף ?

אני פשוט לא רוצה להתחיל להחליף חלקים ורק בדיעבד לגלות מה פתר - הרכב מיועד למכירה

לפני 3 שעות, חיים יוד כתב:

אפשר לנסות להביט ב MODE 6 בעם המידע הספציפי קיים - (רכב יפני ישן ) בעם קיים תדע לפחות איזה צלינדר הוא הבעייתי אבל לא למה - דלק,קומפרסייה,ניצוץ.

 

חיים יוד.

תודה, קראתי עכשיו בגוגל, נראה מעניין

 

אנסה לזהות משם

פורסם

מוד6 לא נתן לי יותר מידי דרך הפלאפון...

 

2 מוסכים לא ידעו לעזור לי

למישהו יש המלצה למוסך באזור רחובות?

פורסם

מכיר אלמרה ששני סליל הצתה היו דפוקים ולא עלתה תקלה.

 

לדעתי תתחיל מזה.

זאת בדיקה פשוטה ומהירה.

5 דקות עבודה במוסך, ואם אין שיפור גם לא צריך להשאר עם הסלילים החדשים.

 

.

פורסם (נערך)

תודה על התגובות

 

אני יודע כי זה מורגש, אני שם על ניוטרל, פותח מכסה מנוע, ורואה את המנוע קופץ ואת הסלד משתנה 

גם בנסיעה רואים שבזמן קפיצות האוטו מתקשה

 

2 פרטים חדשים

1) נדלקו לי נורות כתומות שנראות קשורות לבלמים (ESP ABS וכו') - קוד שגיאה לפי המחשב רכב שלי P1614 (נעלם כשמכבים ומניעים שוב... חוזר לעיתים רחוקות)

ההודעות האלו הופיעו לי לפני יותר משנה לכמה ימים, ופתאום נעלמו כלא היו

 

2) נסיעה אחרונה זה התחיל לגמגם + נדלקו הנורות הכתומות מסעיף קודם + האוטו נכבה ברמזור עם נורות אדומות (מנוע, מצבר וכו')

כיביתי והנעתי כדי לפנות את הצומת והנורות נעלמו

 

 

עריכה אחרונה על ידי tyson
פורסם

הוחלפו 3 סלילים (הרביעי הוחלף לפני כמה חודשים)

ונראה כרגע שהבעיה נעלמה

 

תודה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...