Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו פלאג אין


מוטי קליין
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום , אני נוסע כ10 עד 30 קילומטר ביום..חשבתי לרכוש קיה נירו פלאג אין , בתקווה שרכב זה יאפשר לעשות את המסלול היומי ויפתור אותי כמעט מתחנות דלק.

ברשותי חנייה פרטית עם שקע חשמל ביתי רגיל.. נדמה לי של 16 אמפר.

האם כבל הטעינה המסופק עם הרכב מתאים לשקע ביתי?

במידה והכבל מגיע עם תקע סיקון קיים מתאם לשקע ביתי?

האם יש סכנה בטעינת הרכב בחנייה סגורה?

אשמח לייעוץ.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שיש כיום רכבים חשמליים מצוינים עם טווח של 400 ק"מ ומעלה כמו טסלה ואיוניק 5, זאת תהיה טעות ענקית לרכוש רכב פלאגין.

רכבי פלאגין הם רכבים יקרים, עם טכנולוגיה מיושנת שמכילים מערכות כפולות ומיותרות.

לך על רכב חשמלי ותחסוך הרבה כסף על דלק, טיפולים במוסך ואגרת רישוי מוזלת.

ולשאלתך, ניתן לטעון רכב חשמלי משקע חשמל ביתי רגיל כאשר הטעינה היא 10A.

כאשר הטעינה היא 16A אתה צריך שקע סיקון.

אין שום סכנה בטעינה אם השקע הוא תיקני והותקן ע"י חשמלאי מוסמך.

בקיצור המקרה שלך הוא אידאלי לרכב חשמלי 100% ולא תחליפים שיעלו לך ביוקר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הנירו פלאג אין הוא שלב ביניים מושלם לקראת מעבר לרכב חשמלי. 

היה לי את הרכב לשלושה ימים בהם הטענתי אותו משקע ביתי, והגעתי לצריכת דלק הזויה של 250 ק"מ לליטר. 

בנוסף, היתרון שלו שאין לו חרדת טווח שיש למכוניות חשמליות. 

 

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, discoTD5 כתב:

לדעתי הנירו פלאג אין הוא שלב ביניים מושלם לקראת מעבר לרכב חשמלי. 

היה לי את הרכב לשלושה ימים בהם הטענתי אותו משקע ביתי, והגעתי לצריכת דלק הזויה של 250 ק"מ לליטר. 

בנוסף, היתרון שלו שאין לו חרדת טווח שיש למכוניות חשמליות. 

 

 

איזה חרדת טווח יש לך עם טסלה 3 LR (שנמכרת כבר בארץ) ו-580 ק"מ של סוללה? זה כבר יותר מהטווח של מיכל בנזין.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשתית הטעינה הלאומית עדיין רחוקה מפריסה סבירה,

טסלה לונג ריינג' עולה 220.0 אש"ח,

כרגע השירות של החברה הוא מתחת לכל ביקורת,

 

אז מגיע אדם ושואל על רכב PHEV ואתה שולח אותו לרכב שהוא לא שאל עליו, ובמחיר גבוה ב 50% ממה שהוא תכנן להוציא וזה נראה לך ייעוץ סביר? 

 

הנירו פלאג אין הוא רכב פצצה שמתאים למתווה של פות"ש

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, discoTD5 כתב:

תשתית הטעינה הלאומית עדיין רחוקה מפריסה סבירה,

טסלה לונג ריינג' עולה 220.0 אש"ח,

כרגע השירות של החברה הוא מתחת לכל ביקורת,

 

אז מגיע אדם ושואל על רכב PHEV ואתה שולח אותו לרכב שהוא לא שאל עליו, ובמחיר גבוה ב 50% ממה שהוא תכנן להוציא וזה נראה לך ייעוץ סביר? 

 

הנירו פלאג אין הוא רכב פצצה שמתאים למתווה של פות"ש

 

 

השירות של החברה הוא לא מתחת לכל ביקורת אלא בעיקר בעיניך ובעיניהם של יבואני הרכב המזהם שהולכים להפסיד עכשיו הרבה מכירות. יש הרבה ביקורות של בעלי טסלות שמרוצים מאוד מהרכב שהם רכשו.

אם לאדם יש תשתית חשמל לטעינה בביתו אין שום סיבה שהוא ירכוש רכב פלאגין, מי שנותן לו יעוץ מטעה הוא אתה.

 

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Gopher פות"ש רוצה רכב - לא גאדג'ט.

 

מעבר לעובדה שטסלה יש שירות פח אשפה (שאתה ושאר הנוהים בעיניים עיוורות כנראה ראויים לו) הוא רכב לא נוח (לדעתי, ולדעת עוד רבים שניסו אותו)

 

אם פות"ש היה רוצה רכב חשמלי מלא, הייתי שולח אותו לבדוק את ה-MG ZS EV, או את ה-Aiways U5 שהם קצת יותר נוחים ויותר שימושיים מהטסלה.

 

שלא לדבר על האיוניק 5.

 

לגופו של עניין, תשקיע 100-200 ש"ח ותתקין שקע סיקון שיותר מתאים למשימה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש תעשו חיפוש,יש כמה דיונים שגם אני ועוד כמה אנשים ענו על כל שאלה אפשרית בקשר לנירו PHEV !

רכב מושלם לרמת נסוע שלך,יש עדויות של אנשים שעם דפוס דרישות כמו שלך,מבקרים פעם בחודשיים/שלוש בתחנת דלק,דבר יחידי שתצטרך לרכוש או יותר כדי להכין,מתאם "כבל סבתא". 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - אני מחזיק אחד כזה ומרוצה מאוד,

לטווחים שציינת א תראה תחנת דלק הרבה זמן,

ומצד השני שתרצה לרדת לאילת לא תצטרך לבדוק היכן יש הטענה מהירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, zvit כתב:

@Gopher פות"ש רוצה רכב - לא גאדג'ט.

 

מעבר לעובדה שטסלה יש שירות פח אשפה (שאתה ושאר הנוהים בעיניים עיוורות כנראה ראויים לו) הוא רכב לא נוח (לדעתי, ולדעת עוד רבים שניסו אותו)

 

אם פות"ש היה רוצה רכב חשמלי מלא, הייתי שולח אותו לבדוק את ה-MG ZS EV, או את ה-Aiways U5 שהם קצת יותר נוחים ויותר שימושיים מהטסלה.

 

שלא לדבר על האיוניק 5.

 

לגופו של עניין, תשקיע 100-200 ש"ח ותתקין שקע סיקון שיותר מתאים למשימה.

 

לא מתעקש בכלל על טסלה אם לא מתאים. כמו שאתה כותב יש כיום מגוון של רכבים חשמליים מצוינים שאת חלקם ציינת.

כל אחד יכול כיום למצוא את הרכב החשמלי שמתאים לו, רק לא לקנות רכב פלאגין שזה טעות ענקית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול כיום למצוא את הרכב החשמלי שמתאים לי כי לא נראה לי שאוכל להתקין עמדת טעינה בבית (מהיכרותי עם הדיירים האחרים בבניין ובגלל שאני גר בקומה 7 בצד המרוחק מהחניון של הבניין) ואין לי עמדת טעינה ליד העבודה או מקום חניה קבוע ליד העבודה.

מאותן סיבות אני גם לא יכול למצוא את הרכב ההיברידי plug-in  המתאים לי ונאלץ "להסתפק" בבנזין, דיזל או היברידי לא נטען.

 

לדעתי עבור רוב האנשים בארץ המהפכה החשמלית עדיין לא כאן.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, llaavvii כתב:

ומצד השני שתרצה לרדת לאילת לא תצטרך לבדוק היכן יש הטענה מהירה.

 

ומה בדיוק רע בזה? שאתה עם רכב בנזין אתה לא מחפש תחנת דלק?

יש כמות מכובדת של תחנות טעינה מהירה בדרך לאילת כבר כיום ועוד יתווספו נוספות בקרוב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל משמעותי מאוד בין להכנס לתחנת דלק ולתדלק 5-10 דקות לבין לעצור בעמדת טעינה לשעה או יותר.

אגב, בדקתי כעת בגוגל "עמדות טעינה מהירה" ובתוצאה הראשונה מצאתי שאם נוסעים לאילת דרך מצפה רמון (כמו שבדרך כלל אני עושה), בין באר שבע לאילת יש עמדת טעינה מהירה אחת (בשדה בוקר).

https://www.evm.co.il/מפת-עמדות-טעינה-לרכב-חשמלי/

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, motior כתב:

יש הבדל משמעותי מאוד בין להכנס לתחנת דלק ולתדלק 5-10 דקות לבין לעצור בעמדת טעינה לשעה או יותר.

אגב, בדקתי כעת בגוגל "עמדות טעינה מהירה" ובתוצאה הראשונה מצאתי שאם נוסעים לאילת דרך מצפה רמון (כמו שבדרך כלל אני עושה), בין באר שבע לאילת יש עמדת טעינה מהירה אחת (בשדה בוקר).

https://www.evm.co.il/מפת-עמדות-טעינה-לרכב-חשמלי/

 

אתה יכול ב-SuperCharger של טסלה (יש כבר בתל אביב ובחיפה ועוד שבע עמדות בקרוב) לטעון 120 ק"מ בחמש דקות או תוך 20 דקות לטעון 80% סוללה.

 

המפה שציינת לא מראה את כל העמדות, יש עוד הרבה. ממליץ לך להסתכל פה: PlugShare - Find Electric Vehicle Charging Locations Near You

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרכב הסדאן של טסלה הופך אותה לרכב עם רמת שימושיות נמוכה (נסה להכניס לשם אופני שטח), תנוחת הישיבה בה מאוד נמוכה ולדעתי, גם הנדסת האנוש שלה לא משהו. כמו כן, אין קישוריות לטלפון הסלולארי

בקיצור, חוץ מבעיית טווח הנסיעה המאתגר והמחיר הגבוה - טסלה 3 לא מתאימה לכל אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...