Jump to content

מוטי קליין

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מוטי קליין

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום , אני נוסע כ10 עד 30 קילומטר ביום..חשבתי לרכוש קיה נירו פלאג אין , בתקווה שרכב זה יאפשר לעשות את המסלול היומי ויפתור אותי כמעט מתחנות דלק. ברשותי חנייה פרטית עם שקע חשמל ביתי רגיל.. נדמה לי של 16 אמפר. האם כבל הטעינה המסופק עם הרכב מתאים לשקע ביתי? במידה והכבל מגיע עם תקע סיקון קיים מתאם לשקע ביתי? האם יש סכנה בטעינת הרכב בחנייה סגורה? אשמח לייעוץ.
  2. קיבלתי את הרכב אתמול. לצערי,מצאתי שריטה על אחד מהפלסטיקים, אבל הובטח לי שהחלק יוחלף בשבוע הבא. אני מניח שאי אפשר לקבל משהו ממש מושלם. עוד לא הספקתי לנסוע על הרכב ולהתפעל מהמנוע, אבל מצאתי שמערכת המולטימדיה אמנם לא משוש חיי, אבל רבת אפשרויות ואפליקציות שימושיות. תפריט המולטימדיה די אינטואיטיבי למי שמכיר אנדרואיד, לא נזקקתי כלל לחוברת ההפעלה על מנת לבצע את כל שרציתי. מצאתי שWAZE קופץ לפעמים למסך למרות שלא מפעילים אותו. החיבור לאינטרנט כרגע הוא עם סים של סלקום לחודשיים חינם ואחר כך אפשר להתחבר לסלולרי. הרכב באמת קצת צפוף, הייתי שמח לעוד שניים שלושה סנטימטרים לכל כיוון, אבל בסה"כ לזוג שנוסע מהבית לעבודה וחזרה זה מספק. עוד לא הספקתי ממש להתרשם מהמנוע והגיר, אני מאוד מקווה שלא להתאכזב.
  3. תודה לכל המגיבים.. הרכב אכן זהה מבחינה ארגונומית. לדעתי היה אף יותר יפה בצורה הקודמת למרות השינויים "אלה אסטון מרטין" הפוקוס מתנהגת על הכביש באופן פנטסטי , ההגה מגיב יפה לכל ניואנס והתחושה מאוד טובה בעת נהיגה, בהשוואה לכלי רכב אחרים עליהם אני נוהג בעבודה, טויוטה אוריס הייבריד, קיה , וסיטרואן. המנוע החזק והגיר הפלנטרי הם השינויים המשמעותיים ברכב , הבעיה של הרכב היא "כלכלית"..היותו מתוייג כאוטו ליסינג וכמות מאוד גדולה ממנו ,שזורמת כיד שנייה בסוף כל שנה ומורידה את ערכו כמשומש. אני אוהב את הפוקוס ולולא בעיית השם הרע של הגיר לא הייתי מחליף אותו, אבל נדמה לי שההנחה במחיר הרכב החדש ואפשרות הטרייד אין הן אופציות טובות כעת , בשבוע ההשקה פורד מורידה את מחירו בכ8000 ש"ח ונותנת אמצעי מיגון חינם...כך שמחירו נטו הינו 125 K . חוצמזה .. הונדה HRV.. החדש - מה דעתכם ? האם הוא קנייה יותר "כלכלית" ? מה דעתכם על הגיר הרציף של הונדה ? http://www.colmobil.co.il/car_guide/dictionary/cvt
  4. מוטי קליין

    חיישני רוורס

    האם יש יתרון כלשהו לחיישנים קדמיים או שזה מטרד ?
  5. מעניין אם הרכב מגיע עם מערכת מולטימדיה מקורית של פורד, שכן הוא נמכר בחו"ל עם my ford touch 3 ומדוע הוחלט בארץ להתקין מערכת של קוברה. האם חוסכים על חשבוננו? מערכת מולטימדיה נחמד שיש,אבל המנוע והגיר חשובים יןתר.. האם הרכב בתצורה החדשה אטרקטיבי במחיר125000 שח ?
  6. ב-2012 רכשתי כמו בים אחרים פורד פוקוס. הרכב, כפי שידוע לכולם, מצויד בתיבה רובוטית, והוסבר לי בעת הקנייה שהתיבה מתנהגת כמו תיבה אוטומטית, עם היתרונות של תיבה ידנית. ההבדל היחיד הינו שבעלייה הרכב אינו מתדרדר למשך 3 שניות. בנסיעת המבחן בדקתי את העניין בעליה והשתכנעתי שאין לי בעיה. מייד כשקיבלתי את הרכב ונסעתי מעט, שמעתי רעשים מתכתיים מהגיר וחיכוך מטריד,הגיר היה מקפיץ הילוכים בחבטות והתחושה הייתה כלל לא נעימה. אחרי כ3000 קילומטר הלך הקלטצ'. עדכוני תוכנה שנעשו מיד פעם שיפרו את התנהגות הגיר אבל הקירקושים והחבטות לא נעלמו לחלוטין. אחרי נסיעה של ארבע שנים עם הרכב אני לא מצליח למכור אותו ובמסגרת שבוע ההשקה של הפוקוס החדשה כנראה אבצע טרייד אין. אשמח לשמוע מה דעתכם על הפוקוס החדשה. בנסיעת המבחן מצאתי שהרכב הרבה יותר מהיר, העברת ההילוכים נעימה וללא חבטות ורעידות, אבל נדמה לי שהתיבה מושכת הילוכים וקצת מסרסת את כוחו של המנוע. הביקורות מרבות לשבח את המנוע והשילוב עם מערכת הילוכים אוטומטית פלנטרית, ומשמיצות את הרכב מבחינת צפיפות יחסית ומערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית.. האם הרכבה של מערכת קוברה בעייתית? אגב, מצאתי שרוב מערכות המולטימדיה שנמכרות בארץ הן בהתקנה מקומית. .ומבחינת צפיפות, הסדאן לא ממש צפוף ומספק את צרכיי.
×
×
  • תוכן חדש...