Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהו הסל"ד האידיאלי?


sasa_204
שימו לב! השרשור הזה בן 1221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים

כולנו יודעים בכדי לנצל את מלוא כ"ס של הרכב חייב להגיע לרמת סל"ד מסוימת (לדוגמא: 6000 סיבובים במנועים אטמוספרים)
אם נגיע לשם רוב המקרים נקבל צריכת דלק גבוהה וחיים קצרים למנוע.
השאלה החשובה מה הוא הסל"ד האידיאלי שאפשר להגיע אליו כל הזמן כדי לקבל כוח מתון ושמירה על המנוע לאורך חייו?
תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעשה את זה פשוט,תיסע לפי מה שצריך. 

 

מנוע שהגיע ל6 אלף סלד ל5 שניות בישביל השתלבות מהירה,זה לא כמו 5 דק קרוב למנתק ולא יהיה לך בלאי שתרגיש. 

כל עוד אתה לא מגרזן את הרכב,ומדביק דוושה כל היום תיהיה רגוע. 

 

תדאג לטפל בשמן איכותי כמו מוטול/קסטרול,לדאוג לפלגים איכותיים ומסנן אוויר נקי וימי המנוע שלך יאריכו זה הרבה יותר חשוב למנוע אם היית 10 שניות ב5אלף סלד או 2 אלף סלד

ולא לאמץ את המנוע שהוא קר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, sasa_204 כתב:

השאלה החשובה מה הוא הסל"ד האידיאלי שאפשר להגיע אליו כל הזמן כדי לקבל כוח מתון ושמירה על המנוע לאורך חייו?

 

סל"ד בהילוך הכי גבוה שבו תלחץ הכי מעט על הגז תוך שמירת המהירות שמתאימה לך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, danniel כתב:

הסל"ד בו מושג הממונט הגובה ביותר לפי עקומת הספק מנוע. בכל רכב זה שונה. 


הרכב שלי מקבל מלוא מומנט ב 4000 סל"ד
זאת אומרת להגיע כל הזמן עד 4 זה אידיאלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאורתית כן, מעשית לא נראה לי אלה עם כן אתה עושה פתיחות.

אני לא מבין בדיוק לאיזו מטרה אתה רוצה להגיע עם השאלות שלך? כל דבר בחיים בא אל חשבון משהו, מהירות=דלק, סל"ד יותר גבוה=בלאי מואץ (רעש, טמפ'), נסיעה רגוע והעברת הילוכים איטית ולניארית תורמת לחסכון של דלק ובלאי קטן יותר. כל אוטו ומנוע מתנהג אחרת. נהג לא מיומן יכול לשרוף קלאץ' ברכב ידני תוך זמן מאוד קצר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את הסרטון הזה, הבחור מסביר מתי צריך להעביר הילוך לצריכת דלק נמוכה, ויש סרטון שני שהוא מסביר מתי צריך להעביר בתאוצה מהירה.

1. 

 

2. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...