Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אני שוקל לייבא דוד אחורי בעל תקן EEC.

לפי מסמך משרד התחבורה, הבנתי שניתן לייבא חלק כזה אם הוא בעל תקן EEC.
(https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import-demands.pdf - שורה ראשונה בדף 27, יש שם שלל של תקנים)

 

אשמח לשמוע מכם,

א. האם ההבנה שלי נכונה? מה שציינתי למעלה אכן נכון?

ב. בהנחה שאכן המוצר הוזמן, אז האם צריך להיות מוטבע עליו איזשהו סימן? ( אני אנסח את זה באופן כללי יותר - איך מוכיחים שהמוצר הזה הוא אכן בעל תקן EEC במידה ובכניסה לארץ יתחילו לשאול שאלות לגבי התקן?)

 

(נ.ב. בעבר הרחוק הצלחתי לייבא דוד רמוס אחורי בלי בעיות, אך באותו זמן לא הייתי מודע לשלל הדרישות של התקנים האלה)

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

אכן יש יצרנים מסויימים כמו רמוס, מילטק , בורלה ועוד שיש להם מוצרים עם תקינה.

רק אלה יוכלו לעבור את מסכת הבירוקרטיה של משרד הרישוי שלנו לצערי.

ובטסט ברגע שיש את הסימון הרבה יותר קל לעבור בלי הורדה.

 

 

 

Untitled.jpg

  • רעיון טוב! 1

קובי

:-)

פורסם (נערך)

@kobi_g אחרי חיפוש ממושך אני רואה שעל הדוד כתוב "e3":
e3.JPG.9a0bd477d59069fa24674b982b52af05.JPG


והמוכר גם מציין שיש תקן CE/ECC....

קצת התבלבלתי עם כל הסימונים CE, EEC ועכשיו e3.
האם מה שרואים בתמונה הוא גם כן תקן שמקובל בארץ?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם
לפני 18 שעות, LowNSlow כתב:

@kobi_g אחרי חיפוש ממושך אני רואה שעל הדוד כתוב "e3":
e3.JPG.9a0bd477d59069fa24674b982b52af05.JPG


והמוכר גם מציין שיש תקן CE/ECC....

קצת התבלבלתי עם כל הסימונים CE, EEC ועכשיו e3.
האם מה שרואים בתמונה הוא גם כן תקן שמקובל בארץ?

אני לא המומחה בנושא אבל הדוד שבתמונה הוא של רמוס ולהם יש מערכות פליטה שעומדות בתקן ומתקבלות גם בארץ אז אני מאמין שכן תופס בארץ.

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...