Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

התייאשנו כולנו כבר.

 

אני לא אשקיע בזה זמן,כי אני בטוח שגם אם אעלה לפה הסברים מנומקים ומפורטים בצירוף 3 מאמרים רלוונטיים אתה עדיין תפסול את זה כי "לא עושים ככה".

מכיר את הטייפקאסט,שום דבר אף פעם לא ייצא לי מזה חוץ מבזבוז זמן...

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • רעיון גרוע 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשובה מאוד עניינית ובוגרת. מתי שתרצה לדון בנושא ולא באדם אני פה ובשמחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שאתה כותב ומה שקורה בפועל אלה דברים שונים לגמרי...אין איתך דיון,יש אתה צודק וכל העולם טועה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, יובל .מ. כתב:

יש פה חוסר הבנה של 2 הצדדים שכל אחד עובד בצורה שונה והכל בסדר.

בגלל זה ביקשתי הסבר ולא סיסמאות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא קראתי את כל התגובות אבל יש מרחק שנות אור מללמוד הנדסאי במכללת "עתיד" לבין לעבור ללימודי הנדסה בטכניון. אפשר להתקבל להנדסה בבראודה ממה שאני יודע, אבל כעקרון גם אם תלמד הנדסאי בטכניון, זה ממש לא מעניין את הטכניון עצמו - ואתה עדיין תצטרך פסיכומטרי ובגרויות וכל הדרישות הרגילות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:

בגלל זה ביקשתי הסבר ולא סיסמאות.

 

קיבלת והחלטת להיצמד לססמה שזה כלי ניתוח.

 

  • אהבתי 1

פורסם
לפני 1 דקה, Yossi dashti כתב:

לא קראתי את כל התגובות אבל יש מרחק שנות אור מללמוד הנדסאי במכללת "עתיד" לבין לעבור ללימודי הנדסה בטכניון. אפשר להתקבל להנדסה בבראודה ממה שאני יודע, אבל כעקרון גם אם תלמד הנדסאי בטכניון, זה ממש לא מעניין את הטכניון עצמו - ואתה עדיין תצטרך פסיכומטרי ובגרויות וכל הדרישות הרגילות.

אחרי כל הדיונים והויכוחים שהיו פה נראה לי הוא מתלבט אם לעבור ללמוד כבר לק ג'ל.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 14 דקות, rev-Match כתב:

קיבלת והחלטת להיצמד לססמה שזה כלי ניתוח.

 

שואל שוב. העלת את התכן והרצת אנליזה. קיבלת תוצאות ואז מה עושים איתן?

התוכנה משנה מה שהיא רוצה, אתה יושב ומחליט מה לשנות או שאומרים נוציא ככה ונראה מה יקרה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:

שואל שוב. העלת את התכן והרצת אנליזה. קיבלת תוצאות ואז מה עושים איתן?

לא העלית תכן והרצת אנליזה.

התוכנה מכתיבה את התכן.

נתתי דוגמה של משטחים,בחרת להתעלם כצפוי.

 

ייצא לי לחקור טיפה בתואר הראשון אפשרויות לאנליזות רעש,ושוב אותו קונספט,אתה זורק משהו כללי והתוכנה מוציאה לך משטחים ופרמטרים.

 

לפני 15 דקות, Night Driver כתב:


התוכנה משנה מה שהיא רוצה, אתה יושב ומחליט מה לשנות או שאומרים נוציא ככה ונראה מה יקרה?

אתה אומר "נוציא ככה כי זה מה שהתוכנה הכתיבה והיא יודעת לחשב את זה בזמן שאני יודע אולי לנחש".

למה אתה תדע יותר טוב?על בסיס מה? תחושת בטן?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה לא מבין מה אני שואל.

 

קיבלת נתונים מהאנליזה. היא מיישמת אותם לבד או שאתה לוקח את הנתונים ומעבד אותם לכדי פיתרון?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

אחרי כל הדיונים והויכוחים שהיו פה נראה לי הוא מתלבט אם לעבור ללמוד כבר לק ג'ל.

בדקתי במכללת חנטריש באל-עריש, יש תנאי קבלה נוחים מאד עבורי אבל זה קצת רחוק לי מהבית.

בנוסף, אצלהם אין אפשרות של השתלמות ביצירת צמות בגב ואפילו לא עיצוב גבות לבוהן, שזה טיפול די פופולרי לפי מה שראיתי.

אצל כולם אבל אני צריך לרכוש תיק איפור שעולה לא מעט, שאלתי אם אפשר לבנות במקום ואמרו לי שרק אם אעשה אחד מקצועי למהדרין ממתכת אז כן. 

בקיצור, אני חושב ללמוד הנדסאי מכונות כדי שאוכל להבין איך מייצרים כזה תיק ממתכת, ולתכנן אחד מקצועי כדי שאוכל להתקבל ללימודי הלקג'ל ולפתוח את הקריירה השנייה שלי ברגל ימין עם גבות בבוהן! 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 12 דקות, ברווז כתב:

בדקתי במכללת חנטריש באל-עריש, יש תנאי קבלה נוחים מאד עבורי אבל זה קצת רחוק לי מהבית.

בנוסף, אצלהם אין אפשרות של השתלמות ביצירת צמות בגב ואפילו לא עיצוב גבות לבוהן, שזה טיפול די פופולרי לפי מה שראיתי.

אצל כולם אבל אני צריך לרכוש תיק איפור שעולה לא מעט, שאלתי אם אפשר לבנות במקום ואמרו לי שרק אם אעשה אחד מקצועי למהדרין ממתכת אז כן. 

בקיצור, אני חושב ללמוד הנדסאי מכונות כדי שאוכל להבין איך מייצרים כזה תיק ממתכת, ולתכנן אחד מקצועי כדי שאוכל להתקבל ללימודי הלקג'ל ולפתוח את הקריירה השנייה שלי ברגל ימין עם גבות בבוהן! 

אל תשכח את האנליזות בדרך. או את התכן.

פורסם

אנליזות לצבע לא עושים ככה.

אנליזות לצבע עושים עם מכשירי ספקטרומטרייה יעודיים.

לגבי אנליזות למברשת ולפינצטות, אין לי מידע.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Night Driver כתב:

אתה לא מבין מה אני שואל.

 

קיבלת נתונים מהאנליזה. היא מיישמת אותם לבד או שאתה לוקח את הנתונים ומעבד אותם לכדי פיתרון?

לא סגור על זה ועל מה אני מקבל מהתוכנה,לא זוכר וזה תלוי תוכנה.

 

אם אתה מקבל נקודות/משטחים/כל דבר שהוא לא solid body יש עוד עיבוד לעשות.

התאמה למוצר-אם אתה צריך לתפוס את החלק אז הברגות וכו'.

 

אבל התוכנה פולטת לך את הגיאומטריה,שזה רוב התכן ולא ההשלמות.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...