Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנדסאי? מהנדס? מעבר בין השניים?


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Potato כתב:

הגדרת התפקיד דורשת תעודה שלך אין,ולכן הוא מתאים יותר לתפקיד כי הוא עונה לדרישות סף שלו.

סמנטיקה...

לפני כשעה, Potato כתב:

למה לא להשוות? זו ההתנהלות.

לקב"מ יש אחריות וחבויות מסויימות כלפי הלקוח, בשונה מלמשל יחסי ספק-לקוח ברכש, ובשונה מיחסי מדריך-לקוח בתחומים אחרים. 

לפני כשעה, Potato כתב:

רכש כלי עבודה ועוד,מ2 מפעלים גדולים מאוד שעבדתי בהם מחולקים לרגש חומרי גלם,רכש כלי עבודה ורכש כללי.

שזה אותה מחלקה פחות או יותר,שמות שונים שאנחנו משתמשים בהם.

מקבל- בחלק מהמקומות מחסן ורכש מאוחדים. אין בעייה.

לפני כשעה, Potato כתב:

לא נוכל להסכים.

יש מקומות שבהם זה ברמת הצינון ויש כאלה שהם כלבת.

לא הגדרתי חומרה, הגדרתי שלכל אחד יש... כך שכן, זה היה אמור להשתמע מדבריי שיש גם דרגות חומרה שונות :LOL:

לפני כשעה, Potato כתב:

רק ממחיש כמה שאין לך מושג על מה אתה מדבר.אבל שום מושג.

 

ישיבות תכן ופרויקט זו דרך טובה לחלוק רעיונות.

מצגות זו דרך מעולה לסדר את התכן או הפרויקט שאתה עובד עליו בשלבים ולפרק אותו לגורמים כדי להציג לאחרים ולקבל פידבק וגם למצוא טעויות אצלך.

תראה לי מישהו שאוהב את החלק הזה בעבודה...

מפה רשמתי "רעה חולה", לא בגלל שזה לא חשוב.

לפני כשעה, Potato כתב:

בלי מסמכים ותיעוד מתאים אתה יכול לשים את מה שהינדסת בזבל כי הוא לא שווה כלום.

לא תוכל למכור,לשלוח לניסויים ובדיקות-גם בתעשיה מסורתית,בטחונית ובטח שרפואית.

ברור, מובן וידוע.

לפני 21 דקות, flytomars כתב:

מה לגבי חשמלאי מוסמך? אחרי 3 שנים כבר אפשר לעבוד אא"לט?

תודה על המחמאות.

אני פשוט לא אוהב את תחום החשמל. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 239
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

@ברווז ומה רע בעבודה משעממת?

 

תעבוד ברגוע, תרוויח כסף, תהנה מWLB, ואת הזמן החופשי תקדיש לתחביבים.

 

לדעתי זה עדיף על דרים ג׳וב של 18 שעות ביום בסביבה תחרותית ורעילה, ועם בוס נצלן שישלם לך מתחת לשוק.

 

וגם אם הצלחת לחבר בין שניהם (עבודה מעניינת וסביבה טובה), עדיין יהיו חלקים משעממים בעבודה.

גם פרארי צריכים מישהו שיתכנן את הידיות לדלתות והצמות חשמל, אתה יודע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, ברווז כתב:

 

לקב"מ יש אחריות וחבויות מסויימות כלפי הלקוח, בשונה מלמשל יחסי ספק-לקוח ברכש, ובשונה מיחסי מדריך-לקוח בתחומים אחרים. 

יש יחס של חברה לקבלן משנה,על זה דיברתי.

לפני 27 דקות, ברווז כתב:

תראה לי מישהו שאוהב את החלק הזה בעבודה...

המון אוהבים,זמן לסדר את מה שאתה עושה ולראות שלא פספסת כלום,הזדמנות להציג התקדמות ולקבל הערות,שלבים חשובים בתהליכי פיתוח

לפני 27 דקות, ברווז כתב:

מפה רשמתי "רעה חולה", לא בגלל שזה לא חשוב.

זה לא רעה ולא חולה.

חלק מהתנהלות של ארגון,זה כמו שתגיד שלקלח את הילד שלך זה "רעה חולה" כי זה לא לשחק איתו כדורגל.

Just now, vadim6385 כתב:

@ברווז ומה רע בעבודה משעממת?

משעממת זה קשוח,אתה חי בתחושה שיש מקום אחר שיהיה לך בו יותר טוב וזה שוחק.

Just now, vadim6385 כתב:

תעבוד ברגוע, תרוויח כסף, תהנה מWLB, ואת הזמן החופשי תקדיש לתחביבים.

אתה יכול לעבוד ברגוע ושיהיה לך מעניין

Just now, vadim6385 כתב:

לדעתי זה עדיף על דרים ג׳וב של 18 שעות ביום בסביבה תחרותית ורעילה, ועם בוס נצלן שישלם לך מתחת לשוק.

שלא יילך למפעלים,זה בערך מה שאתה אומר לו.

Just now, vadim6385 כתב:

גם פרארי צריכים מישהו שיתכנן את הידיות לדלתות והצמות חשמל, אתה יודע.

ידיות לדלתות זה נחמד,לדעתי הfine tuning זה השעמום האמיתי,ש10% מהעבודה לוקח 90% מהזמן. מצד שני זה מה שהופך את המוצר מטויוטה לפרארי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, vadim6385 כתב:

@ברווז ומה רע בעבודה משעממת?

 

תעבוד ברגוע, תרוויח כסף, תהנה מWLB, ואת הזמן החופשי תקדיש לתחביבים.

 

לדעתי זה עדיף על דרים ג׳וב של 18 שעות ביום בסביבה תחרותית ורעילה, ועם בוס נצלן שישלם לך מתחת לשוק.

 

וגם אם הצלחת לחבר בין שניהם (עבודה מעניינת וסביבה טובה), עדיין יהיו חלקים משעממים בעבודה.

גם פרארי צריכים מישהו שיתכנן את הידיות לדלתות והצמות חשמל, אתה יודע.

מסכים איתך.

זה מה שעבר עליי בשנה האחרונה. הייתי בעבודה משעממת 3 שנים . היא הייתה גן עדן. היה אפשרות לעבוד מהבית ואין הרבה שיגועים אבל המשכורת לא משהו. חיפשתי ריגושים. החלפתי לעבודה מאוד מאתגרת. כל כך מאתגרת שהייתי עובד 12 שעות ביום בלי להרגיש בכלל. האתגר היה גדול. אחרי 4-5 חודשים הרגשתי שאני משתגע. כל יום בא לבית עם כאבי ראש , אין לי כוח לאישתי ולילדים. לא עוזר בבית , עייפות כרונית ועוד. מה שכן הרגשתי שאני מתפתח מהבחינה האישית אבל זה לא היה שווה את זה . כן למרות שהיה יותר כסף . אבל מה שווה כסף אם אין לך את היכולת או הזמן להנות ממנו?

חזרתי לעבודה משעממת.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, netanel1014 כתב:

חיפשתי ריגושים. החלפתי לעבודה מאוד מאתגרת. כל כך מאתגרת שהייתי עובד 12 שעות ביום בלי להרגיש בכלל. האתגר היה גדול. אחרי 4-5 חודשים הרגשתי שאני משתגע. כל יום בא לבית עם כאבי ראש , אין לי כוח לאישתי ולילדים. לא עוזר בבית , עייפות כרונית ועוד. מה שכן הרגשתי שאני מתפתח מהבחינה האישית אבל זה לא היה שווה את זה . כן למרות שהיה יותר כסף . אבל מה שווה כסף אם אין לך את היכולת או הזמן להנות ממנו?

חזרתי לעבודה משעממת.

אצלי זה הפוך. תן לי עבודה משעממת ואני מגיע הביתה הרוג, בלי כוח לאישה ולילדים.

לעומת זאת ימים שאני לא יושב שנייה וקורע את התחת גם מחשבתית וגם פיזית 15 שעות אני מגיע בלי כוח לאישה אבל עם המון כוח ואנרגיות לילדים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vadim6385 כתב:

@ברווז ומה רע בעבודה משעממת?

לא כולם יכולים לסבול את זה. 

אני מונע, אני חייב לעשות.

עבודה משעממת תהרוג אותי. נפשית.

לפני כשעה, Potato כתב:

המון אוהבים,זמן לסדר את מה שאתה עושה ולראות שלא פספסת כלום,הזדמנות להציג התקדמות ולקבל הערות,שלבים חשובים בתהליכי פיתוח

😳

לא מכיר אף אחד שאוהב את זה, אבל אוקי. קיבלתי.

לפני כשעה, Potato כתב:

ידיות לדלתות זה נחמד,לדעתי הfine tuning זה השעמום האמיתי,ש10% מהעבודה לוקח 90% מהזמן. מצד שני זה מה שהופך את המוצר מטויוטה לפרארי.

הפיין טיונינג מצריך לא רק הבנה אלא גם סוג של כישרון. אני דווקא אוהב דברים כאלו. 

לפני כשעה, netanel1014 כתב:

חזרתי לעבודה משעממת.

צריך למצוא את האיזון הנכון, כמו בכל דבר בחיים.

לפני 34 דקות, Night Driver כתב:

אצלי זה הפוך. תן לי עבודה משעממת ואני מגיע הביתה הרוג, בלי כוח לאישה ולילדים.

לעומת זאת ימים שאני לא יושב שנייה וקורע את התחת גם מחשבתית וגם פיזית 15 שעות אני מגיע בלי כוח לאישה אבל עם המון כוח ואנרגיות לילדים.

אני מזהה פה דפוס?... :LOL:

אני כמוך. עבודה משעממת הורגת אותי ומוציאה ממני את האנרגיות.

  • אהבתי 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, ברווז כתב:

לא כולם יכולים לסבול את זה. 

אני מונע, אני חייב לעשות.

עבודה משעממת תהרוג אותי. נפשית.

גם שחיקה הורגת,גם נפשית וגם פיזית.

לפני 3 דקות, ברווז כתב:

😳

לא מכיר אף אחד שאוהב את זה, אבל אוקי. קיבלתי.

אני מכיר,אבל אתה כל כך אוהב להיות צודק,אז אף אחד לא אוהב.

לפני 3 דקות, ברווז כתב:

הפיין טיונינג מצריך לא רק הבנה אלא גם סוג של כישרון. אני דווקא אוהב דברים כאלו. 

בבירור לא הבנת על מה דיברתי,אבל בסדר אמרת את ההפך וזה מה שחשוב.

לפני 3 דקות, ברווז כתב:

צריך למצוא את האיזון הנכון, כמו בכל דבר בחיים.

אני מזהה פה דפוס?... :LOL:

אני כמוך. עבודה משעממת הורגת אותי ומוציאה ממני את האנרגיות.

מסכים עם זה ברמת הקונספט,צריך שיהיה עניין בעבודה.

אבל אנחנו בני אדם,יהיו ימים שתעבוד ב20% תפוקה או שתתעסק בכל דבר שהוא לא עבודה למרות שפיזית תהיה במשרד אז עומס רב קבוע זה במילה אחת חרא.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Potato כתב:

גם שחיקה הורגת,גם נפשית וגם פיזית.

כמו שאמרתי קודם, יש מינון בבריא יותר ובריא פחות לכל אחד. 

לפני שעה, Potato כתב:

אני מכיר,אבל אתה כל כך אוהב להיות צודק,אז אף אחד לא אוהב.

?

בגלל שאני לא מכיר מישהו שאוהב משהו, הנחתי שהרוב לא (במיוחד לאור כל מה שאני קורא ברשת כמו MEME של "הישיבה הזו הייתה צריכה להיות אימייל!" וכדומה). הוכחת לי שאני טועה, קיבלתי את מה שאמרת ללא סייג- ואתה כותב שאני אוהב כל כך להיות צודק? :LOL:

אני אוהב לקבל הוכחות ובהחלט מסוגל לשנות את דעתי ועמדתי לפיהן, ולהודות שטעיתי כשצריך.

לפני שעה, Potato כתב:

בבירור לא הבנת על מה דיברתי,אבל בסדר אמרת את ההפך וזה מה שחשוב.

אתה חושב שלקחת מוצר שכבר עבר הרבה עבודה (עיצובית, הנדסית ופונקציונאלית) כמו "ידית של פרארי" ולעשות לו שינוי מזערי שייצור שינוי תחושתי\פרקטי זה דבר פעוט?

לחלק מהאנשים, יחסית כן. לחלק מהאנשים, ממש לא. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, ברווז כתב:

 

אתה חושב שלקחת מוצר שכבר עבר הרבה עבודה (עיצובית, הנדסית ופונקציונאלית) כמו "ידית של פרארי" ולעשות לו שינוי מזערי שייצור שינוי תחושתי\פרקטי זה דבר פעוט?

לחלק מהאנשים, יחסית כן. לחלק מהאנשים, ממש לא. 

אתה רק ממחיש את הטענה שאין לך מושג על מה דיברתי.

שוב.

בפרארי מתכנסים לקונספט,ואז מביאים אותו לשלמות.

יושבים על אנליזות שמורידות עשיריות שניה/מילימטרים/גרמים.

אני כנראה מתכוון לf1 ששם אני יותר מתעניין אבל גם הרכבים הסדרתיים מיוצרים דומה,עם הרבה יותר התחשבות במעצבים.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הבנתי למה אתה מתכוון.

אבל גם בשביל לקחת נתונים וליצור מהם דפוס מובן שמוביל למחשבה וכיוון של איך ומאיפה להוריד עשירית "משהו", ושזה עדיין ייראה וירגיש נכון- צריך מחשבה בריאה וכישרון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותם מיקרוגרמים ומיקרומטרים זה יכול להיות גם ההבדל בין זה שהאוטו שלך יעשה בבוקר "וורום וורום" ולא "פחחחח".

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ברווז כתב:

אולי לא הבנתי למה אתה מתכוון.

אבל גם בשביל לקחת נתונים וליצור מהם דפוס מובן שמוביל למחשבה וכיוון של איך ומאיפה להוריד עשירית "משהו", ושזה עדיין ייראה וירגיש נכון- צריך מחשבה בריאה וכישרון.

לא....

צריך לשבת מול אנליזות וסימולציות ובמעבדת חומרים.

יש שלב שבו נגמר ההגיון והכישרון ומתחילים המספרים.

אתה עדיין צריך להבין מה הם אומרים מן הסתם ולהכיר טוב מאוד את התחום, אבל מהראש לא תוציא יותר מידי.

לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

אותם מיקרוגרמים ומיקרומטרים זה יכול להיות גם ההבדל בין זה שהאוטו שלך יעשה בבוקר "וורום וורום" ולא "פחחחח".

התכוונתי לעיצוב אווירודינמי,ביחידות הינע זה אחרת.

לעבוד על הזרימה של האוויר מסביב למשטחים ולנתב אותו,יש קונספטים,מתכנסים לאחד ואז מתחילה העבודה הסזיפית.

 

אני אישית לא מוצא בה עניין רב.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Potato כתב:

צריך לשבת מול אנליזות וסימולציות ובמעבדת חומרים.

יש שלב שבו נגמר ההגיון והכישרון ומתחילים המספרים.

אתה עדיין צריך להבין מה הם אומרים מן הסתם ולהכיר טוב מאוד את התחום, אבל מהראש לא תוציא יותר מידי.

ואחרי שהבנת אותם נכנס הראש והיצירתיות לעבודה כדי להחליט איפה להוריד, איפה להוסיף וכמה.

  • רעיון גרוע 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Night Driver כתב:

ואחרי שהבנת אותם נכנס הראש והיצירתיות לעבודה כדי להחליט איפה להוריד, איפה להוסיף וכמה.

טוב בסדר.

או שאנחנו מדברים על דברים שונים או שאתה בכוח מתעקש לא להסכים סתם.

 

יש לך cfd ומנהרת רוח במוח?

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Night Driver כתב:

ואחרי שהבנת אותם נכנס הראש והיצירתיות לעבודה כדי להחליט איפה להוריד, איפה להוסיף וכמה.

אתה תופתע לגלות שיש הרבה מקרים שאתה צופה התנהגות, הגיון אחד והאנליזה מראה לך שצריך אחרת. 

לא סתם חברות גדולות מחזיקות מחלקות של אנשי אנליזות בתחומים שונים. 

 

במקום העבודה הנוכחי שלי אין אנשי אנליזות בכלל, כולם יצירתיים והגיוניים רק שזה לא מספק את התוצאה הרצויה. במקום לשרוף שבועות על ניסויים ומדידות איש אנליזות טוב היה מראה בדיוק איפה לחזק ואיפה לשפר. 

אבל איך אמר חכם סיני,

אף פעם אין זמן לעשות את העבודה כמו שצריך אבל תמיד יש זמן לתקן מה שלא יצא טוב. 

  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...