Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המסלול היה צפוף הרבה מעבר למה שציפיתי. אבל בהקפה השלישית כבר למדנו אותו. אני והיא. ביציאה מכל פנייה כבר ידענו בערך לאן להסתכל ואיפה לחפש את הפנייה הבאה. היה לה קשה. מסתבר שבניתי יותר מדי על ההיגוי המיידי

וה-turn in העצבני והמפורסם שלה. והיא על מסלול כל-כך צפוף ואפוף פילונים לא הצליחה לספק לי את זה. טוב אולי היא לא יודעת לתת את זה במהירויות של הילוך ראשון.

בכל זאת ציפיתי שהיא תנשך אותי עם ההנעה האחורית והאספלט הרטוב.

למעשה היא כבר נשכה אותי יום קודם (חנרו סגר את הפנסים על היד שלי).

anyway בהקפה השלישית כבר התרגלתי לתת-היגוי כבד בכניסה לפניות, הייתי מכניס הגה קצת יותר מוקדם, חחכה שנייה עד שיגמר התת-היגוי והחרטום יהדק את הקו ואז...

אז, חברים, אז היה מתחיל הריקוד.מדהיםםם.......

 

מעבר ברוטאלי לדוושה הימנית.אני מרגיש שהחרטום נשאר מהודק וזה אומר שאני לא נכנס לתת-היגוי תחת האצה.הזנב מתחיל לתת אותותיו (ואני יודע שאני בכוון הנכון). ואז מתחיל להסחף החוצה. אני מרפה קצת מהדוושה ונשאר עם מספיק גז כדי להמשיך את הסחיפה. מנסה להחזיק את הזנב בזווית הזאת ע"י שינויים קטנים במינון הכוח לגלגלים האחוריים ונעילה נגדית קלה מאוד

וווווווווווווהוההההה..........

אני בסחיפת כוח......ווווווווווהוהההההההה!!!!!!!!!!!!!

 

מגביר לחץ על הדוושה וזהו.

הזנב מקבל זווית פוטוגנית ואני מצליח להחזיק אותו בזווית כזאת תוך כדי לחץ נוסף על הדוושה והיגוי נגדי חריף. וממשיך. וממשיך. וממשיך.................

 

 

כנראה שעשיתי את כל הישורת הקצרצרה הזאת לרוחב. הגוף שלי משפריץ אדרנלין לכל הכוונים (תשאלו אפילו את ראלימן שישב לידי וצילם את האקט אם הוא לא קיבל כמה שפריצים. או שזה היה מהממטרה? לא יודע). רמת האדרנלין בדם מגיעה לקו האדום. איפה המנתק לעזאזל ?!

 

 

רק הפנייה הבאה שמתקרבת במהירות גורמת לי להרפות וליישר את האוטו. ואז בלימה, הפניית הגה מוקדמת. תת-היגוי טרמינלי. החרטום מתחיל להדק את הקו. מעבר ברוטאלי לגז והסרט מתחיל שוב........

 

מדהים איך אפשר להחזיק אותה בסחיפות כוח כאלה. תרגיש את הזנב דרך התחת, תן מינון נכון של גז והיא שלך. אתה רוצה עוד זנב – תן עוד גז. אתה רוצה ליישר – תרפה מהגז ותוסיף נעילת הגה.

אתה מרגיש אותה כל-כך טוב עד שאתה אפילו חושב שאתה מרגיש את הזנב דרך דוושת הגז (הצרפתים כבר שמעו על זה?) כאילו הרגל שלך מקבלת פידבק מהדוושה ומשנה מינון כדי להחזיק את הזנב בחוץ.

 

 

מגיע לפניית ה-270 מעלות. אספלט מוצף. בלימה. הפניית הגה קלה שמאלה ומייד חזק ימינה. קלץ בפנים ומשיכת הנדברקס חזקה. התחת נזרק החוצה. עוזב הנדברקס קלץ בחוץ ודוושה ימנית ברצפה. היסוס קל ותוך שבריר וחצי של שנייה הסל"ד בשמיים הצמיגים האחוריים צורחים על האספלט והזנב מאיים לעקוף את החרטום. מתרכז. אסור לאבד אותה עכשיו. נעילה נגדית חזקה והיא שלי. עברתי את השלב הקריטי.

רואה את הקונוס מולי במרחק של 10 ס"מ מהפגוש ומוריד קצת לחץ מהדוושה. הזנב מסבסב את האוטו אבל החרטום נשאר בדיוק מול הקונוס. ווווההההה......

כמעט התפתתי להמשיך את זה ולעשות דונט שלם (מחווה לזיל פניצי).

עוד הרפייה קלה מהדוושה. מוסיף נעילה נגדית ואני מתחיל לצאת לישורת הקצרצרה (ישורת עלק!).

אבל לא. כנראה שהיא נהנית מזה יותר ממני ועושה את כל הישורת בסחיפת כוח וירטואוזית.

 

עוצר בין הקונוסים ושומע "וווואאא". מסתכל ימינה. ראלימן עם פה פתוח ולסת שמוטה עד הרצפה.

מישהו עצר את הסטופר? מה הזמן? יש פסילות? לא יודע ולא אכפת לי. אני רק הייתי רוצה להמשיך ככה כל היום.

מחנה אותה בצד. יוצא החוצה. מעביר עליה מבט חטוף רק כדי לגלות שהיא מחייכת.

באמת.

או שאולי תמיד כונס האויר שמתחת לפגוש היה בצורה של שפתיים מחייכות מגלגל לגלגל ?!

הולך למצוא איזה עץ מסכן להשתין עליו. האדרנלין מקציף לי בדם ואני קצת רועד.

היי רגע.

אף פעם לא היה לי שתן בצבע כזה!! כנראה מנת יתר של אדרנלין...

 

 

 

נ.ב

ראלימן!!! תביא כבר את הסרט. אני לא יכול לחכות.

 

ולחנרו! תודה על הסטוץ עם המיאטה.

 

ותודה לכל האנשים שהרימו את האירוע.

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם

ח"ח ענק על הכתיבה ועוד יותר גדול על הנהיגה.

פשוט כיף לראות את הרכב הזה מהצד מראה את כל מה שיש לו.

תענוג.

אני רוצה גם.

אני יכול לרצות.

מיאטה גורמת לפיצול אישיות.

:twisted:

:-)

פורסם

בהחלט אחת מהנק' הגבוהות של אתמול מבחינתי!

 

נהניתי מכל הפנייה של ההגה ובמיוחד ב-270! הצילום יצא ממש טוב במיוחד כששמתי את העדשה הרחבה!! ישנה ראות טובה של כל קדמת המיאטה ואפילו מעבר לרוחב של הפנסים הקדמיים ובכלל!

 

נהניתי מאד אפילו מסיבוב הבדקיה של ג'רמי - "רק בודק שכל הקונוסים במקום!!!" :lol::lol:

 

מחר אני נכנס לסשיין עריכה ראשון שיכלול בטח הורדה של חומר הגלם למחשב, יום שלישי עוד עריכה ואם השביתה תמשך אז עד סוף השבוע יהיה סרט!! מה הקשר לשביתה? אני אמור לעשות תיאוריה השבוע - תהיה שביתה אין תיאוריה לא תהיה שביתה אז כנראה בתחילת שבוע הבא יהיה סרט..

 

 

שוב תודה על הסיבוב הזה באמת נהניתי! תודה גם לחיאצק שהמחיש לי זוויות גלגול מהן... :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני מסכים עם רועי , הכתבה מגרה מאוד (לו היה לי רשיון כחוק :roll: )

 

כתיבה מצויין.

 

הנהיגה ששניכם הפגנתם הייתה מליגה אחרת(למרות שזאת הפעם הראשונה שראית את ניר+חן נוהגים :shock:)

 

 

מחכה גם לסרט של ראלימן :wink:

 

 

נ.ב שדברים ברמה שכזאת תחזור :lol:

 

 

אלי-המזניק :twisted:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

×
×
  • תוכן חדש...