Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נורית חיווי תקלה Z הנורית מאירה או מהבהבת בגוון צהוב. הנורית מאירה כשמתג ההצתה מועבר למצב מופעל וכבית זמן קצר לאחר שהמנוע מתניע. 

זה מספר רכב משהו יודע להסביר מה זה אומר ?

אחרי שאני מניע היא נעלמת ישר

כמו כן הרכב נוסע רגיל חברתי OBD2 ללא שום תקלות 

 

עריכה אחרונה על ידי alexriv
פורסם (נערך)

היי

לא מוכרת לי נורת חיווי עם האות Z באופל.

בעקרון בהתנעה כעבור כמה שניות הנורות מתכבות לבד, ככה זה.

אפשר לצלם את הנורה דולקת?

 

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 39 דקות, liav12 כתב:

היי

לא מוכרת לי נורת חיווי עם האות Z באופל.

בעקרון בהתנעה כעבור כמה שניות הנורות מתכבות לבד, ככה זה.

אפשר לצלם את הנורה דולקת?

 

אוי , נורת מנוע דולקת בצהוב אחרי שכל שאר הנורותנעלמו אחרי שאני מתניע נורת מנוע נכבת גם כן, 

פורסם (נערך)

ברגע שמסובבים סוויץ' ראשוני, כל הנורות נדלקות על הלוח שעונים.

ברגע שמתניעים את הרכב, חלק מהנורות מופיעות לכמה שניות ואז נעלמות, אצלי גם כן נורת המנוע (שכולנו קוראים לה Check Engine) תדלק לשניה שתיים, ואז תעלם.

לא מדובר בבעיה..

אם היא מהבהבת זה כבר משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 10 דקות, liav12 כתב:

ברגע שמסובבים סוויץ' ראשוני, כל הנורות נדלקות על הלוח שעונים.

ברגע שמתניעים את הרכב, חלק מהנורות מופיעות לכמה שניות ואז נעלמות, אצלי גם כן נורת המנוע (שכולנו קוראים לה Check Engine) תדלק לשניה שתיים, ואז תעלם.

לא מדובר בבעיה..

אם היא מהבהבת זה כבר משהו אחר.

אז שאני מסובב חצי סוויץ לא מניע כל הנורות דלוקות ואז נלעמות חוץ מנורת מנוע דלוקה בצבע צהוב, ואז שאני מניע היא נעלמת 

פורסם (נערך)

תקין

גם ככה זה אצלי.

זכור לי שזה כך במרבית הרכבים (או כולם).

כמדומני שיש אפילו עוד נורה שדולקת ונכבית לאחר התנעה, אבדוק עוד מעט ואעדכן.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 1 דקה, liav12 כתב:

תקין

גם ככה זה אצלי.

זכור לי שזה כך במרבית הרכבים (או כולם).

כמדומני שיש אפילו עוד נורה שדולקת ונכבית לאחר התנעה, אבדוק עוד מעט ואעדכן.

למשל במאזדה 2 ו טיוטה פריוס שיש לנו אין את הדבר הזה 

ביגלל זה אכלתי סרט :D

פורסם
Just now, liav12 כתב:

זה תקין, שים לב שזה לפני שהנעת את הרכב,

ברגע שאתה מניע זה נעלם כמו שכתב אדם וכמו שקורה אצלי.

הבנתי מעולה, :) 

נפלה אבן מהלב חח

 

×
×
  • תוכן חדש...