Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מתיחת פנים סקודה קודיאק


yoav911gt2
שימו לב! השרשור הזה בן 866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.

 

הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.

גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

19_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.ab2c53519aedf1d3dc532a200e50a40f.jpg

 

הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.

הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.

רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton

מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.

 

61_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.731f096eb33b366cb16fcf14a915b223.jpg

 

במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.

אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 

 

58_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.4ea789af8b1d1806659dcdec594b157c.jpg

 

להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב

ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.

 

04_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.4693608776df5561fe1ffccf9af14a4e.jpg

 

מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.

המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.

מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,

לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.

 

הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.

 

09_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.285cc6a2d6e77474445edefe37b7bc7c.jpg

06_new_skoda_kodiaq.jpg

 

71_new_skoda_kodiaq.jpg

 

13_new_skoda_kodiaq.jpg

 

08_new_skoda_kodiaq.jpg

 

52_new_skoda_kodiaq.jpg

 

62_new_skoda_kodiaq.jpg


לצפייה במאמר המלא

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם הפעם ישכילו להביא לארץ את גרסת ה-VRS גם לקודיאק 🤔

יכול להיות מעניין מאוד עם התמכור הנכון

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציפיתי לשינוי קצת יותר משמעותי...

לפני מספר שבועות הורי תכננו לפתוח הזמנה על רמת גימור exclusive, הצעתי להם לחכות עם ההזמנה למתיחת פנים, בסוף מסתבר שאין שינוי דרמטי במיוחד. מוזר לי שהלוח מכוונים דיגיטלי עדיין מוגדר כאופציה בתשלום ולא דיפולט כמו באוקטביה/גולף החדשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם משתנה לפי השוק, פה מדובר בהשקה כללית לכלל העולם וכמו שיש גרסת כניסה עם תיבה ידנית ככה גם יש עם לוח מחוונים רגיל. 

אולי כי זה לא רכב חדש לגמרי אלא רק מתיחת פנים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקודיאק נראה טוב לפני ונשאר נאה גם אחרי המתיחה. 

לטעמי האוקטביה החדשה נראית ממש גרוע. אני שמח שאת הקודיאק הם לא חרבו

  • אהבתי 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, YNV כתב:

הקודיאק נראה טוב לפני ונשאר נאה גם אחרי המתיחה. 

לא הייתי מגדיר את המראה שלו טוב אלא למלמ (וזה לא דבר שלילי).

מתיחת הפנים די מינורית. השאלה מה היא תעשה למחיר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה תעשה למחיר? כלום כמובן, אין סיבה שישתנה, עשו רעש על כלום.

המתכון כל כך מנצח בעולם שלא רצו לשנות אותו.

 

הדבר הבא שיהיה והוא יהיה זה חשמלי 7 מקומות של סקודה ששם ההצגה תהיה מושלמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום שינוי בעיצוב, הקודיאק נשאר מכוער ומשעמם בדיוק כפי שהיה. עושה רושם שקבוצת פולקסווגן מייצרת בסקודה רכבים מכוערים בכוונה תחילה, כדי להשאיר מקום לסגמנט היוקרתי של הקבוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, YoJ כתב:

מוזר לי שהלוח מכוונים דיגיטלי עדיין מוגדר כאופציה בתשלום ולא דיפולט כמו באוקטביה/גולף החדשות.

נשמע כמו ברכה, כי בגולף ובאוקטביה הורידו את השליטה הייעודית על בקרת האקלים ועברו למשהו מאוד משונה פשוט. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...