Jump to content
  • סקודה קודיאק עובר מתיחת פנים


    yoav911gt2
     שיתוף
    עוקבים 0

    מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק.

     

    הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד.

    גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה.

    19_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.ab2c53519aedf1d3dc532a200e50a40f.jpg

     

    הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים.

    הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא הנוסעים.

    רמת הגימור הגבוהה, L&K זוכה לקבל מושבים מפנקים הכוללים אפשרויות חימום, קירור ועיסויי. מערכת הסאונד האופציונלית מבית canton

    מקבלת עוד שני רמקולים ביחס לעבר וכעת מציעה עשרה כאלו בתא הנוסעים.

     

    61_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.731f096eb33b366cb16fcf14a915b223.jpg

     

    במערכת המולטימדיה אין שינוי מהותי, המסכים נותרים כפי שהיו, 9.2 אינץ' במסך הראשי ביחד עם לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל 10.25 אינץ'.

    אליהם התווספה כעת העוזרת הקולית החדשה של סקודה, 'לאורה' לצורך תפעול קולי של מערכות שונות ברכב. 

     

    58_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.4ea789af8b1d1806659dcdec594b157c.jpg

     

    להיצע מערכות הבטיחות הקיים של הקודיאק מתווספת תכונה חדשה שנקראת crew protect assist. התכונה הזו כוללת ראדרים נוספים באחורי הרכב

    ויכולה לקרוא ולהגיב מצבים של תאונה או כמעט תאונה שמגיעה מאחור, על ידי הידוק חגורות וסגירת חלונות על מנת לצמצם את הפציעות.

     

    04_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.4693608776df5561fe1ffccf9af14a4e.jpg

     

    מבחינת מנועים אין שינויים דרמטיים, בנוסף לכך שפולקסווגן - בעלת הבית - כבר הצהירה קודם שאיננה הולכת לפתח מנועי בערה פנימיים חדשים, אלא רק לפתח את הקיימים.

    המנוע הבסיסי הוא ה-1.5 TSI עם 150 כ"ס משודך לתיבה ידנית (לא אצלנו) או אוטומטית שבעה הילוכים. מעליו יושב מנוע 2.0 עם 190 כ"ס.

    מהצד של הדיזל קיים מנוע 2.0 בהספקים של 150 או 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית בלבד. הגרסה החזקה של הדיזל והבנזין הגדול מגיעות בלעדית עם הנעה כפולה,

    לעומת כאופציה באחרות. גרסת הקצה של הקודיאק, ה-RS, מאבדת את מנוע הדיזל שלה לטובת המנוע של האוקטביה RS, שני ליטר טורבו עם 245 כ"ס.

     

    הקודיאק המחודש צפוי להגיע לשוק האירופאי ביולי הקרוב ואלינו כנראה לא הרבה לאחר מכן.

     

    09_new_skoda_kodiaq.thumb.jpg.285cc6a2d6e77474445edefe37b7bc7c.jpg

    06_new_skoda_kodiaq.jpg

     

    71_new_skoda_kodiaq.jpg

     

    13_new_skoda_kodiaq.jpg

     

    08_new_skoda_kodiaq.jpg

     

    52_new_skoda_kodiaq.jpg

     

    62_new_skoda_kodiaq.jpg

     שיתוף

    User Feedback

    Recommended Comments

    מעניין אם הפעם ישכילו להביא לארץ את גרסת ה-VRS גם לקודיאק 🤔

    יכול להיות מעניין מאוד עם התמכור הנכון

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ציפיתי לשינוי קצת יותר משמעותי...

    לפני מספר שבועות הורי תכננו לפתוח הזמנה על רמת גימור exclusive, הצעתי להם לחכות עם ההזמנה למתיחת פנים, בסוף מסתבר שאין שינוי דרמטי במיוחד. מוזר לי שהלוח מכוונים דיגיטלי עדיין מוגדר כאופציה בתשלום ולא דיפולט כמו באוקטביה/גולף החדשות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    זה גם משתנה לפי השוק, פה מדובר בהשקה כללית לכלל העולם וכמו שיש גרסת כניסה עם תיבה ידנית ככה גם יש עם לוח מחוונים רגיל. 

    אולי כי זה לא רכב חדש לגמרי אלא רק מתיחת פנים. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הקודיאק נראה טוב לפני ונשאר נאה גם אחרי המתיחה. 

    לטעמי האוקטביה החדשה נראית ממש גרוע. אני שמח שאת הקודיאק הם לא חרבו

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני שעה, YNV כתב:

    הקודיאק נראה טוב לפני ונשאר נאה גם אחרי המתיחה. 

    לא הייתי מגדיר את המראה שלו טוב אלא למלמ (וזה לא דבר שלילי).

    מתיחת הפנים די מינורית. השאלה מה היא תעשה למחיר.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מה תעשה למחיר? כלום כמובן, אין סיבה שישתנה, עשו רעש על כלום.

    המתכון כל כך מנצח בעולם שלא רצו לשנות אותו.

     

    הדבר הבא שיהיה והוא יהיה זה חשמלי 7 מקומות של סקודה ששם ההצגה תהיה מושלמת

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אין שום שינוי בעיצוב, הקודיאק נשאר מכוער ומשעמם בדיוק כפי שהיה. עושה רושם שקבוצת פולקסווגן מייצרת בסקודה רכבים מכוערים בכוונה תחילה, כדי להשאיר מקום לסגמנט היוקרתי של הקבוצה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים
    לפני 9 שעות, YoJ כתב:

    מוזר לי שהלוח מכוונים דיגיטלי עדיין מוגדר כאופציה בתשלום ולא דיפולט כמו באוקטביה/גולף החדשות.

    נשמע כמו ברכה, כי בגולף ובאוקטביה הורידו את השליטה הייעודית על בקרת האקלים ועברו למשהו מאוד משונה פשוט. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים


    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...