Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,  

ממש אשמח לשמוע תשובות של כן ולא ואם אפשר, מבלי לתת אופציות של רכבים עם תמורה טובה יותר כי כרגע זה לא האישיו. 

הייתם קונים... 

טויוטה יאריס, Sol, 2013 , יד 1 ( נהגת יחידה, קנתה מהחברה), היסטוריית טיפולים מלאה ( טופל בזמן לפי הוראות יצרן במוסך מורשה), חיצונית ללא פגמים, במצב מכני מצוין ב... 41,000 ש״ח? 

 

הערות- ברור שמוסך מורשה זה לא חזות הכל, ברור שיש רכבים במחיר זהה בשנתונים טובים יותר. ברור. אשמח להתיחסות אובייקטיבית. 

עוד אציין, רוכש הערכה מעונין ברכב סולידי ל5 שנים לפחות. 

תודה רבה! 

פורסם
לפני 21 שעות, itamarg כתב:

כמה קילומטר עברה, האם יש תאונות, מה המחיר לעומת המחירון? 

סליחה על ההצתה. 

 

נקודות חשובות שבאמת לא ציינתי. 

125,000 קילומטרז׳. 

עברה כנראה תאונה קלה ( ירידת ערך שלא ברור לי מה האחוז אבל תשלומים של 3000 מהביטוח על הירידה). הוחלף כנף קדמי בעקבות הפגיעה. כנף מקורי. המחירון 38,000 ש״ח. 

 

תודה! 

פורסם (נערך)

כנף מחוברת בברגים-לא נעים לא נורא (לרוב בכנף קדמית זה המצב).

כנף מרותכת לשילדה (בחלק מגדול מהרכבים כנף אחורית- צרה צרורה).

מצד שני, 3000 ש"ח זו ירידת ערך של % לא ידוע כיוון שאי אפשר כרגע לדעת באיזה שלב מחיי הרכב קרתה התאונה.

אם זה היה לאחרונה אז ירידת ערך של 7% היא מעט גבוהה ואם זה קרה, כאשר הרכב היה יחסית חדש על הכביש אז % ירידת הערך קטן יותר (יחסי למחירון הרכב באותה נק' זמן).

בכל מקרה,אם אתה מעוניין ברכב,שעל פניו שאר הנתונים שלו טובים),כדאי להוציא דו"ח מאתר סליקה בעלות של 11 ש"ח-זה יפתור לך את הדברים ויסגור לך את הפינה רגע לפני שתחליט לקחת את הרכב למכון בדיקה

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני שעה, colauti 9 כתב:

כנף מחוברת בברגים-לא נעים לא נורא (לרוב בכנף קדמית זה המצב).

כנף מרותכת לשילדה (בחלק מגדול מהרכבים כנף אחורית- צרה צרורה).

מצד שני, 3000 ש"ח זו ירידת ערך של % לא ידוע כיוון שאי אפשר כרגע לדעת באיזה שלב מחיי הרכב קרתה התאונה.

אם זה היה לאחרונה אז ירידת ערך של 7% היא מעט גבוהה ואם זה קרה, כאשר הרכב היה יחסית חדש על הכביש אז % ירידת הערך קטן יותר (יחסי למחירון הרכב באותה נק' זמן).

בכל מקרה,אם אתה מעוניין ברכב,שעל פניו שאר הנתונים שלו טובים),כדאי להוציא דו"ח מאתר סליקה בעלות של 11 ש"ח-זה יפתור לך את הדברים ויסגור לך את הפינה רגע לפני שתחליט לקחת את הרכב למכון בדיקה

תודה רבה. 

אכן בדקתי בסליקה ואלו הנתונים שהוצאתי משם. 

הרכב היה עם ותק של 3 שנים כשקרתה התאונה. 

מדובר על כנף קדמי. 

הביטוח שילם 10,000 ש״ח למוסך מורשה לתיקון. שזה אם אני לא טועה, סדר גודל הגיוני לתיקון כזה לרכב חדש במוסך מורשה ? 

 

שאר הנתונים ( היסטוריית טיפולים, בדיקה חיצונית) מהימנים ( המוכר לא הסגיר את ענין התביעות בביטוח) ועולים בקנה אחד עם נתוני הרכב שנמסרו. 

 

הייתי ממש רוצה לדעת איזה אחוז הורדת ערך הייתה, מבלי לשאול את המוכר ישירות. 

 

תודה רבה! 

פורסם (נערך)

אם לא הופיע חלילה הביטוי "אובדן להלכה" לכאורה אין ממה לחשוש,הייתה ירידת ערך של 3% (לפי שווי רכב של סביב 100K).

זו תאונה שמוגדרת כ"לא נעים לא נורא" מצד אחד, אבל בהחלט יכולה לשחק לך קלף במו"מ-כי אם המוכר מבקש מחירון אז יש עוד דגים בים שלא עברו את תאונה כזו.

מצד שני,אתה גם יכול ליפול על רכב אחר מוזנח מכנית ואם נתחשב בכך שהרכב הזה בן 8-9 אז אולי המוכר יתגמש בהפחתה מינורית ואפשר יהיה לקנות את הרכב -זאת בהנחה שבבדיקה לא יתגלו עיזים חדשות.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 7 דקות, colauti 9 כתב:

אם לא הופיע חלילה הביטוי "אובדן להלכה" לכאורה אין ממה לחשוש,הייתה ירידת ערך של 3% (לפי שווי רכב של סביב 100K).

זו תאונה שמוגדרת כ"לא נעים לא נורא" מצד אחד, אבל בהחלט יכולה לשחק לך קלף במו"מ-כי אם המוכר מבקש מחירון אז יש עוד דגים בים שלא עברו את תאונה כזו.

מצד שני,אתה גם יכול ליפול על רכב אחר מוזנח מכנית ואם נתחשב בכך שהרכב הזה בן 8-9 אז אולי המוכר יתגמש בהפחתה מינורית ואפשר יהיה לקנות את הרכב -זאת בהנחה שבבדיקה לא יתגלו עיזים חדשות.

 

תודה רבה. 

 

התשובה שלך היא העצה שחיפשתי. חשבתי בדיוק כך ועכשיו חיזקת את דעתי. 

כמובן, בהנחה שהמוכר יסכים להתחשב בכך שהרקורד של הרכב לא נקי ויישאר גם איתי, אני אקח את הרכב לבדיקה מעמיקה יותר. אני לא יודעת אם אני צודקת בכך שברצוני לשאול אם יסכים לרדת במחיר ואם לא, אני עוברת הלאה. בעיניי זו דרישה הגיונית והכרחית. 

 


 

 

פורסם
בתאריך 13.4.2021 בשעה 11:13, מנילה כתב:

הייתם קונים... 

טויוטה יאריס, Sol, 2013 , יד 1 ( נהגת יחידה, קנתה מהחברה), היסטוריית טיפולים מלאה ( טופל בזמן לפי הוראות יצרן במוסך מורשה), חיצונית ללא פגמים, במצב מכני מצוין ב... 41,000 ש״ח? 

לא.

בדיוק מהסיבה שאתה לא רוצה לשמוע "מבלי לתת אופציות של רכבים עם תמורה טובה יותר כי כרגע זה לא האישיו.".

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...