Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל ייעוץ

קניתי קרוז ויש לו שני בעיות.

1. איבוד מים (משמעותית בנסיעה לירושלים עם רכב מלא).

2. רעש של מים זורמים (מדי פעם) במהלך הנסיעה.

  מה אני יכול לבדוק ולטפל לבד?

  וכן אשמח להמלצה על מוסך באזור אשדוד.

בנוסף הבעלים הקודמים שמו מים רגילים, איך ניתן להחליף אותן (ולמה מומלץ?)

תודה מראש לכל המגיבים.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגשת בדחיפות למוסך/מכון רדיאטורים כאשר הרכב על גרר-כל צעד אחר פירושו שאלה של זמן לגבי מוות למנוע בטרם עת (לאחר התחממות יתר בגלל שאין נוזל קירור).

המוסך/מכון הרדיאטורים יצטרך למצוא את הדליפה ע"י בדיקת לחץ למערכת הקירור ולתקן את הנדרש.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לקחתי את הרכב לפיקס מוטורס באשדוד, 

נעשה בדיקת לחץ ולא נמצא נזילה (לא היה ירידה בלחץ, בדקו עם מנוע קר ובטמפרטורת עבודה).

 

שמתי לב, שיש ירידה במפלס המים רק אחרי נסיעה בינעירונית מאומצת (עם אוטו מלא באנשים ומזוודות).

חבר שהיה ברכב  (בנסיעה עם אוטו מלא) אמר שהוא מריח ריח של הרדיאטור (אציין שהחבר לא מבין גדול ברכבים).

 

{נציין שמדובר בשברולט קרוז 1800 שנת 2013 עם 175000 ק"מ}

תודה רבה מראש למגיבים.

פורסם (נערך)

אם יש רעש של מים זורמים במהלך הנסיעה סיכוי טוב שיש אויר בצינורות קירור. יכול להיות שהירידת מים נובעת מהאויר שמתנקז.

 

תיגש למוסך ותבקש שיחליפו לך לנוזל קירור תיקני Dexcool ועל הדרך שינקזו את האויר מהמערכת.

עריכה אחרונה על ידי Denisius
פורסם

יכול להיות שיש כ"כ הרבה אויר במערכת?

יש לי את הרכב כשבועיים והייתי צריך להוסיף כחצי ליטר (והבעלים הקודמים אמר שמוסיף לפעמים).

והאם יש אפשרות להחליף ולנקז אויר לבד?

 

פורסם

לא, חבל שקנית את הרכב.

תבצע בדיקה בלחץ למערכת קירור במוסך, אם מדובר בנזילה חיצונית שאיננה ברדיאטור חימום יצאת בזול.

האופציות הנותרות יכולות לעלות הרבה כסף.

 

פורסם
לפני 10 דקות, tribel כתב:

לא, חבל שקנית את הרכב.

תבצע בדיקה בלחץ למערכת קירור במוסך, אם מדובר בנזילה חיצונית שאיננה ברדיאטור חימום יצאת בזול.

האופציות הנותרות יכולות לעלות הרבה כסף.

 

גם רדיאטור חימום יהיה נזק קטן לעומת אפשרויות בעייתיות יותר כמו פריצת אטם ראש חלילה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 4 דקות, colauti 9 כתב:

גם רדיאטור חימום יהיה נזק קטן לעומת אפשרויות בעייתיות יותר כמו פריצת אטם ראש חלילה.

עלות העבודה היא נזק קטן?

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, tribel כתב:

עלות העבודה היא נזק קטן?

יחסית לחלילה פריצת אטם ראש מנוע בהחלט שכן.

הכל יחסי בחיים הללו.

ברור שהחלפת רדיאטור רגיל/חימום עולה כמה מאות או אפילו טיפה יותר מאלפייה אבל,יש כאלו שמוכרים מהיבואן לצרכן את הרדיאטור,אתה חוסך פערי תיווך ומוסך למיזוג אוויר ירכיב לך את החלק -הכל ילך יחסית בקלות בהנחה,שאין צורך לפרק דאשבורד כדי להגיע לשיט הזה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

יחסית לחלילה פריצת אטם ראש מנוע בהחלט שכן.

ויקרה יחסית להחלפת צינור או "פלאנג' "

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
Just now, tribel כתב:

ויקרה יחסית להחלפת צינור או פלאג'

ברור !

כתבתי שהכל יחסי וצריך להתכונן להכי גרוע שיש- חלילה בעיה בראש המנוע.

מצד שני,זה רכב 2013 ושייך פחות לסדרה הבעייתית הקודמת,פותח הנושא לא התלונן על התחממות מנוע אז אולי השערת הראש היא קצת פרועה מידי.

מצד שני,אם לא רואים נזילה חיצונית זה ממש לא סימן טוב וכדאי אולי כן לבצע בדיקת לחץ הפוך למנוע כדי לראות היכן המצב עומד.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה לכל המגיבים.

המוסך עשה בדיקת לחץ (עם צינור שחובר לפתח מילוי של המים) ולא היה ירידה בלחץ.

האם מדובר בבדיקה אחרת?  ומה זה בדיקת לחץ הפוך?

 

פורסם (נערך)

המוסך עשה בדיקה ועדיין לא גילה מהיכן הדליפה ? 

אם יש ריח או סימני רטיבות מתחת לשטיח הנהג הלך רדיאטור חימום פנימי- אחרת יש לראות אם יש סימני דליפה חיצוניים כדי לקבוע מהיכן הבעיה.

כדאי מאוד שימצאו את מקור הנזילה,לפני שהרכב יתחמם ויגרם נזק גדול בהרבה ממה שיש כרגע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.


×
×
  • תוכן חדש...