Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקרן לדעת מדוע כל הדגמים ההיברידים משולבים במנוע בנזין. לא שמעתי על מנוע דיזל ברכב היברידי. מדוע? נשמע לי שילוב מנצח בחיסכון לא?

פורסם

לקונצרן PSA יש רכבים כאלו. לא הגיעו לארץ. למה? לדעתי משיקולי מיסוי. הנוסחה של משרד האוצר יוצרת שרכב דיזל הוא מזהם ואיננו ירוק ולכן המיסוי שלו יקר.

רכב דיזל יקר מרכב בנזין ואם תוסיף את המערכת ההיברדית המחיר שלו יהיה גבוה מאוד.

 

בקיצור, משיקולי מחיר הרכבים האלה לא הגיעו לארץ.

 

פורסם

AUDI Q7 e-tron

סולר הברידי

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מנוע דיזל גם מזהם יותר ממנוע בנזין, אז כבר הורדת אחד היתרונות המרכזיים של היברידי.

 

כן, כן, ליורוטראש שקר כלשהו דיזל דנדש יש דרגת זיהום יותר נמוכה משל טסלה. תריח את מה שיוצא לו מהאגזוז אחרי 3 שנים על הכביש, ודבר איתי על זה אז.

  • רעיון גרוע 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 20 שעות, vadim6385 כתב:

מנוע דיזל גם מזהם יותר ממנוע בנזין, אז כבר הורדת אחד היתרונות המרכזיים של היברידי.

 

 

האם זה היא כל מטרתו של רכב היברידי? צמצום מזהמים?

או גם צמצום צריכה?

 

בכל מקרה, מרצדס מציעים דיזל היבריד פלאג-אין.

 

לדעתי שילוב מעולה.

לנוע בעיר ללא פליטה ועם מנוע אפקטיבי יותר בעיר ומקור אנרגיה זול יותר, במיוחד אם להטעין בעבודה, ממערכת סולרית.

בנסיעות ארוכות לנוע עם מנוע דיזל, חסכוני וחזק.

 

לפני 20 שעות, vadim6385 כתב:

כן, כן, ליורוטראש שקר כלשהו דיזל דנדש יש דרגת זיהום יותר נמוכה משל טסלה. תריח את מה שיוצא לו מהאגזוז אחרי 3 שנים על הכביש, ודבר איתי על זה אז.

 

מה הכוונה בלהריח מה שיוצא לרכב אחרי 3 שנים על הכביש מהאגזוז?

 

רכב חשמלי "נקי" כמו מקור האנרגיה שלו, הכיוון כיום טוב אבל צריך שתחנות הכוח יהיו "נקיות" ואפקטיביות יותר או שהעמדות יטעינו מאנרגיה מתחדשת.

אבל זה נושא אחר.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

הדיזל ההיברידיים של פיג'ו לא הגיעו לפה כי סירבו לתת להם את ההקלות מס של רכב היברידי.

 

הדיזל פלאג אין של מרצדס נשמע כמו משהו שהולך לעניין נהגי מוניות ואני לא אתפלא אם יגיעו כאלה בייבוא מקביל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם סתם אנשים עם נסועה גבוהה.

אני הייתי שמח לדיזל פלאג אין, היה ממלא את כל הצרכים שלי.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

לסיטרואן יש את DS5 שזה מנוע 2 ליטר טורבו דיזל עם מנוע היברדי.

אם אני זוכר נכון, ההיברדי מזיז את הגלגלים האחוריים והבנזין קדימה.

 

אחי לא סובל את הרכב, הוא טוען שמערכת הניהול של הדיזל והחשמל נוראיית.

אני לא יודע להגיד בוודאות, אבל לי זה היה נחמד.

 

החשמלי עובד רק עד 30 קמ"ש והסוללות מתרוקנות די מהר.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני שעה, itsik170 כתב:

ואני לא אתפלא אם יגיעו כאלה בייבוא מקביל

כבר יש. נתקלתי השבוע ב-E קלאס כזו

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...