Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו, מאוד מסוכן. טוב שאשתך שמה לב.

לגבי העלות - לא נורא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, מרק10 כתב:

 

בקש מהחשמלאי לקנות פחת תוצרת החברות הבאות ולא סיני !
ABB, EATON, HAGER אני אישית מעדיף של ABB.

יום שבת, הביא מחנויות שהיו פתוחות ברמלה

תוצרת סינית נראה לי CHNT, אמר שהם בסדר...

פורסם (נערך)

זה סיני למהדרין אבל מצד שני זה עובר את מכון התקנים אז כנראה זה בסדר.

כבר שם, לא תלך להחליף כי זה סתם 250 ₪ רק עבודה

 

אני באמת לא מצליח להבין את החשמלאים שבאים רק עם הסיני.

ההבדל בניהם הוא עשרות שקלים בודדים (ופחות)

טבעי שלא תרצה לספוג את זה על עצמך.

אבל תן ללקוח להחליט.

יש לי סיני טוב ב50₪

או גרמני (או משהו דומה) ב70-80₪

 

90% מהלקוחות יבחרו באיכות הגבוה יותר בשביל כמה שקלים בודדים.

 

וההבדל הוא שמים וארץ.

לי אישית יש סימנס (גרמני ) בן 40 ועדין כוחו במותניו

 

 

עריכה אחרונה על ידי om2

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

במקרה הזה הוא הביא מה שהיה בחנות שהייתה פתוחה, 

אם יש סיבה, אחליף בעצמי, מה לעשות אני יודע

 

אגב, כלקח, אני אקנה לי מפסקים וחוטים שיהיה לי במחסן, אף פעם אי אפשר לדעת מתי אצטרך שוב

פורסם

הבעיה איתם זה שאתה לא יודע מתי הם הולכים.

 

הולכים = לא קופצים שצריך.

יכול לקחת שנה.

יכול להיות גם 20 שנה

 

 

 

 

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם
במקרה הזה הוא הביא מה שהיה בחנות שהייתה פתוחה, 
אם יש סיבה, אחליף בעצמי, מה לעשות אני יודע
 
אגב, כלקח, אני אקנה לי מפסקים וחוטים שיהיה לי במחסן, אף פעם אי אפשר לדעת מתי אצטרך שוב
לא קונה את זה.
כל חנות גם כזו שפתוחה בימים לא שיגרתיים פה או במקום אחר מחזיקים יותר מליין אחד של מוצרי לוח חשמל

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לא מסכים איתך כל כך,

קרה לי לא פעם שהלכתי לחנות לקנות וביקשתי מוצר X של תוצרת Y (טובה) ולא היה להם, רק הרגילים (סטייל סיני)

בין אם זה חנויות חשמל, או טמבוריות או חנויות חלפים לרכב (לדוגמא חנות חלפים שאני מדי פעם קונה שם - תבקש שמן טוב למאזדה תקבל מוטורקראפט, כשבפורום ממליצים על שמנים אחרים)

 

אני בעצמי רכשתי מפסק תלת פאזי למזגן בעבר בדיוק של אותה חברה, וזכור לי במפורש ששאלתי אם יש משהו יותר טוב וזה כל מה שהיה להם.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אז עברו שנתיים, הייתה לי תופעה מוזרה, פתאום חצי בית עובד וחצי לא

כיביתי הכל, עברתי על כולם ובדקתי שהכל מהודק (היה מהודק), הדלקתי, וחזר לעבוד.

אמרתי לעצמי, הגיע הזמן - אני הולך להחליף את הכל.

אחרי כמה ימים, אחד המפסקים שמע את המחשבות שלי ומסרב להדלק...

 

אז אני שמתי את עיני על מפסקים של שניידר, יש המלצה אחרת ?

 

פורסם

זה מה שאני עשיתי, כשקניתי את הבית, החלפתי את הפחת/הראשי/ושל המזגן לשניידר.

השאר נשאר CANT, והידוק כל החוטים.

שניידר מעולים, אבל גם  ABB, שניידר.

 

 

20231231_220345.jpg

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

כשאני רואה לוחות חשמל עם ציוד של חברות כמו CHINT, HIMEL ושאר ירקות סיניים מעליבאבא שנפוצים בארץ אני יודע שיהיו צרות עם הלוחות האלו.

אל תסכימו לקבל את הסחורה הזו. ההפרש במחיר לא שווה את זה עבור סדרי גודל של לוח ביתי ממוצע מלא בכל הציוד. כל ההפרש הוא כמה מאות בודדות של שקלים עבור כל הלוח. 
לכו על חברות מוכרות כמו SCHNEIDER, ABB, HAGER וכד'. אני הכי אוהב לעבוד עם ABB. חבל רק שאי אפשר להשיג בארץ את כל המבחר שלהם (למרות שיש שיפור בזמן האחרון).

  • אהבתי 1
פורסם

עבדתי בעבר במפעל לייצור ארונות חשמל תעשייתיים (כולל אחד שהלך למתחם שרונה, 6000A אם אני זוכר נכון). 

המפעל עבד בלעדית עם ABB למפסקים (וחלקים נוספים אחרים). 

כמה שנים מאוחר יותר, כל הארון חשמל שלי (כל ה-4+פחת+ראשי...) הוחלף גם כן ל-ABB.

שניידר אמורים להיות גם כן בסדר גמור, יש לנו במפעל שאני עובד בו כרגע בקרים תעשייתיים שלהם (וכנראה גם מפסקים, לא התעמקתי) בתוך המכונות השונות.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני דווקא הייתי תחת הרושם ששניידר עדיפים ו ABB הם גם טובים.

אני מבין שהדעה הרווחת היא הפוכה, ש ABB עדיפים ושניידר גם טובים ?

פורסם

אני פחות מכיר את שניידר. 

אני יוצא מנקודת הנחה שמפעל שמייצר לוחות תעשיתיים בהספקים גדולים מאד יודע יפה מה הוא בחר ולמה, יש פה עוד שיקולים מעבר למחיר. 

החבר החשמלאי (היה הבודק הראשי של המפעל) שהחליף לי את הלוח, גם הוא ממליץ בחום על ABB. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 4.1.2024 בשעה 14:26, phpclub כתב:

אני דווקא הייתי תחת הרושם ששניידר עדיפים ו ABB הם גם טובים.

אני מבין שהדעה הרווחת היא הפוכה, ש ABB עדיפים ושניידר גם טובים ?

שניהם טובים. זה עניין של טעם ושל Eco system. קצת כמו לבחור בין iOS לאנדרואיד,

וכדי להגביר את הקשר לפורום רכב - שניידר הוא יצרן צרפתי ו-ABB הוא יצרן שוודי-שוויצרי. (הוסף דעות קדומות כאן _________)

×
×
  • תוכן חדש...