Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 6 - כש 120 קמ״ש מרגיש לאט


TsachiE
 שיתוף
עוקבים 27

פוסטים מומלצים

לפני 15 דקות, amosbmw כתב:

מי שעשה את חלוקת הנתיבים מחדש תוך ביטול השוליים בכביש 1 - הייתי מכניס אותו לכלא בעוון סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

הפך את הכביש ממתאים ל130 קמ"ש למתאים ל90 קמ"ש.

כשהנתיבים כל כך צרים אי אפשר להשתמש בהם נכון.

 

מה הקטע עם ההגבלה באיילון ל70 קמש

אף פעם לא הבנתי

 

אם כבר מדברים על כביש 1

עריכה אחרונה על ידי Eric
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני די בטוח שכתבתי את זה בעבר לפחות 5 פעמים... אבל: מהירות התכן של הכביש (10 קמ"ש יותר מהמהירות המותרת בו) משפיעה על הגיאומטריה שלו, מודלים מתמטיים וניסויים אמפיריים בארץ ובעולם קבעו שבמהירות מסויימ

והנה הכל מתרכז בסופו של דבר לסיבה - כסף, אם יעלו את המהירות המותרת נניח ל-140, אזי מי שמקבל היום דוח על 161 קמ"ש (לאחר הפחתה, סימול עבירה 7077) שמנפיק למדינה 1500 שקל, לאחר העלאת המהירות יזכה לדו"ח עם

אני מת על זה שאתם מדברים על העלאת מהירות כאילו אם השלט ישתנה ב10 קמ"ש אז כולם פתאום יסעו 10 קמ"ש יותר. בוקר טוב, לא עובד ככה. כמו שהיום בדיוק אף אחד נוהג במהירות המותרת (חלק מעל, חלק מתחת) - זה לא

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, Eric כתב:

 

מה הקטע עם ההגבלה באיילון ל70 קמש

אף פעם לא הבנתי

 

אם כבר מדברים על כביש 1

 

זה מה שענו לי מפניות הציבור בדיוק לאותה שאלה:

 

שניר שלום, בהמשך לפנייתך-

 

 

הגבלת מהירות 70 קמ"ש הייתה נחוצה במהלך כל השנים מאז הקמת הנתיב לתחבורה ציבורית ולאחרונה הקמת " נתיב 3 + ".

 

לפי הנחיית משרד התחבורה, המצב הנתון ימשיך עד להפעלת והקמת מערכת הבקרה הדרושה.

 

חברת נתיבי איילון סיימה את התכנון של הכרזת כל הקטע כדרך מהירה עם מהירות מרבית מותרת של 90 קמ"ש.

 

בשל קיומו של ה"נתיב 3+" המיועד לתחבורה ציבורית ולרכב רב תפוסה, נדרשו שינויים במערכת הבקרה שתוכננה קודם לכן.

 

אנו נמצאים כרגע בשלב התייעצויות עם משרד התחבורה והמשטרה המחויב חוקית.

 

עם השלמת ההתייעצויות המקצועיות המחויבות בחוק, יבוצע השינוי בשטח בהתאם.

 

 

תודה על פנייתך,

 

נתיבי איילון- פניות הציבור.

 

 

  • אהבתי 1

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, SniR89 כתב:

 

זה מה שענו לי מפניות הציבור בדיוק לאותה שאלה:

 

שניר שלום, בהמשך לפנייתך-

 

 

הגבלת מהירות 70 קמ"ש הייתה נחוצה במהלך כל השנים מאז הקמת הנתיב לתחבורה ציבורית ולאחרונה הקמת " נתיב 3 + ".

 

לפי הנחיית משרד התחבורה, המצב הנתון ימשיך עד להפעלת והקמת מערכת הבקרה הדרושה.

 

חברת נתיבי איילון סיימה את התכנון של הכרזת כל הקטע כדרך מהירה עם מהירות מרבית מותרת של 90 קמ"ש.

 

בשל קיומו של ה"נתיב 3+" המיועד לתחבורה ציבורית ולרכב רב תפוסה, נדרשו שינויים במערכת הבקרה שתוכננה קודם לכן.

 

אנו נמצאים כרגע בשלב התייעצויות עם משרד התחבורה והמשטרה המחויב חוקית.

 

עם השלמת ההתייעצויות המקצועיות המחויבות בחוק, יבוצע השינוי בשטח בהתאם.

 

 

תודה על פנייתך,

 

נתיבי איילון- פניות הציבור.

 

 

 

גורם לי לחשוב למה שלא ישימו את הנתיב הזה בצד ימין הדרך ויגבילו בו את המהירות במקום להגביל את כל הכביש

עריכה אחרונה על ידי Eric
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רוצה מגבלות מהירות שונות בצורה דרסטית בין שני נתיבים סמוכים...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

 

אבל אני נוהג מספיק בשביל לדעת שהפרשי מהירויות גדולים מאוד בין נתיבים זה מתכון בעיקר לצרות.

  • רעיון טוב! 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 25.2.2021 בשעה 21:22, חן ג. כתב:

אתה לא רוצה מגבלות מהירות שונות בצורה דרסטית בין שני נתיבים סמוכים...

 

אין שום בעיה במגבלות מהירות שונות בין נתיבים, בערך כל כביש A או B בגרמניה הוא כזה, בנוסף לזה יש שם הגבלות ספציפיות לרכבים מסוימים (נניח משאיות עד 100 קמ"ש בלבד, רכב עם נגרר עד 100 או 120 קמ"ש וכו').

 

הבעיה מתחילה כרגיל, בגלל סטייה מנתיב, למשל בארץ זה פחות עובד כרגע, כי מישהו יכול לנסוע בנתיב הימני של כביש 6, להגיע ממש עד לתחת של משאית שלפניו, ולעבור נתיב, וזה לא משנה לו אם במקרה יש רכב בנתיב שלידו.

או נניח התעלמות מוחלטת מתמרורים של בקרת נתיבים (נתיב מתמזג לנתיב אחר וכו'), הם יגיעו עד לקצה הנתיב ואז יחתכו לנתיב שלידם, לרוב אפילו בלי לאותת או להבין שהם עברו נתיב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הפרשי מהירויות ויש הפרשי מהירויות...

 

בנתיב אחד 70 ובנתיב אחר 110+ זה לא רעיון טוב.

 

Hence "דרסטית"...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יותר הפרשי מהירויות - יותר סכנה במקרים של סטיה מנתיב.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, וגשר גבוה יותר גורם ליותר הרוגים כשהוא קורס.

 

אתה חתום על התוכנית לבנות בית חולים מתחת לגשר השבור?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אף גשר לא נבנה במחשבה שהוא יקרוס ומה יקרה אם, הדוגמה לא ממש רלוונטית.
הפרשי מהירויות כפי שנהוג באירופה למשאיות וכו' לא יעבדו במקום כמו איילון (כן ייעבדו בכביש 6) עם ריבוי מחלפים והשתזרויות\הפרדויות באופן כמעט רציף. אני גם לא מאמין שתמצא את השילוט הזה באירופה בדרך מהירה עירונית (כביש 20 מ(נדמה לי) משה דיין ועד לגלילות מזרח הוא כזה).
 

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מדבר ספציפית על כביש זה או אחר אלא בכלליות בכוונה.

 

להפרשי המהירויות זה שקוף האם הם קורים בכביש עירוני או בין עירוני וכו'. הם לא מודעים איפה הם קורים.

 

לגבי הגשר:

2wsCS2S.png

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.2.2021 בשעה 21:22, amosbmw כתב:

אני כבר מאתמול רציתי לומר כאן משהו שמתקשר לכותרת של פות"'ש. 

אבל כל היום צועקים בשירשור הזה ולא נותנים להשחיל מילה..

 

120 קמ"ש על כביש 6 לא מרגיש לאט אלא כמו מהירות מומלצת, אפשר לנסוע קצת יותר מהר, קצת יותר לאט. סע איך שאתה חושב לנכון. המהירות שלך צריכה להיות מתאימה בערך למהירות הכללית של התנועה, אבל אתה לא חייב לנסוע כמו המהירים ביותר דווקא אם זה לא נוח לך. 

במקומות אחרים 120 קמ"ש יכול להרגיש ממש מהר.

 

אבל שמתם לב לתופעה מעניינת של המוח? אחרי שנוהגים למשך זמן מסויים (נניח רבע שעה לפחות ב180 קמ"ש או יותר) ולאחר מכן נוסעים ב120 קמ"ש, אז 120 קמ"ש מרגיש ממש כמו תנועה עירונית. ובכל זאת מדובר בתנועה די מהירה. לוקח למוח כמה דקות להסתגל.

 

והרי דוגמה לחיים בהכחשה. נהגת פעם ברכב שאינו רכב מיני? איפה בידוד רעשים, גמישות של המנוע, יכולות של מערכת המתלים והבלמים. שלא לדבר על נוחיות הנהג שמותש יותר מהר מהנהיגה בתנאים האלה.

אני חושב שרכבי מיני מקומם אינו על הכביש המהיר. הם נועדו לתנועה בתוך העיר בלבד.

אבל מכיוון שרוב הנהגים לא יכולים להחליף את סוג הרכב לפי הנסיעה הספציפית, לא ניתן לאסור את כניסתם לכביש המהיר.

אני נהגתי על רכב מיני קרוב ל3 שנים ואז עברתי לסופר מיני, בין לבין יצא לי לנהוג על משפחתיות ומנהלים ובאופן כללי אתה צודק שרכב מנהלים פי כמה וכמה נעים יותר לנהיגה בכביש מהיר ממיני אבל לא כל מיני היא אותו הדבר.

 

הספארק מרגישה הרבה יותר טבעית בכביש מהיר מאשר פיקנטו כי הפיקנטו עגלה באוטומט והרעש הגבוה שנוצר לך מהסלד המטורף נותן לך הרגשה שאתה ב200 קמש. בספארק ב110 קמש אתה ב2000 סלד (גיר רציף) ובפיקנטו ב3500 בערך.

כשאתה מנסה לא להיות בסלד מטורף (בידני) אתה שם את עצמך ב80 קמש על 2500 סלד בערך והאוטו פשוט תקוע במהירות הזאת אפילו אם אתה מצמיד את דוושת הגז לרצפה. אתה חייב להוריד הילוך ולעבור רק שאתה כבר ב3000+ כדי שהאוטו ימשיך לצבור מהירות.

 

אני לא אשקר ואגיד שהפיאסטה שלי (אוטומטית) עכשיו טובה בהרבה מבחינת סלד (3000 ב110) אבל המרווח גלגלים והבידוד רעשים הטוב יותר כן עוזרים מאוד בהרגשה ואני כן מצליח לצבור מהירות לא משנה הסלד שאני נמצא בו אז אתה לא מרגיש שאתה בגבול של המנוע (אבל לא אגיד שהוא לגמרי נינוח).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...