Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע למשרת Customer Success Manager


lolshimi11
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

שלום,

כיום אני סטודנט שנה שלישית להנדסת תעשיה וניהול, התמחות במערכות מידע,

לאחרונה אני מחפש משרת סטודנט, אין הרבה אופציות, במיוחד לא עכשיו ובמיוחד לא לסטודנטים.

בארבע וחצי השנים האחרונות אני עובד כאיש מכירות מול לקוחות מחו"ל (באנגלית).

אני כרגע בתהליך מתקדם לתפקיד הנ"ל בחברת הייטק ממש נחשבת, אני לא בטוח שהתפקיד ממש מתאים להגדרה של "מהנדס תעשייה וניהול", אבל אני חושב שהתפקיד כן יתווה לי דרך למשרות יותר מעניינות בתחום מערכות המידע/IT בתפקידי ניהול מוצר, ניהול מכירות וכו'.

רציתי לשמוע את דעתכם, האם זה באמת תפקיד שיוכל לתת לי מקפצה בעולם ההייטק?

או שעדיף להמשיך לחפש משרה מתאימה יותר, כגון משרות אנליסט, NOC,מערכות מידע וכו'.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי בתפקיד הספציפי וכמה הוא טכני. למרות שלרוב, מי שמחפש להיות טכני בתפקיד כזה, יקבל כמה טכני שהוא רוצה ויכול להכיל.

 

כל התחום הזה הוא תחום לא פשוט (שלרוב מכיל התמודדות מול לקוחות זועמים, אנשי פיתוח שלא סופרים אותך והנהלה לחוצה, ביחד עם הצורך להתמודד עם המון ידע טכני uבעיות לא טריוויאליות). מצד שני, מי שמצליח יכול לקבל המון recognition.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פו הדוב, אפשר במקום ההודעה הזו לשים את החתימה שלך.

 

אני מסכים לחלוטין.

 

תלוי גם במצב החברה ומצב המוצרים ומצב הלקוחות, זה יכול להיות שעות מאוחרות והרבה שעות עבודה ולפעמים גם סיזיפיות.

צריך להיות לגמרי People Person ולדעת להניע אנשים שלא כפופים אליך.

לפעמים זה גם Manager שמנהל את ההצלחה ולא מנהל עובדים, ומצד שני תלוי באופן רציני מאוד במפתחים, מנהלי מוצר, Release Managers ועוד כל מיני.

 

בצד היתרון זה שאם עושים את הדברים נכון ומצליחים בהחלט אפשר לבנות את עצמך משם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, pooh-bear כתב:

זה מאוד תלוי בתפקיד הספציפי וכמה הוא טכני. למרות שלרוב, מי שמחפש להיות טכני בתפקיד כזה, יקבל כמה טכני שהוא רוצה ויכול להכיל.

 

כל התחום הזה הוא תחום לא פשוט (שלרוב מכיל התמודדות מול לקוחות זועמים, אנשי פיתוח שלא סופרים אותך והנהלה לחוצה, ביחד עם הצורך להתמודד עם המון ידע טכני uבעיות לא טריוויאליות). מצד שני, מי שמצליח יכול לקבל המון recognition.

 

המון hakara...😆

 

התפקיד נשאר זהה, השם משתנה. מדובר על שכבה של אנשים שהם קוואזי-טכניים ואמורים לגשר על הפער בין המשתמש ההדיוט (פחות או יותר) ודרישותיו לבין האנשים הטכניים. להבין את עולם התוכן ואופי העבודה של המשתמש/לקוח, לתרגם את דרישות המשתמש לאיפיון טכני, ולפני כן, לעזור למשתמש להבין מה הוא צריך ו/או יכול לקבל ממערכת, ששונה ממה שהוא מקבל ואיך שהוא עובד היום.

אולי הדגש ב-Customer Success, זה שהכוונה היא להיות עם יותר דגש לדרבן את הלקוח גם להשתמש במערכת וגם לקנות עוד מוצרים/שירותים. יענו, יותר מכירתי מ-Product. אם האוריינטציה שלך יותר לכיוון עסקי/מכירות, זה יכול להתאים

 

אבל... כמה זה מתאים לתעשיה וניהול, משתנה בכל ארגון וחברה ואיך שהיא מבינה את התפקיד, ואופי המוצר. אם זה מוצר טכני לאנשי מקצוע, האופי של העבודה יותר טכנולוגי. אם זה מוצר שמיועד למשתמש קצה הדיוט, אז אופי העבודה פחות טכני. לדוגמא, אם אתה מיישם מערכת לניטור עומסים על שרתים, אתה מתעסק עם מנהלי רשת וסוגיות טכנולוגיות. אם אתה מיישם מערכת לניהול קופונים של חנויות בקניון... מין הסתם העבודה פחות טכנולוגית ויותר עוסקת בהתאמת המערכת להדיוט.

אם כי, שוב, בדרך כלל המונח Success Manager מרמז שאתה מתעסק עם לקוחות/משתמשים שהם פחות טכנולוגים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, falou כתב:

התפקיד נשאר זהה, השם משתנה. מדובר על שכבה של אנשים שהם קוואזי-טכניים ואמורים לגשר על הפער בין המשתמש ההדיוט (פחות או יותר) ודרישותיו לבין האנשים הטכניים. להבין את עולם התוכן ואופי העבודה של המשתמש/לקוח, לתרגם את דרישות המשתמש לאיפיון טכני, ולפני כן, לעזור למשתמש להבין מה הוא צריך ו/או יכול לקבל ממערכת, ששונה ממה שהוא מקבל ואיך שהוא עובד היום.

 

לא, זה תפקיד אחר של Outbound Product Manager

 

לפני 7 דקות, falou כתב:

אולי הדגש ב-Customer Success, זה שהכוונה היא להיות עם יותר דגש לדרבן את הלקוח גם להשתמש במערכת וגם לקנות עוד מוצרים/שירותים. יענו, יותר מכירתי מ-Product. אם האוריינטציה שלך יותר לכיוון עסקי/מכירות, זה יכול להתאים

 

גם זה לא, התפקיד שלו זה שהלקוח יהיה מרוצה ולפתור לו בעיות.

הרבה פעמים זה גם התעסקות עם הלקוחות היותר גדולים / בעיות יותר רוחביות, בזמן שה-Customer Support מתעסקים עם הבעיות הנקודתיות יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, כל אחד וההגדרות שלו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם רצונך בעתיד להשתלב בתפקידי ניהול מוצר, אני יכול להמליץ לך לחפש משרות יותר בכיוון אנליטי כמו ניתוח נתונים, או מפתח BI.

הניסיון במשרות התחלתיות יכול להיות קריטי, ואם בתפקיד סטודנט אתה הולך לעבוד יותר עם לקוחות, אז המשרות שתיהיה רלוונטי אליהן יותר בעתיד הן משרות שחלק גדול מהן הוא עבודה עם לקוחות.

למשל, אם בתפקיד ההתלחתי שלך אתה תיהיה מנהל פרויקטים יותר מכוון לקוח, יהיה לך אחרי זה יותר קשה להשתלב במשרות ניהול פרויקטים של תוכנה במחלקות פיתוח.

 

גילוי נאות - אני מהנדס תעו"נ שעוסק בניהול פרויקטים. בהרבה משרות לניהול מוצר שמתי לב שמחפשים מהנדס תעו"נ אבל עם ניסיון של אנליסט.

כמובן שCSS עם ניסיון רלוונטי (יותר טכני, אולי תפקיד כחלק ממחלקת תמיכה) יכול גם להתאים לתפקיד עתידי במוצר, בניגוד לCSS שעובד כחלק ממחלקת מכירות כשהעבודה על המוצר פחות טכנית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עופר אני לא מכיר חברה אחת שבה Customer Success מתוכנן לעשות את מה שתיארת.

יכול להיות שבגלל Product Managers חלשים בחור חזק יותר ב-Customer Success לוקח את המושכות ועושה דברים שלא מתוכננים לו.

הבעיה היא שבמצב כזה כשיש חילופי דורות זה לא מבטיח שמה שהיה הוא שיהיה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה מעולה של פו הדוב. תלוי מאוד במקום שאתה נוחת אליו.

במקום הנכון אתה הופך מהר מאוד לחולייה קריטית בעסק, וזה נפתח לכל מיני כיוונים - כולל פיתוח מוצר.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, falou כתב:

המון hakara...😆

צחוק בצד, אתה יכול שנים לכתוב קוד, לפתח ולתכנן ערימות של פיצ'רים, לפתור מיליוני באגים שניה לפני הריליס, ואף אחד לא ידע איך קוראים לך.

 

אבל פעם אחת תיסע ללקוח חשוב ותפתור לו באג דחוף בפרודקשיין, והמנכ"ל יתחיל לשאול מה שלומך בארוחת צהריים.

 

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

פו הדוב, אפשר במקום ההודעה הזו לשים את החתימה שלך.

משהו לא טוב עובר עליך בזמן האחרון. אני מציע שתלך להיבדק 😆

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להסכים איתך זה לא תופעת לוואי מוכרת של קורונה 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך באמת ניתן לדעת האם התפקיד בחברה הספציפית אליה אני מתמיין, באמת נחשב כתפקיד טוב?(כיוון שנאמר שיש הבדלים בין CSM בין חברות לחברות)

כלומר, ביחס לתחום האחריות, פעולות שוטפות?

ד"א, אם זה משנה, החברה עצמה מספקת כלים לעסקים, שיווק, סליקה, אתר אינטרנט וכו', בעצם מתחרה בחברות כמו WIX.

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל, אל תשכח שבהיי טק ראיון הוא דו-כיווני, כמו שמראיינים אותך לתפקיד אתה מראיין את החברה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגמרי, אמור להיות לי ראיון סופי עם המנהל המקצועי, אילו שאלות אוכל לשאול על מנת לקבל אינדיקציה בנוגע לאופי התפקיד בחברה הספציפית הזו?

ושאלה כללית נוספת, במידה ואקבל את הצעת העבודה ואדרש לחתום על החוזה, מקובל שאבקש יום-יומיים לתת תשובה סופית?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל בדיוק את זה - מה אופי התפקיד כאן, מה אתם מצפים? במשרה הספציפית הזו הייתי אומר אפילו לשאול מה הבעיות העיקריות שבהן אני אמור לטפל, מה ה-KPIs לפיהם תמדדו את ההצלחה שלי בתפקיד הזה

 

וכן מקובל לקחת יום-יומיים לתת תשובה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...