Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע למשרת Customer Success Manager


lolshimi11
שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

תשאל, אל תשכח שבהיי טק ראיון הוא דו-כיווני, כמו שמראיינים אותך לתפקיד אתה מראיין את החברה

 

בכול חברה הראיון הוא דו-כיווני ולא בהכרח חברת היי-טק. בבקשה בלי דוגמאות של קופאית בסופר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נותן עצות שאני לא יודע בוודאות, לא יודע לגבי מקומות אחרים, יודע לגבי ההיי טק (וגם הדיון הנוכחי הוא על משרה בחברת היי טק)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...