Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמתי היום פיקדון על פורשה 911


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, איש חדש כתב:

מנצל יופי את זה שהאשה לא יכולה לחזור😜

תתחדש רכב יפיפה..

 

קצת מקווה שזה יפתח לה את התאבון ותרצה לנהוג עליה כשתחזור. כשהיתה לי המוסטנג GT היא לא רצתה להתקרב לכיסא הנהג בכלל.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

בקיצור אתה מקווה שהיא פשוט אנינת טעם ולכן לא רצתה לנהוג על המוסטנג

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בקיצור אתה מקווה שהיא פשוט אנינת טעם ולכן לא רצתה לנהוג על המוסטנג

 

אני בטוח שהיא אנינת טעם - היא בחרה בי 😆😆

אני חושב שהמוסטנג הרגישה לה כמו רכב גדול מידי, בנוסף אולי אני הייתי קצת יותר מידי קנאי לאוטו והיא פחדה לדפוק אותו.

 

  • אהבתי 1

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני כשעה, קאררה כתב:

אלא אם כן יש עוד שלושה למבורגיניים במטען נראה לי אני בסדר

 

משהו לבן מציץ לו שם עם איזה שני אגזוזים 

 

תתחדש! איזה כיף לראות אקזוטיקות כאלו. הייתי לוקח אותה גם בלי חלון. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 29 דקות, קאררה כתב:

בנוסף אולי אני הייתי קצת יותר מידי קנאי לאוטו והיא פחדה לדפוק אותו

 

זאת הסיבה העיקרית לרתיעה שלה. יודע מניסיון עם ההורים שלי, אבא שלי אובססיבי, אמא שלי לא מוכנה לנהוג ברכבים שלו או אפילו להחזיק ברכב משותף איתו, זה הגיע למצב שלמרות שהם חיים בעיר קטנה ואבא שלי נוסע בלחץ 4 קילומטר ביום, הם מחזיקים רכב בנפרד למרות שבקלות רכב אחד יכול לשמש את שניהם. 

 

אני יודע שלחובב רכב קשה לשלוט על הקנאה שלו, בטח כשמדובר ברכב החלומות שלך, אבל אם אתה רוצה סיכוי שתהנה מלנהוג בו אתה תהיה חייב להרפות... 

פורסם

סוף סוף משהו אמיתי בפורום.

 

מה תהליך העברת הרישוי בין המדינות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

סוף סוף משהו אמיתי בפורום.

 

מה תהליך העברת הרישוי בין המדינות?

 

אני עוד לא בטוח באלף אחוז אבל לפי מה שבנתיים הבנתי:

1. אני צריך נוטריון שיבדוק לי את מספר המיילים שמופיע על האוטו ויחתום לי על איזה טופס שזה מספר המיילים שהוא ראה. נוטוריונים בארה״ב הם לא עו״ד אלא אנשים מן השורה שעברו קורס קצר של נוטוריונים. זה שירות שבד״כ בנקים נותנים חינם.

2. אני מחכה ל״טייטל״ שזה בעצם מסמך בעלות מהבעלים הקודם, צריך להגיע בפדקס ביום-יומיים הקרובים. אשכרה חתיכת נייר שאומרת ״זה שלי״.

3. הולך עם המסמכים האלה למשרד הרישוי וממלא עוד קצת ניירת. משלם 6% מס רכישה.

4. מקבל לוחית זמנית שאני יכול לנהוג איתה

5. מחכה בדואר לקבלת לוחית קבועה.

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, lanosforce כתב:

 

משהו לבן מציץ לו שם עם איזה שני אגזוזים 

 

נראה לי זה מהמפעל השכן בשטוטגרט, פנסים של בנץ. 

כל עוד זו לא מקלארן מרצדס SLR, פות"ש יכול להיות רגוע מהפן הביטוחי...

 

איזה כיף של שרשור. אשכרה יש ישראלים באמריקה שחיים את החלום האמריקאי כהלכתו. מברוק!

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 3
פורסם
לפני שעתיים, קאררה כתב:

 

 

3. הולך עם המסמכים האלה למשרד הרישוי וממלא עוד קצת ניירת. משלם 6% מס רכישה.

 

יש 6% מס על קנית רכב משומש?

פורסם
זורק עוד כמה תמונות שצולמו היום 
IMG_0290.thumb.JPG.b86218fd697356f62b25eb50f311e312.JPG
IMG_0289.thumb.JPG.d725b7f201181ae896d4880e22ee6f02.JPG
IMG_0288.thumb.JPG.fd05a62e5cbe8270cf3aa5a8c8593914.JPG
IMG_0287.thumb.JPG.10b761065c2b01c80fa067638659dca6.JPG
עכשיו אני סקרן איפה בקליפורניה רכשת את הרכב :)

לגבי המוסכים של פורש, אני אסמוך על הרבה מוסכים פרטיים לפני שאסמוך על מוסך מורשה, סתם אנקדוטה, מעבר לעובדה שהם מפקיעים מחירים, מקצועיות אמיתית מוצאים במוסך פרטי.

ותתחדש! הרכב מהמם.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

 
יש חברה בשם fidelity שידועה בשירות האחריות שלה. האחריות היא על תקלות ברכב למשך 6 שנים או 60,000 מייל. מחיר כ-4500 דולר והשתתפות עצמית 250 דולר. עם רכבים כמו ה 991 רצוי שיהיה משהו כזה למקרה והגיר\מנוע מתקלקלים. אומנם זה נדיר אבל גיר PDK לא ניתן לתקן ועל כן עושים החלפה בד״כ שעלותה כ-14,000 דולר.
אני סירבתי לאחריות מורחבת עם המרצדס מסיבה שאני עדיין לא יודע, אחרי שסדקתי ג'אנט וקרעתי צמיג אחר הבנתי שאני סתום, עם הוולבו רכשתי אחריות מקיפה כולל צמיגים, שריטות, צבע וכד' ל60k מייל לא שנים.
הקטע המצחיק הוא ששנה אחרי שרכשתי את המרצדס אני עדיין מקבל דואר שמציע לי אחריות מקיפה למרות שכבר הוספתי 30k מייל על הרכב.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

פורסם
לפני 4 שעות, בנצי כתב:

עכשיו אני סקרן איפה בקליפורניה רכשת את הרכב :)

לגבי המוסכים של פורש, אני אסמוך על הרבה מוסכים פרטיים לפני שאסמוך על מוסך מורשה, סתם אנקדוטה, מעבר לעובדה שהם מפקיעים מחירים, מקצועיות אמיתית מוצאים במוסך פרטי.

ותתחדש! הרכב מהמם.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

אני סירבתי לאחריות מורחבת עם המרצדס מסיבה שאני עדיין לא יודע, אחרי שסדקתי ג'אנט וקרעתי צמיג אחר הבנתי שאני סתום, עם הוולבו רכשתי אחריות מקיפה כולל צמיגים, שריטות, צבע וכד' ל60k מייל לא שנים.
הקטע המצחיק הוא ששנה אחרי שרכשתי את המרצדס אני עדיין מקבל דואר שמציע לי אחריות מקיפה למרות שכבר הוספתי 30k מייל על הרכב.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk
 

 

בנצי, קניתי את הרכב ב European Collectible שנמצאים ב Newport Beach

לגבי ה- Warranty, אני לא לוקח את האחריות של פורשה אלא של Fidelity בדרגת Platinum. המחירים של האחריות קופצים ככל שהקילומטרז' (מייל) יותר גבוהים על הרכב. זה שהרכב שלי נמצא מתחת ל-35,000 מייל מוזיל את מחיר האחריות.

לגבי אחריות על צמיגים וג׳נטים החלטתי ללכת על self insured מאמין שאם אעשה לעצמי נזק אצטרך לשלם עליו מהכיס שלי.

 

לפני 14 שעות, nglancer כתב:

יש 6% מס על קנית רכב משומש?

כן, בקניית רכב יד שניה הקונה משלם מס רכישה שהוא בגובה שנקבע על ידי האזור שבו אתה רושם את הרכב. באזור שלי אם אני לא טועה זה 6 או 7%

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

גם בקנייה מפרטי? או רק מדילר?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

זה לא מורט עצבים לשים כל כך הרבה כסף ולקבל את "התמורה" (בדמות ה title) רק שבוע-שבועיים לאחר מכן?

מחכים לרשמים כשיגיע הרכב :)

 

ד"א

אני יודע שבחלק מהסטייטס אפשר לקבל זיכוי מס על הרכב שאתה מוכר, ולשלם מס בעצם רק על ההפרש.

לא בקליפורניה מדינת השודדים, אבל האם בפלורידה?

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
×
×
  • תוכן חדש...