Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמתי היום פיקדון על פורשה 911


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, אבל קוראים לך קאררה מ 2006..

כמה עלה לך הרכב?

מקווה שיש איפה לנסוע מהר במקום בו אתה גר, בהחלט רכב חלומי :inlove:

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

תתחדש ותהנה.

להגשים חלום, ובפרט חלום מוטורי זו הרגשה נהדרת.

אני רק מקווה שההוא מהשרשור על ה bmw  לא ייכנס לשרשור הזה,

כי אז אתה צפוי לקבל נאום תוכחה איך העזת להגשים חלום ולא

לשמור את הכסף למשכנתא/ דיור מוגן/ טיפול סיעודי. מחק את המיותר.

  • מצחיק 1

סלע

פורסם

המון מזל טוב 😎

כמו האחרים מחכה לשרשור תמונות שלם ומפורט!

 

ארה"ב, ארץ האפשויות וכו'.. 🤩
#הקנאה
 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שמח לחזור ולעדכן. אתמול בלילה הגיעו תוצאות בדיקת הרכב. זה לילה כי בקליפורניה זה אחרה״צ ואני נמצא בפלורידה.

התוצאות הגיעו מוזרות מאוד, הרגשתי שיש המון בעיות. התקשרתי לחבר שלי שמטפל ברכבים אירופאיים כמו פורשה, פררארי וכו׳ וניסיתי להתייעץ איתו אבל הוא לא ענה. מפה לשם העברתי לו את כל הפרטים בבוקר ועברנו על הבדיקה ביחד. רוב הדברים היו Non issue מלבד משהו שקצת הטריד אותי וזה שהצבע של הרכב באזור מסויים נמדד כגבוה בצורה יצאת דופן. אני לא יודע איך זה בישראל אבל בארה״ב בודקים את עומק הצבע לראות אם הרכב עבר פחחות. בקיצור באזור מסויים מעל החלון האחורי בצד הנוסע היתה מדידה גבוהה. על פי המוכר הרכב לא עבר תאונה באזור הזה ולא ניתן בכלל להבחין בהבדלי הצבע. לצערי לנושא הזה לא נמצא פתרון ולא הצלחנו לפצח את הסיבה למה התוצאה כך.

הרכב שאני קונה נקנה באלחוט, לא ראיתי אותו אישית כך שיש פה המון אמון שאני שם בידיה של החברה שמוכרת לי אותו. בכל אופן לפי התמונות האוטו נראה במצב טוב כולל באזור שבו נמדד צבע גבוה יותר. כל שאר הדברים שהופיעו בדוח מסתבר טיפוסיים לרכב קצת יותר ישן (2013) ולא מדובר על תיקונים יקרים.

היום שילמתי על הרכב, וכשהוא יגיע אלי אני מתכנן לשים עליו אחריות מורחבת שתגן עלי מפני תיקונים מכניים יקרים. מצרף את תוצאות בדיקת הרכב, תוצאות בדיקת צבע.

 

report.png

IMG_7231.jpg

IMG_7233.jpg

  • מעניין 2

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

איזה יופי, תתחדש !! הרכב נראה מדהים,🤩
תצלם אותו מבפנים כשיגיע שנוכל לבכות עוד קצת 🤪

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

נראית מדהימה!

תתחדש ותהנה!

אגב, שקלת ללכת לראות את הרכב מקרוב?

אני יודע, זה רחוק. אבל בכל זאת, זו לא קורולה.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

ברוך הבא למועדון המכורים למסור השרשרת ב 7500 סל"ד.

יופי של רכב, משמח שהוא "פיור" ללא כנפוני פוזה, סאנרוף או קבריולט רחמנא ליצלן. מכונת נהיגה נטו!

תתחדש!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני כשעה, GR8Day כתב:

נראית מדהימה!

תתחדש ותהנה!

אגב, שקלת ללכת לראות את הרכב מקרוב?

אני יודע, זה רחוק. אבל בכל זאת, זו לא קורולה.

אני עובד ואשתי כרגע נמצאת בארץ ככה שזה לא כ״כ היה מסתדר. רכבים טובים בד״כ זזים מהר ולא רציתי לפספס עסקה טובה בגלל שאין לי זמן לטוס. 

 

לפני כשעה, pasparto כתב:

ברוך הבא למועדון המכורים למסור השרשרת ב 7500 סל"ד.

יופי של רכב, משמח שהוא "פיור" ללא כנפוני פוזה, סאנרוף או קבריולט רחמנא ליצלן. מכונת נהיגה נטו!

תתחדש!

הבעלים המקורי של הרכב לא בחר באופצית ה sunroof delete ולכן יש סאנרוף. אנסה להנות ממנו בימים הנעימים של פלורידה. בחיים לא היה לי סאנרוף באוטו אז זה יהיה מעניין.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חלום!

מקווה מאוד להגיע יום אחד למצב בו אני אוכל לרכוש כזו גם, וספציפית שלך ממש במפרט המושלם, נראת סופר קלאסית. 

בעיני הדגמים הרגילים של ה911 נראים הכי יפה,  בדגש על הS. 

 

למקרה שאתה לא מכיר ממליץ לך מאוד על ערוץ היוטיוב של Nick Murray, בעברו מספר 911 ורוב התוכן בערוץ שלו סובב סביב המותג, מיותר לציין שזה רק החמיר אצלי את הרצון לאחת. 

 

ד״א הרכב PDK או ידני?

 

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 2 דקות, shakedi כתב:

חלום!

מקווה מאוד להגיע יום אחד למצב בו אני אוכל לרכוש כזו גם, וספציפית שלך ממש במפרט המושלם, נראת סופר קלאסית. 

בעיני הדגמים הרגילים של ה911 נראים הכי יפה,  בדגש על הS. 

 

למקרה שאתה לא מכיר ממליץ לך מאוד על ערוץ היוטיוב של Nick Murray, בעברו מספר 911 ורוב התוכן בערוץ שלו סובב סביב המותג, מיותר לציין שזה רק החמיר אצלי את הרצון לאחת. 

 

ד״א הרכב PDK או ידני?

 

אקח את ההמלצה שלך ואציץ יותר מאוחר, תודה רבה!

הרכב הוא PDK.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

איזה כיף לך!!
גם עבורי זה החלום האולטימטיבי(לפחות ב8 שנים האחרונות,יכול להיות שהוא עוד ישתנה עד שתהיה בכיסי הפרוטה ;)
אשמח מאוד לשמוע עדכונים שלך על הרכב בעוד כמה חודשים
אגב,מאיזה רכב אתה עובר? 

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

×
×
  • תוכן חדש...