Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים לפורום,

בעבר היו 2 רכבים לכל אלוף, רכב שרד בהגדרה הצה"לית "רכב לבן" (כמדומני האחרון היה טויוטה קאמרי) ורכב שטח הנעה כפולה בהגדרה הצה"לית "רכב חום" (כמדומני האחרון היה לנד קרוזר)

ידוע למישהו במה האלופים נוסעים כיום?

תודה לעונים.

פורסם

עדיין לנד קרוזר, בפעם האחרונה שהייתי במילואים. התת אלוף שם גם ביקש ספציפית סאנגיאנג רקסטון במקום הפג׳רו שהגיע לו. 

2016 BMW M235i.

פורסם

אני חייל חובה,ומאבטח ש.ג(בישביל השנתיים שרות) 

רכבים וצהל זה ככה.

 

חיילי קבע חדשים יחסית זה פיקנטו/i10/ספלאש/ספארק ותחת שכירות משרד הבטחון. 

רנגים מי שנחשב חזק איביזה/i20 מי שסתם רנג נשאר עם אטראג.

סגן/סרן עכשיו עם אטראג בעיקר,שהיו של הרב סרן עברו אלהם. 

רב סרן איביזה/i20. 

סגן אלוף זה יונדאי איוניק/סיד ב99% מהמקרים. 

אלוף משנה קורולה היברידי/יונדאי סונטה/קיה כלשהי ששחכתי את השם. 

אלוף/רב אלוף זה לנד קרוזר/פגרו/סופרב,ובעיקר סופרב,כמעט כל אלוף שהכנסתי היה עם סופרב. 

הרטמכל עדיין עם 4 a8 בשיירה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 3
פורסם

Ido12 אני מניח שבחלק האחרון של תגובתך התכוונת לאלוף/תת אלוף?

כי רשמת בתחילת המשפט אלוף/רב אלוף.

ורב אלוף כלומר הרמטכ"ל התייחסת רק אח"כ.

פורסם

השעות עשו את שלהם,היה 2 בלילה.

 

כן הכוונה היית תת אלוף/אלוף

בטעות רשמתי אלוף ורב אלוף(שרב אלוף זה הרמטכל כמובן) 

רציתי לערוך וזה לא נותן לערוך.

פורסם

אז לגבי תת אלוף ואלוף אם אני מבין אותך נכון אלוף זה לנד קרוזר או סופרב?

ותת אלוף זה פאג'רו (אם אני לא טועה פאג'רו זה טיפה זול יותר מלנד קרוזר?)

אגב, לא היה גם יונדאי סונטה היברידית לתת אלוף?

 

פורסם
אני חייל חובה,ומאבטח ש.ג(בישביל השנתיים שרות) 
רכבים וצהל זה ככה.
 
חיילי קבע חדשים יחסית זה פיקנטו/i10/ספלאש/ספארק ותחת שכירות משרד הבטחון. 
רנגים מי שנחשב חזק איביזה/i20 מי שסתם רנג נשאר עם אטראג.
סגן/סרן עכשיו עם אטראג בעיקר,שהיו של הרב סרן עברו אלהם. 
רב סרן איביזה/i20. 
סגן אלוף זה יונדאי איוניק/סיד ב99% מהמקרים. 
אלוף משנה קורולה היברידי/יונדאי סונטה/קיה כלשהי ששחכתי את השם. 
אלוף/רב אלוף זה לנד קרוזר/פגרו/סופרב,ובעיקר סופרב,כמעט כל אלוף שהכנסתי היה עם סופרב. 
הרטמכל עדיין עם 4 a8 בשיירה.

חבר אתה כבר מטעה..
סא״ל זה איוניק
אל״מ בעבר היה קיה פורטה דיזל, וקורולה דור קודם. היום מקבלים קורולה היברידית החדשה.
סגן/סרן ממש לא מקבל אטראז של רסן. סרן יקבל רכב רק בתמריץ, ולרוב זה יהיה רכב קטן כמו פיקנטו או סלריו.
תא״ל לרוב יקבל סונטה/קיה סורנטו


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם
לפני 1 דקה, iAmital כתב:


חבר אתה כבר מטעה..
סא״ל זה איוניק
אל״מ בעבר היה קיה פורטה דיזל, וקורולה דור קודם. היום מקבלים קורולה היברידית החדשה.
סגן/סרן ממש לא מקבל אטראז של רסן. סרן יקבל רכב רק בתמריץ, ולרוב זה יהיה רכב קטן כמו פיקנטו או סלריו.
תא״ל לרוב יקבל סונטה/קיה סורנטו


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הוא רשם שסא"ל זה איוניק, לא הבנתי מה הבעיה ואיפה הוא מטעה.

 

לגבי האל"מ - אני ראיתי גם אחד עם דגם של קיה כלשהי (פחות בקיא) - יש לציין שהיו לו הרבה ילדים אז יכול להיות שזה פקטור.

 

סרן (וגם סגן) יכול לקבל רכב בלי קשר לתמריץ, אלא בגלל תפקיד. 

 

2016 BMW M235i.

פורסם

אכן סגן יכול לקבל רכב בגלל תפקיד,

חבר שלי סגן עתודאי מהנדס בניין עם i10 צמודה. בעיקר בגלל שהוא כל הזמן מטייל בכל מיני אתרים.

 

לגבי אל''מ עם קיה כלשהי אז מדובר באל''מ כנראה עם 4 ילדים ומעלה והרכב הוא קיה קארנס דיזל שזה רכב ה7 מקומות שיש בהיצע.

פעם היו מקבלים טויוטה ורסו לסא''ל ורנ''ג ודאצ'יה לודג'י לרס''ן.

 

וגם אין קשר לרנ''ג חזק או חלש פשוט מי שקרוב לפרישה (שזה 99% מהם) כבר לא מקבל הזדמנות חידוש לאיביזה או i20. גם רס''ן לפני פרישה לא מקבל הזדמנות לחדש.

 

 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, iAmital כתב:


חבר אתה כבר מטעה..
סא״ל זה איוניק
אל״מ בעבר היה קיה פורטה דיזל, וקורולה דור קודם. היום מקבלים קורולה היברידית החדשה.
סגן/סרן ממש לא מקבל אטראז של רסן. סרן יקבל רכב רק בתמריץ, ולרוב זה יהיה רכב קטן כמו פיקנטו או סלריו.
תא״ל לרוב יקבל סונטה/קיה סורנטו


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

קודם כל,סגן אלוף זה איוניק וזה מה שרשמתי.

 

דבר שני,אני כבר שנה וחצי מאבטח ובישביל לזרז תנועה עוברים איתנו כל חדש על רכבים ודרגות בישביל לזרז תנועה בש.ג.

 

בנוגע לסגן/סרן שהעבירו להם בנתיים את האטראג של הרבי סרן,תבוא לצריפין ותראה מי נוסע באטראג. 

אני מעביר 4-5 אלף רכבים ביום,תאמין לי שאני לא טועה.

ויותר מזה,עכשיו אני בשמירה...העברתי כמה עשרות אטראגים והנהגים היו רק סגן/סרן בנתיים כרגיל.

עריכה אחרונה על ידי Ido12
פורסם

אני מכיר אישית מספר לא קטן של סא"ל וכולם עם קיה קארנס 7 מקומות דיזל (-:, אחד קיבל אופל זפירה 7 מקומות.

 

תת אלוף יכול לבחור (השכן וחבר קרוב נוסע עם קיה סורנטו חדשה וכיוצאים לטיול  הוא לוקח קארוול) סורנטו או סופרב, הקרביים (גם אל"מ) מקבלים גם רכב ב' שזה לרוב פג'ארו.

פורסם
 
 
קודם כל,סגן אלוף זה איוניק וזה מה שרשמתי.
 
דבר שני,אני כבר שנה וחצי מאבטח ובישביל לזרז תנועה עוברים איתנו כל חדש על רכבים ודרגות בישביל לזרז תנועה בש.ג.
 
בנוגע לסגן/סרן שהעבירו להם בנתיים את האטראג של הרבי סרן,תבוא לצריפין ותראה מי נוסע באטראג. 
אני מעביר 4-5 אלף רכבים ביום,תאמין לי שאני לא טועה.
ויותר מזה,עכשיו אני בשמירה...העברתי כמה עשרות אטראגים והנהגים היו רק סגן/סרן בנתיים כרגיל.

סא״ל כרכב צמוד זה רק איוניק.
סגן/סרן שמקבל רכב זה לא רכב אישי אלא רכב משימתי של היחידה (או תמריץ).
סגן/סרן שראית על אטראז זה רכב של רסן מהיחידה שלקחו לו, זה לא רכב צמוד.
לגבי 7 מקומות - משפחות מרובות ילדים מקבלים רכב עם 7 מושבים (רמב״י - רכב מרובה ילדים)


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם (נערך)

בנושא רכבי האלופים, חל שינוי בשנים האחרונות. במקום שני רכבים לאלופים הזכאים, 'חום' ו'לבן' (בדרך כלל אלופי פיקוד וראשי אגפים מבצעיים), ניתן לנד קרוזר בעל מספר צהוב (קרי, רכב 'לבן').

לאלה שאינם נופלים תחת ההגדרה הזאת, ניתנות סקודה סופרב/יונדאי סונטה ובמקרים מסויימים טויטה ראב 4/סאן יאנג רקסטון וקיה סורנטו. 

עריכה אחרונה על ידי eviatar99
פורסם

eviatar99 אז אם אני מבין אותך נכון אם יש אלוף לא מבצעי, נניח הפרקליט הצבאי הראשי, הוא מקבל סופרב או סונטה? 

אז מה ההבדל בין אלוף לתת אלוף?

כי לפי התגובות שראיתי כאן גם תת אלוף מקבל סופרב או סונטה.

פורסם
לפני 6 דקות, אבי זיו כתב:

eviatar99 אז אם אני מבין אותך נכון אם יש אלוף לא מבצעי, נניח הפרקליט הצבאי הראשי, הוא מקבל סופרב או סונטה? 

אז מה ההבדל בין אלוף לתת אלוף?

כי לפי התגובות שראיתי כאן גם תת אלוף מקבל סופרב או סונטה.

יכול להיות שנקודת המוצא שלך,לפיה עליה בדרגה מזכה בשדרוג הרכב היא שגויה?

 

בתקופתי למפקד הבסיס היה פוקוס לבנה,לסא"לים היו קיה ריו ולרס"ן היה אטראג'.

האלוף שאני הכרתי נסע על מאליבו והאלוף שהחליף אותו על סורנטו.

מדובר על 2016 בערך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...