Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז החלפתי קומפוננטים ל Voce AV K6 האוטו כרגע עם סאב מוגבר של אודיסון גם כן מדגם APBX 10 AS2 

מה שנשאר עכשיו זה להגביר את הקומפוננטים (זוג אחד כרגע ) התקבלה הצעה על מגבר גם כן של אודיסון מדגם SR4500 

HU מקורי של הרכב

אשמח לקבל קצת מידע מחוכמת ההמונים פה האם ללכת על המגבר הזה? אולי ללכת על דגם אחר שלהם? אני מעדיף כבר להישאר באודיסון כי כל הסט שלהם

 

פורסם

הייתי הולך על מגבר DSP כיוון שאתה עובד עם המערכת המקורית של הרכב 

יהיו חסרים לך אופציות כיוון סאונד ,הייתי ממליץ לך מבית אודיסון על AP4.9 bit

אתה יכול לחבר אותו בגישורים אם אתה עובד עם סט אחד 

אם תבחר להוסיף עוד סט בעתיד גם בחיבור 4 ערוצים

הוא בעל הספק ראוי .

 

סה"כ לטעמי הוא בחירה טובה יותר 

מה SR גם לנוכח העובדה שהוא מגבר שבנוי מלכתחילה 

כאינטגרציה למערכות OEM מקוריות.

 

 

פורסם

הוצע לי מגבר עם DSP אך הוא 1500 שקל מעל (3500). אני לא יודע האם מדובר על אותו הדגם אך אבדוק.

אשמח לקבל קצת מידע על מה זה DSP במגבר.

פורסם

DSP או Digital signal processor

הוא למעשה מעבד אות המאפשר לך במילים פשוטות לכוון את הסאונד כרצונך 

הוא מאפשר לך לבצע חיתוכים ומתלולים,תיקוני זמנים,אקולציה,ועוד.

במקרה של ה-AP4.9 bit הוא מובנה בתוך המגבר כסוג של "עסקת חבילה" במחיר משתלם.

 

אופציה נוספת 

ישנם מכשירי DSP חיצוניים כמובן כמו לדוגמא מסידרה audison bit  

המשמשים כקדם מגבר ואיתם אתה יכול לחבר איזה מגבר שתרצה.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...