Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה מחו"ל


The rebel
שימו לב! השרשור הזה בן 1183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, בהמשך לאובר אול למנוע הטויוטה , אני מתכונן לשפץ את המנוע שהוצאתי מהרכב, 

אני לא מכיר מקומות בחו"ל שמהם ניתן להזמין חלפים 

השאלה שלי היא האים מישהו מכיר חניות בחו"ל שיכולות לשלוח לארץ סט שלייף שלם , מיסבים ראשיים , מיסבי טלטל והספייסרים במיסב האמצעי בארכובה , למנוע a4fe 

16085776591233752167332829160784.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לפני 19 שעות, ליין מן כתב:

יפה - תן עוד מידע... מהיכן השגתה חלפים.
מי ביצע את השיפוץ, ואיך צבעתה יפה את הראש מנוע.
 

 

 

אייל.

שיפצתי בעצמי, כל מה שרק ניתן הוחלף 

מנוע טויוטה קורולה 1998, הכל נעשה בבית ,עלי ידי, וגם הרכבת המנוע , רק אני...

לפני 10 שעות, Roycohen1979 כתב:

נהדר, שיפצת בבית ?

מאיפה הבאת את החלקים בסופו של דבר ?

החלקים , מיסבים , מערכת רינגים, משאבת מיים , הכתובת היא משה חלפים בפתח תקווה, המנוע כמובן שופצ בבית אחרי שעבר ניקוי במסיר פחם וייבוש כל החלקים בתנור

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 4.1.2021 בשעה 22:58, Trhtkf כתב:

ליאב אחלה גבר.. יפה.
לא היית זקוק לחרט? כשאני עשיתי ראש מנוע לקחתי את הראש לחרט..

שפרקתי את הבוכנות, ניתן היה לראות את סימני ההאונינג של הייצור , ,וגם בלי זה , לא היתה מדרגה בצילינדרים, כל מה שהלך זה רינגים, גם במידה בינונית...

חריטה היתה מייקרת הכל , החריטה עצמה, הצורך לקנות בוכנות גדולות יותר ב 0.5 עד 1.0

מערכת רינגים שונה , והבוכנות בטוח היו באות בתצורה שונה , וחריטה זה דהר שצריך ממנו מאוד להזהר...

היום אני כבר עברתי 3000 קילומטר , מתחיל רק עכשיו להרגיש את הכוח , וגם זה רק ב 80 אחוז 

ב1000 קילומטר הראשונים השתמשתי בתערובת של שמן מינראלי 10/40 שהיה דןמה לשמן ממסרה

עם שמן מיוחד להרצות אחרי השלב הראשון , הוחלף ל 5/30 והוחלף הפילטר...

עכשיו אני עוקב אחרי עכירות השמן , אם דולפת שריפה למערכת שימון , כדי לדעת אם הרינגים עוד לא הותאמו סופית, או שהגומיות שסתומים נכשלו..

כי יש ריח גזים , שמזכיר שמן אפוי (לא נשרף)

המנוע הזה טוב , רק אחת הבעיות שלו היא גומיות השסתומים....

נראה בהמשך...

20201231_001220.jpg

20201231_001208.jpg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...