Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

רציתי לשאול איזה מידות ניתן לאשר במשרד הרישוי לגולף 1.6 שנת 99?

והאם אני צריך להגיע למשרד הרישוי עם הג'אנטים החדשים או שאני יכול לאשר לפני הרכישה?

 

תודה רבה.

פורסם

אקסנט 97 המידה הכי מומלצת ?

יש לי כרגע 175/70/13 , עד איזה מידה אני יכול ? וסתם כללית מה היתרונות והחסרונות של ג'אנט גדול יותר ?

 

ובמשרד הרשוי איך זה עובד , תודה

פורסם

שלום,

 

ברצוני לדעת מה מידות החישוקים (לפי סדר עולה אם אפשר) שאפשרי להתקין בפולסוואגן גולף 96'CL ידני 1600 5 דלתות בבקשה?

 

תודה רבה.

פורסם
אקסנט 97 המידה הכי מומלצת ?

יש לי כרגע 175/70/13 , עד איזה מידה אני יכול ? וסתם כללית מה היתרונות והחסרונות של ג'אנט גדול יותר ?

ובמשרד הרשוי איך זה עובד , תודה

 

המידה שברשותך היא המידה המקסימלית לדגם שציינת.

175/70/13

 

 

שלום,

ברצוני לדעת מה מידות החישוקים (לפי סדר עולה אם אפשר) שאפשרי להתקין בפולסוואגן גולף 96'CL ידני 1600 5 דלתות בבקשה?

תודה רבה.

 

215/40/R16

 

טויוטה סליקה 94'--מה המידה הגדולה ביותר האפשרית?

תודה.

 

215/50/R16

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

שלום!

 

רציתי לשאול איזה מידות ניתן לאשר במשרד הרישוי לגולף 1.6 שנת 99?

והאם אני צריך להגיע למשרד הרישוי עם הג'אנטים החדשים או שאני יכול לאשר לפני הרכישה?

 

תודה רבה.

פורסם
המידה שברשותך היא המידה המקסימלית לדגם שציינת.

175/70/13

 

 

 

 

215/40/R16

 

 

 

215/50/R16

 

5*100 ? או כמה בבקשה ?

והאם זו המידה היחידה שאני יכול לשים ברכב ?

 

תודה.

פורסם
שלום, רציתי לשאול מהי המידה הגדולה ביותר שניתן לאשר לפונטו s75 מודל 95?

המידה המקורית היא 165/65R14

תודה מראש.

מקפיץ..

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
5*100 ? או כמה בבקשה ?

והאם זו המידה היחידה שאני יכול לשים ברכב ?

 

תודה.

 

לא כתוב אם זה 5*100, אבל זו המידה הכי גדולה שאתה יכולה לשים לרכב.

 

 

 

מקפיץ..

 

185/55/R14

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אבל אני מקווה שזה לא מהג'נטים האלה שיושבים עם הצמיג חצי בחוץ שבורח כזה מהמגרעות והגלגלים יוצאים טיפה החוצה נכון ?

אם כן אני מעוניין במידה אחרת משו שיראה טוב עם קיט הנמכה ..

 

ואם תוכל להסביר לי רק מה אומר כל מספר במידות האלה אני אודה לך מאוד..לבנתיים הבנתי מזה רק שה16,13,14 וכו' מסמן את גודל הג'אנט באינ'צים,מה אומר ה215,40,R וכו'..?

 

תודה

פורסם

 

ואם תוכל להסביר לי רק מה אומר כל מספר במידות האלה אני אודה לך מאוד..לבנתיים הבנתי מזה רק שה16,13,14 וכו' מסמן את גודל הג'אנט באינ'צים,מה אומר ה215,40,R וכו'..?

 

תודה

 

המספר שבא ליד האות R מסמל את האינץ'

האות R - מסמלת Radial, סימן שהצמיג הוא רדיאלי

ה 215 בדוגמא שהבאת מסמן את רוחב הצמיג 215 מ"מ שהם 21.5 ס"מ

ה 40 הוא גודל הדופן באחוזים (חתך)

 

ובקשר למה שאמרת שאתה לא רוצה שהצמיג ייצא מהמסגרת של הג'אנט, תחפש פשוט צמיג שלא יבלוט החוצה

וכמובן תתאים אותו לג'אנט שיש לך

 

אם תצטרך עוד הסבר תגיד

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

יש לי אישור רשמי מהמחלקה הטכנית של טויוטה למידה 265X75R15 לרכב שלי (LC73HZ)

 

השאלה היא, איך אני יכול להמיר את המידה הזו ל 31X10.5R15 (לקבל אישור רישמי שהמידות זהות לחלוטין) שזו אותה מידה בדיוק,

הן ברוחב הצמיג, הן בגובה הצמיג והן בקוטר הג'אנט, ההבדל הוא שמידה אחת מילימטרית והשניה אינצ'ית.

 

ההבדל העיקרי הוא שה 31X10.5R15 היא מידה נפוצה בעלת מבחר גדול מאוד של צמיגים.

 

תודה מראש.

פורסם

שלום

לוולו 240 שנת 80 רשום ברשיון175HR14

האם ניתן לאשר 195/70R14.?

* באתר טיירפורU ׁׁ(מילת חיפוש צמיגים ) המידות מופיעות כחליפיות.

* וגם ידידי ZAVIT טוען שאין בעיה וכך רשום לו בוולו שנת 79.

אבל אני חפץ בתשובה ממקור מוסמך.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...