Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי רכב לא מזמן מחברת ליסינג ג'טה 2017 (קניתי לפני שבועיים בערך).

בבדיקה שאני לקחתי מטעמי למכון שאני בחרתי, התגלה כי 4 צמיגים פגומים והם הוחלפו על ידם.

מאז יש לי טיפה סטיות במהירות.

אני יודע איך היה לפני ההחלפה כי הוחלפו רק לאחר שבוע.

כמו כן בתחילת נסיעה שהמנוע קר, במעבר מהילוך ראשון לשני(שעברתי את ה20 קמש) יש קפיצה.

 

1. האם בהחלפת צמיגים חייב לעשות ישור גלגלים ?

2. מה התופעה של הקפיצה ככה אמור להיות?

עוד 2 שאלות נוספות:

1. אני יודע שבפאסט יש אופציה במתג של האורות שמחשיך אוטומתית האורות נדלקים - גם פה יש אופציה כזאת?? אם כן היכן?

2. איך אני עושה עדכון גירסה למערכת ?

 

 

אגב, יש לי שנה אחריות מהם על הרכב אם זה עוזר..

 

תודה

פורסם (נערך)

בדרך כלל, כשמחליפים צמיגים, עושים איזון גלגלים (על מכשיר, לפני שמרכיבים אותם על הרכב). עשו לך?

לא ברור מה היא ה"סטיה" שאתה מדבר עליה, אבל כנראה זה לא קשור לאיזון גלגלים, אלא יותר ל"כיוון פרונט".

הקפיצה שאתה מזכיר, עלולה להצביע על בעיה בגיר, או אולי במוח (מחשב) שלו. זה הזמן לבדוק אם האחריות שנתנו לך (כוללת גיר? חפש במה שכתוב) שווה משהו.

לגבי האורות, זה תלוי באבזור הקיים ברכב. חפש את המילה "auto" סביב מתג האורות.

לגבי עדכון מערכת, הכוונה למולטימדיה? לא נראה לי, בדוק במוסך מורשה. במידה והיא לא מספקת אותך, תשקול להחליף אותה במערכת (אנדרואיד) שכוללת ניווט.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 1

פורסם

יש אחריות מלאה לשנה.

הם יוציאו לי הפניה בראשון לבדוק את זה.

יש מצב AUTO, אך משום מה שאני מכבה את המנוע עדיין מצפצף לי לכבות את האורות

×
×
  • תוכן חדש...