Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכם

 

אני כבר 8-9 שנים נוהג על קנגו ואח"כ  (עכשיו) על ברלינגו. משמש לרכב עבודה עם ציוד מאחורה.

 

המשפחה גודלת בקרוב וצריך רכב של 7 מקומות בכל מקרה, נסיעות גדולות וכאלה אנחנו נוסעים עם הרכב עבודה למרות שיש עוד רכב.
 

בשורה התחתונה - מחפש המלצה לרכב 7 מקומות שיהיה לי גם לעבודה וגם לבית, שיהיה נוח לקפל את הכיסאות האחוריות ולהחזיר אותם בשעת הצורך.

 

אשמח לרעיונות

 

 

פורסם

לאיזה צורך בעבודה משמש הרכב? אפשר גם לקחת בחשבון את המיצובישי אאוטלנדר, אבל כמובן תלוי מה הצורך -  מטען, גרירה, אחסון...

פורסם
לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

יש גרסת שבע מושבים לברלינגו, אותה פרקטיות מוכרת עם אופציה לשבע מושבים. 

רעיון נחמד להתחיל איתו אבל עד כמה שאני רואה בתמונה נראה שהתא מטען שלה ממש קטן, אני טועה?

 

לפני שעתיים, Ragnar כתב:

לאיזה צורך בעבודה משמש הרכב? אפשר גם לקחת בחשבון את המיצובישי אאוטלנדר, אבל כמובן תלוי מה הצורך -  מטען, גרירה, אחסון...

 

אני מתעסק בנגרות ויש לי בעיקר כלים וארזים של ברגים ברכב, התא מטען שיש לי עכשיו בברלינגו מלא עד אפס מקום, זה הסדר גודל מינימום שאני צריך

פורסם

מאמין שהתא מטען לא שונה בהרבה אם בכלל מהתא מטען שיש לך היום, מינוס המקום שהמושבים הנוספים תופסים

כמו כן יש גרסה דומה לפולקסווגן קאדי, ולאופל קומבו (שזה פחות או יותר ברלינגו עם סמל שונה) 

אם התא מטען בהם לא מספיק לך ,כנראה שצריך לעלות קטגוריה.

 

 

 

פורסם

חפש לך ג'מפי או טרנספורטר

עוד אופציה היא הטויוטה הייאס אבל היא יקרה יותר...

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

פותש, לא ציינת אם מדובר בחדש או משומש או לחלופין מה התקציב.
הייאס כבר לא נמכר, הוחלף על ידי הפרואייס שהוא פשוט גמפי עם סמל של טויוטה.

×
×
  • תוכן חדש...