Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מתכוון לבורג הקודח שלידו?

הוא לא מתאים למשימה, החיבור יהיה רופף.

 

לגבי הבורג המסומן בחץ, לא נשמע הגיוני שמישהו הלחים אותו, אפילו החאפר הכי גדול לא יעשה את זה.

אני לא רואה את זה בתמונה, אתה בטוח במה שאתה אומר?

 

אם הוא מולחם, תצטרך לשבור את ההלחמה ולהחליף בורג או לחילופין לקדוח חור בחתיכת המתכת לבורג חדש.

 

תוספת עריכה,

אין לך הארקה ברכב.

כל חלק מתכתי המחובר לשלדת הרכב מוליך את המינוס למצבר.

 

כן לפי מה שהצלחתי לראות ההברגה מולחמת לחתיכת ברזל הזאת ולשבור את ההלחמה או לקדוח חור חדש נשמע לי מסובך יותר

אם אני אקח בורג קצר יותר ואסגור אותו בצד השני עם אום כדי שהוא לא יזוז זה עדיין יהיה רופף לדעתך ?

 

בנוגע להארקה ברכב הבנתי שכל חלק מתכתי שמחובר לשלדה הוא מוליך למינוס של המצבר אבל פשוט היה נראה לי מוזר שגם חתיכה מהדאשבורד מחוברת לברזל הזה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אשמח לדעת מה ההבדל בין Viofo A119S לבין - Viofo A119?

 

חוץ מזה, אני אשמח לקבל קישור לקניה של אחת המצלמות, ראיתי שיש הרבה אתרים שמוכרים את המצלמה ולא ברור לי אם יש זיופים אז אני מעדיף להיות בטוח. תודה!

פורסם
אתה מתכוון לבורג הקודח שלידו?

הוא לא מתאים למשימה, החיבור יהיה רופף.

 

לגבי הבורג המסומן בחץ, לא נשמע הגיוני שמישהו הלחים אותו, אפילו החאפר הכי גדול לא יעשה את זה.

אני לא רואה את זה בתמונה, אתה בטוח במה שאתה אומר?

 

אם הוא מולחם, תצטרך לשבור את ההלחמה ולהחליף בורג או לחילופין לקדוח חור בחתיכת המתכת לבורג חדש.

 

תוספת עריכה,

אין לך הארקה ברכב.

כל חלק מתכתי המחובר לשלדת הרכב מוליך את המינוס למצבר.

 

בתור מומחה הפורום למצלמות דרך,

אתה יכול לפרסם את הקונפיגורציה המלאה שיש לך ברכב שלך?

איזה מצלמה מצלמת איזה כיוון, מה מחובר ל-Vico ואיך הוא מוגדר, על איזה מהמצלמות כן הרכבת CPL, ולאיזה פרמטרים אתה ממליץ להגדיר כל מצלמה.

וכל מיני דברים שיעזרו לקבל מושג כללי.

 

נשמח לתשובה ולחומר "להעשרה".

פורסם

אני רחוק מלהיות מומחה, יותר מתעניין.

 

הקונפיגורציה שלי תשתנה החל ממחר.

 

בחזית הרכב יהיו שני מצלמות ddpai mini2,

אחת מהן תחובר לויקן פאור פלוס.

כמו כן, ישנה מצלמת g1wc מחוברת למראה ומכוונת לנהג.

בשמשה האחורית תותקן ddpai mini2p גם כן תחובר לויקו פאור פלוס.

 

אין פילטר cpl וההגדרות הן רזולוציה מקסימאלית.

 

אם אתה מתענין באופן ההתקנה בדוק את ערוץ היוטיוב, אומנם הוא לא פעיל אבל יש בו את כל מה שנדרש להתקנת המצלמות והגדרתן.

 

המצלמות שיורדות מהרכב הן

A119, a118c, matego xp

עבדו קשה מעל שנה.

פורסם

התקנתי את הויקו (התבססתי על הסרטון שלך).

 

1. כמה זמן צילום אתה מצליח להוציא מכל מצלמה לפני שה-Vico קוטע להן את המתח? (מדבר על מצב חנייה כמובן).

2. ה-Vico עדיין מוגדר אצלך על קטיעה ב-12.4 וולט?

3. מצב החנייה במצלמות אצלך הוא עם זיהוי תנועה? על איזה פרמטרים הגדרת את אופן הצילום?

4. למה 2 מצלמות קדמיות? אחת בכל צד של השמשה הקדמית?

5. שאלה שרלוונטית לא רק לריבוי מצלמות, אלא לריבוי צרכנים:

פרט למצלמות שיושבות על ה-Vico, מאיפה אתה מושך מתח לשאר המצלמות?

אני חושב על סיטואציה (היפותטית) שבה יש לי ברכב 2 מצלמות שיושבות על ה-Vico,

אבל יש טאבלט לניווט + ALP + יונידן R3, ואז זה כבר נהיה סלט.

פורסם
אני רחוק מלהיות מומחה, יותר מתעניין.

 

הקונפיגורציה שלי תשתנה החל ממחר.

 

בחזית הרכב יהיו שני מצלמות ddpai mini2,

אחת מהן תחובר לויקן פאור פלוס.

כמו כן, ישנה מצלמת g1wc מחוברת למראה ומכוונת לנהג.

בשמשה האחורית תותקן ddpai mini2p גם כן תחובר לויקו פאור פלוס.

 

אין פילטר cpl וההגדרות הן רזולוציה מקסימאלית.

 

אם אתה מתענין באופן ההתקנה בדוק את ערוץ היוטיוב, אומנם הוא לא פעיל אבל יש בו את כל מה שנדרש להתקנת המצלמות והגדרתן.

 

המצלמות שיורדות מהרכב הן

A119, a118c, matego xp

עבדו קשה מעל שנה.

 

למה דווקא את ה2P מאחורה ואת המיני הרגילה מקדימה? ה2P יותר טובה לא?

פורסם

אני עדיין ממתין שתגיע מתישהו המלצה למצלמה שאפשר לפרק בסיום כל נסיעה אבל שגם תהיה איכותית (ואם תהיה לה אופציה לWIFI עם אפליקציה זה בכלל יהיה מעולה).

 

שיאומי לא הוציאו איזה משהו שעונה להגדרות האלה (מלבד ההיא עם בעיות פוקוס)?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
אני עדיין ממתין שתגיע מתישהו המלצה למצלמה שאפשר לפרק בסיום כל נסיעה אבל שגם תהיה איכותית (ואם תהיה לה אופציה לWIFI עם אפליקציה זה בכלל יהיה מעולה).

 

שיאומי לא הוציאו איזה משהו שעונה להגדרות האלה (מלבד ההיא עם בעיות פוקוס)?

למה שלא תרכוש אחד כזה?

חבר אליו כל מצלמה שתרצה.

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00I608BJ8?psc=1&ref=yo_pop_mb_yo_pop_mb_pd_t2&th=1

 

או

 

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00I608BFW?psc=1&ref=yo_pop_mb_yo_pop_mb_pd_t2&th=1

 

או דגם חזק יותר

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B01DBAVFI6/ref=psdcmw_2230642011_t2_B00I608BFW

או

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B01DBAVFI6/ref=psdcmw_2230642011_t2_B00I608BFW?th=1&psc=1

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

^^ יש מקומות שאתה לא רוצה להשאיר את המצלמה ברכב, בסיכון גבוה שישברו לך את החלון בשביל לגנוב אותה ודברים אחרים...

Finger's gonna kill me.

פורסם
אני עדיין ממתין שתגיע מתישהו המלצה למצלמה שאפשר לפרק בסיום כל נסיעה אבל שגם תהיה איכותית (ואם תהיה לה אופציה לWIFI עם אפליקציה זה בכלל יהיה מעולה).

 

שיאומי לא הוציאו איזה משהו שעונה להגדרות האלה (מלבד ההיא עם בעיות פוקוס)?

 

כל התכונות שציינת נמצאות במצלמה של Xiaomi Yi.

Finger's gonna kill me.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...