Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אם היה לי אותו, הייתי מעלה אותו בשמחה.

גם אני מחפש אותו.

 

האמת, הייתי שמח אם היית מעלה לפה את הקובץ של הLS388W.

 

הקדים אותי הבחור:

 

לכל מי שביקש זה קובץ ZIP עם כל גרסאות הFW של G1WH.

https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1WH%20firmware.zip

 

בתוך קובץ ה-Zip זה נמצא בנתיב:

G1WH firmware\Fw\DOD LS388W\1307111SC

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאן, רד לכותרת משנה שנקראת [h=3]Latest Firmware[/h]

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
חברים, אני מחפש מצלמת רכב טובה במחיר סביר, אם יש מצלמות שגם מצלמות גם מה קורה בתוך הרכב או מאחוריו זה מעולה אבל לא חובה.

הייעוד שלה הוא לא לטיולים אלא נטו לתעד מה שקורה בכביש, אני נוסע הרבה לכן חשוב זמן צילום ארוך.

 

תודה לעוזרים..

 

מצלמת דשבורד מסוג VICO SF2 ,נותנת תמורה מלאה למחיר הוגן:

 

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-vico-sf2-vicovation-%D7%96%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-h/pi5vqwcvicoh5d2

 

במחיר יותר תחרותי :

 

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

שאלה שאינה קשורה ישירות למצלמות, אבל ...

 

קניתי משהו דומה לזה:

http://76.my/Malaysia/4-car-cigarette-socket-power-splitter-adapter-152uv-marcusee-1207-04-marcusee@1.jpg

 

עכשיו השאלה היא איך לחבר אותו בצורה נאה ברכב.

 

ניסיתי כל מיני אפשרויות לרבות דבק דו-צדדי ו/או בעזרת סקוצ'. הבעיה היא שהדבק חלש וזה מתנתק כשהטמפ' עולה.

 

הייתי מעדיף פתרון הפיך כמו two-sided suction cup, אבל לא מצאתי את זה בארץ ואני גם לא בטוח שזה ידבק היטב לפלסטיקים.

 

רעיונות?

פורסם

הכי טוב זה דבק דו"צ של 3M שנקרא VHB, משמש להדבקת ההתקנים של מצלמות גופרו למשל ולעוד הרבה דברים גדולים יותר.

עמיד בטמפ' גבוהות, וגם יורד בקלות יחסית כשרוצים.

 

http://www.ebay.com/itm/6-3M-VHB-Sticker-3pcs-for-flat-3pcs-for-arc-mount-for-GoPro-HD-Hero-3-3-2-1-/171267821952?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e05b9180

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שלום לכל המומחים,

 

אני חושב לקנות את המצלמה B40/A118, התלהבתי מהאיכות ובעיקר מהממדים הצנועים שלה.

כמה ג'ובות בעלי מקצוע ייקחו על התקנה של מצלמה כזאת? אני כמעט בטוח שאני אצליח להתקין אותה באופן עצמאי, אבל אני מעדיף לשלם למקצוען בשביל האסתטיקה, לא מסוגל לראות חוטים.

 

חוץ מזה, אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קישור לאתר מומלץ שמוכר את המצלמה. המצלמה בקישור למטה נראית מקורית?

http://www.ebay.com/itm/A118-B40-Novatek-96650-Full-HD-1080P-Car-Camera-DVR-/121387416455?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item1c4340fb87

 

למי שיש את המצלמה, ראיתי שיש מגבלה של זיכרון של עד 32GB, לכמה זמן הקלטה הנפח הזה מספיק?

 

רב תודות!

פורסם

התקנה? אתה מדבר על להעביר כבל נסתר ברכב? גג 100-150 ש״ח.

מצלמה מקורית, זה אחד המוכרים הכי אמינים באינטרנט, יש לו גם אתר http://www.foxoffer.com, בכל מקרה עדיף לקנות מאיביי כי הוא מוכר שם ביותר זול.

כרטיס זיכרון של 32gb מספיק לבערך 5 שעות צילום ב1080P.

פורסם

150 ש"ח? אני קונה!

 

הסתכלתי עכשיו על הביקורת של המצלמה ביוטוב, וראיתי שבהגדרות של ה-loop recording האפשרות הכי מקסימלית לבחירה היא 5 דקות, האם זה אומר שהמצלמה מוחקת ומקליטה מחדש כל חמש דקות? הייתי בטוח שהמצלמה מתחילה למחוק הקלטה קיימת רק אחרי שעתיים/שלוש, 5 דקות זה ממש כלום!

 

אני טועה?

 

תודה לך!

פורסם
לא הבנתי, אפשר לקבל הסבר יותר מפורט?

המצלמה מחלקת את ההקלטה/וידאו לחלקי סרטונים של 5 דקות :x

הכוונה היא שכל קובץ וידאו באורך 5 דקות. על גבי כרטיס הזיכרון יכולים להיות המון קבצים כאלו.

בהקלטה המחזורית המצלמה כל פעם מוחקת את הקובץ האחרון של ה-5 דקות.

אם יש קטע חשוב, לא בעיה לחבר אותו באמצעות Windows Movie Maker או כל תוכנת עריכה אחרת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...