Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן, 

אני בן 26, 

בבעלותי רכב שנה וארבעה חודשים. 

לא היה ברשותי רכב אף פעם. 

תמיד נהגתי על הרכב של אבא בו מצוין שכל נהג יכול לנהוג. 

חודשיים לפני שעזבתי את הבית קניתי רכב ועשיתי ביטוח מקיף בו אני מצוין כבעל הפוליסה אך העבר הביטוחי שלי מסתמך על כך שחייתי בבית הוריי כל הזמן ולכן היה סביר להניח שנהגתי באוטו של אבא כבדרך קבע. 

התחתנתי, עברתי דירה עם אשתי והכל טוב. 

משום מה, במרוצת הזמן, בשל טעות טכנית של חברת הביטוח, גבו ממני תשלומים גבוהים יותר עבור הביטוח.

כששאלתי לפשר התשלומים הגבוהים, טענו שאין בידי הוכחה להעדר תביעות מ-3 שנים האחרונות

(למרות שכבר העברתי, בתאריך סגירת החוזה)

ורק כשאעביר הוכחה אקבל פיצוי כספי. 

בזמן זה איני גר כבר עם ההורים, אמנם באותה עיר אך בכתובת שונה, אך למזלי(?) עדיין לא שיניתי את הכתובת ולכן הייתי רשום כאילו אני עדיין גר בבית הוריי. 

שלחתי להם הוכחה שאני גר באותה כתובת של הוריי וחברת הביטוח שלחו לי זיכוי על סך ההפרש. 

כעבור זמן מה, שיניתי את הכתובת ולכן עדכנתי את הביטוח שעברתי דירה. 

עכשיו, אני קצת חושש.

אני יודע שחברות ביטוח לא אוהבות לשלם. 

ויש לי הרגשה שבמידה ויקרה משהו, הם ינסו לשחק על הקטע הזה ואיכשהו להגיע למצב שלא ישלמו מה שמגיע לי או חלילה לא ישלמו כלל בתואנה ששיקרתי עליהם. 

האם יש לי ממה לפחד? האם הכל תקין? 

תודה רבה. 

עריכה אחרונה על ידי abagada
פורסם

ימים יגידו.

היה לי רכב חברה כמה עשרות שנים וכשהחלפתי, משיקולים כלכליים לרכב פרטי, גם לי היה קשה להוכיח העדר תביעות אבל בסוף הם נרגעו. Money talks גם בשבילך...

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...