Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, בדצמבר 2019 ביצעתי תיקון במוסך בגבעת שאול בירושלים. בתיקון הוחלפו: מיסב + קלאץ'.

לאחר ההחלפה הקלאץ' היה רך מאוד והילוכים ראשון ושני נכנסו בקושי בתחילת נסיעה אחרי 10 דקות ההילוכים היו נכנסים יותר בקלות.

 

פניתי למוסך הוא טען שמזג האויר ושחלק מהשמנים לא מתחממים (קיצר ערבב) וגם אמר שיכול להיות שייש תקלה בגיר (מה שלא היה לפני)

פניתי לכמה מוסכים נוספים לאחרונה שהצביעו על העובדה שאולי החליפו שמן גיר / שהוסיפו / שברח שמן ולא הוסיפו בכלל.

לצערי לא הספקתי לתקן את התקלה עקב הקורונה. (כלכלי)

 

בנסיעות האחרונות הרגשתי שהרכב זורק קלאץ' בהחלפות.

בנסיעה האחרונה הרכב זרק (הרגשתי בעיטה) והטורים נפלו והצלחתי לגמגם את הדרך חזרה הביתה בקושי על 40 בגלל שהטורים לא עלו. גם בהנעה לרכב לוקח זמן להניע.

כרגע הרכב מושבת קרוב לשבוע וכנראה גם יותר (בידוד...)

 

מה לדעתכם התקלה ואם אתם מכירים מוסך אמין בדגש על אמינות באיזור ירושלים.

פורסם (נערך)

ממבט ראשוני נשמע לי שהתקינו בצורה לקוייה את הקלאץ'.

יכול מאד להיות גם שהכל "תקין" ובגלל שזהו קלאץ' חדש אתה לא רגיל לתחושה שלו.

 

הדבר הראשון שהייתי בודק, זה רמת הנוזל בגיר. (פותחים את הבורג מילוי ואמור לטפטף טיפה שמן) ואולי אפילו להחליפו.

 

הדבר השני זה מנסה להבין איפה הקלאץ' עושה "בעיות", ז"א האם הבעיות קורות כשהוא משולב, מופרד או תוך כדי הצמדה/הפרדה

 

דבר שלישי כשאתה נוסע נסע להיות מאד עדין עם הקלאץ' כי יכול מאד שהכל בסדר וזו תחושה של הקלאץ' החדש.

 

נ.ב לא זוכר האם זהו קלאץ' הידראולי או מכני (כבל) אבל יכול להיות שצריך למתוח את הכבל או לנקז את המערכת מאוויר

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)

כן מנורת תקלת מנוע כתומה. ביטוח גרירה אני צריך לבדוק עם החברת ביטוח...

 

 

 

לפני 10 שעות, Kooper כתב:

ממבט ראשוני נשמע לי שהתקינו בצורה לקוייה את הקלאץ'.

יכול מאד להיות גם שהכל "תקין" ובגלל שזהו קלאץ' חדש אתה לא רגיל לתחושה שלו.

 

הדבר הראשון שהייתי בודק, זה רמת הנוזל בגיר. (פותחים את הבורג מילוי ואמור לטפטף טיפה שמן) ואולי אפילו להחליפו.

 

הדבר השני זה מנסה להבין איפה הקלאץ' עושה "בעיות", ז"א האם הבעיות קורות כשהוא משולב, מופרד או תוך כדי הצמדה/הפרדה

 

דבר שלישי כשאתה נוסע נסע להיות מאד עדין עם הקלאץ' כי יכול מאד שהכל בסדר וזו תחושה של הקלאץ' החדש.

 

נ.ב לא זוכר האם זהו קלאץ' הידראולי או מכני (כבל) אבל יכול להיות שצריך למתוח את הכבל או לנקז את המערכת מאוויר

בתחילת נסיעה זה השילוב לראשון ושני מרגיש קשה. עוד בזמן הלחיצה על הקלאץ'. ולאחרונה זה כמו זריקת קלאץ' אחרי שהעברתי הילוך ועזבתי את הקלאץ' בצורה עדינה הרכב עדיין נותן בעיטה.

שחזרתי למוסך הוא בדק את השמן גיר פתח את הבורג למטה ואמר שאין נזילה. 

עריכה אחרונה על ידי aviadchai
פורסם

צריך להתחבר למחשב לסרוק תקלות, לא בטוח שיש קשר בין הגמגום לקלאץ'. נשמע יותר כמו בעיית הצתה או דלק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מדוע הוחלף המצמד ואיך הרכב נסע לפני זה? 

האם עשו ליטוש גלגל תנופה? 

אתה יודע איזה חלק שמו, של איזה יצרן?

היית במוסך וכל מה שבדקו זה מפלס שמן של תיבת ההילוכים? לא עשו נסיעה ונתנו לך אבחנה כלשהי? 

פורסם
לפני 4 שעות, danniel כתב:

מדוע הוחלף המצמד ואיך הרכב נסע לפני זה? 

האם עשו ליטוש גלגל תנופה? 

אתה יודע איזה חלק שמו, של איזה יצרן?

היית במוסך וכל מה שבדקו זה מפלס שמן של תיבת ההילוכים? לא עשו נסיעה ונתנו לך אבחנה כלשהי? 

 

המצמד הוחלף אחרי רעש בזמן לחיצה על המצמד של סיבובי מתכת. הוא אמר שהמיסב הלך ואיתו מחליפים גם את הקלאץ'.

ליטוש אני לא יודע וגם לגבי החלק הבנתי בסוף שזה חלק סיני. (אני לא כזה מבין גדול בתחום, בדיעבד הבנתי שזו טעות להשים חלק סיני)

בדקו שמן, ועשו איתי סיבוב ברכב הוא אמר שזה קורה. הרכב היה חם אז ההילוכים עברו יותר בקלות אז הוא אמר שזה תמיד ככה. (מה שלא היה לפני) ושהתעקשתי על זה הוא אמר כנראה בעיה בגיר.

 

אני מחר יבדוק עם הביטוח על גרירה.

×
×
  • תוכן חדש...