Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו חושפת את ה-M3 ו-M4


פבל
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

אני בטוח שיש שם הרבה מאוד דברים מעניינים, אבל...

P90399293_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.c4c88c030af768986dcedbcd0878dbf8.jpgP90399295_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.2175a9727dda03fba5d0c64149901af6.jpgP90399327_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.9b62762a3223f07024cdb629bc53c4d3.jpgP90399326_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.a9990753973924eaab0164f7d1e9dc64.jpgP90399325_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.71461f2e6cf705a61aabde441194b1d0.jpgP90399289_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.8bd8a6554eb1b51ce8e7bb3a5f6024b8.jpgP90399282_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.ba882fa2cc3e7d4cddea2a166a9c2aaf.jpgP90399248_highRes_the-new-bmw-m4-compe.thumb.jpg.9b35a444460cc0a04f3162d67b02d6d7.jpgP90399260_highRes_the-new-bmw-m4-compe.thumb.jpg.3dc062e5b5cdf56b14c7dec3cc4ac228.jpgP90399246_highRes_the-new-bmw-m4-compe.thumb.jpg.de94f2a2abd8da6e03d5b735194e5500.jpgP90399266_highRes_the-new-bmw-m4-compe.thumb.jpg.e29b3a260e906d0caff8e32b7315261f.jpgP90399237_highRes_the-new-bmw-m4-compe.thumb.jpg.9f4bfe3ad289575c41dff6fcd15a88c3.jpgP90399294_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.ff2752c28f15a1d014140f7f73af3310.jpg

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני בטוח שיש שם הרבה מאוד דברים מעניינים, אבל...    

מעצב רכב אגדי שעובד בוואלה שופס? נשמע לי קצת כמו בזבוז, אבל מה אני יודע...   אשכרה... צוות מעצבי במוו בישיבת קריאייטיב על עיצוב הגריל לדור החדש, אילוסטרציה:   האמת?

פחות מפריע לי הפרונט. לדעתי נתרגל לזה וגם אם לא בטוח יהיו קיטים שיתקנו את זה.   הבעיה האמיתית שלי עם הM החדשות זה שהפכו אותן לטנקים, מעל 1700 ק"ג! נכון שהעלו את ההספק ואולי הברקסים

תמונות שפורסמו בשרשור

יש חברה באנגליה שמציעה עיצוב מחדש לפרונט של הואנטאג' החדשה, שסוגר לה את הלוע. 

אישית , כנראה שהייתי קונה כזו ואז מברר עלויות לראות מה העלויות כדי לקבל פרונט שנראה נורמלי במקום כונסי האוויר האלה. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גאונים שבחרו דווקא בצבע ירוק נזלת

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנכ"ל למנהל השיווק: מה המכנה המשותף של הלקוחות שלנו?

מנהל השיווק: מחפשים מוצר שאי אפשר להתעלם ממנו...

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-M4 מרהיבה. נראית קרובה לשלמות.

הפרונט הזה נראה מדהים על המכונית, לדעתי, בדיוק שינוי הכיוון שהספורטיביות של ב.מ.וו היו צריכים.

 

על הג'יפ הגדול החדש שלהם הגריל האנכי הזה נראה מוגזם וביזארי.

כאן ב-M הוא נראה מצויין ומשתלב הייטב במכונית במיוחד ב-M4.

 

 

 

  • מצחיק 1

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין של טעם אבל אני דווקא אהבתי, אולי במציאות זה נראה שונה אבל לפחות בתמונות זה בהחלט שונה ולא רע בכלל, כוחני ומאסיבי כמו שב.מ.וו. אמורה להראות.

אם יקבלו את מנוע הS58 זאת בכלל תהיה חגיגה שתיתן זבנג רציני לאאודי ולסדנת AMG.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לטעם, אני חושב שה"כליות" המפורסמות הפכו ל"פלחי תחת".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח שהרכב מדהים אבל כמו רבים אני חושב שהגריל הקדמי מכוער מאוד...
ד״א התמונות הזכירו לי סרטון מעניין שרץ ביוטיוב בו Frank Stephenson, מעצב רכב אגדי שעיצב לא מעט אייקונים במהלך השנים (וגם אחראי על העיצוב של הx5 המקורי) מנתח את העיצוב של הסדרה 4 החדשה.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב.מ.וו כבר הסבירו את הגרילים הענקיים הם בשביל הלקוח הסיני.

סיני רוצה שיראו מרחוק שהוא נוהג בב.מ.וו ולא איזה רכב סיני.

הרעיון טוב, לקחו את הגריל הקטן והגדילו למקסימום.

כריס האריס קורא לגריל החדש ישבן בהשוואה לכליות שקראו לגריל המקורי של ב.מ.וו

נראה זוועה לפי דעתי, נראה איך זה נראה במציאות.

 

 

  • אהבתי 1

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף נתרגל והיישום מוצלח יותר מזה של סדרה 4 הרגילה (במיוחד בדגמים ללא חבילת M ספורט), חוץ מזה צריך שיהיה משהו לתקן במתיחת הפנים בעתיד.

לא מצליח להבין מי אחראי בחטיבת M על בחירת חישוקי הגלגלים, פשוט עיצובים מזעזעים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שני דורות, גם אז ה-M3 סדאן זכתה לקבל את הפרונט של הקופה.

היום זה הכי מיותר שיכול להיות.

ועוד לחשוב שיש שמועות על M3 סטיישן שכמובן גם תקבל את הפרונט.

bmw_m3_e90_e91_e92_e93_sedan4d-1674.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...