Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב נייד, יעוד גיימינג - לחבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

*גילוי נאות* - בזמנו גם אני התעניינתי במחשב גיימינג נייד,

חבר מעוניין לרכוש אחד, עד כ-4300 ש״ח, אם קיימת אפשרות של להזמין מחו״ל גם יכול להתאים, כל עוד זה במסגרת תקציבו.

 

דרישות, נטו מרבית הכסף לגיימינג, עד כמה שאפשר בסכום הנ״ל.

*המחשב יהיה מחובר לחשמל כשיהיה צורך, כך שחיי סוללה לא חשובים.

 

אשמח להמלצה, אין לי ידע בתחום הנל יותר מדיי.

  • מצחיק 1
פורסם

ואם בכל זאת חייבים נייד- אז ליקנות רק דגמים שמאפשרים הגבלת טעינת הסוללה ל~80% ככה שהקיבולת לא תיפגע.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אתה יודע שלא ה 80% מציל את הסוללה. זה מספר המחזורים וגם חלקי מחזור טעינה של הבטריה.

אני יכול לטעון את המצבר בין 60% ל 80%. שרפתי חמישית מחזור. פעמיים : שרפתי כפול.בסוף 1000 מחזורים ביצועי הסוללה כבר יהיו ברצפה. הקיבולת תפגע . מה יציל אותה : אם תוציא את הסוללה בזמן שהמחשב בכלל נייח. או תוכנה שמונעת טעינה על פי פרופיל. כלומר להפחית מחזורי טעינה כליל.

למשל במקבוק פרו שלי כ 600 מחזורים גרמו לקריסת הסוללה. לא נדלק יותר. כבר ב 570 לא החזיק טעינה מעבר לכמה דקות.

מסקנה : קנה לפטופ גיימינג עם סוללה נשלפת.








  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...