Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, farkash7 כתב:

אני אומר את זה בכאב כן? אין כסף לחלק לכל עצמאי שרגיל למחזור של X שקלים את אותו מחזור.

 

לא בקשתי לקבל את המחזור שלי

המחזור שלי לא 40 50

פורסם

ביבי חופר לגנץ את הבור התקציבי עם שופל פסיכי. כל שנישאר לו הוא לעמוד על שפת הבור ולהשתין מלמעלה.
טרנספורטר לא את המחזור ולא 40-50 בחודש. לא רואה את זה קורה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יאאייי 2000 שקל! זה קצת פחות ממה שלקחו לי החודש מס הכנסה ...

חבל שאי אפשר לוותר על ה"מתנות" האלה שבעתיד הילדים שלנו ישלמו עליהן חתיכת ריבית.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

39500 אני לוקח ומוכן לא לתמוך באף הפגנה ולהצביע לבנט

 

39500 באט יתנו לך.

  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 31 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא בזיזה ולא נעליים יוצרים חובות שאף אחד לא ישלם ממילא לא ארה"ב, לא אירופה ולא ישראל. אחרי שהכל יגמר יגידו שזה היה אירוע פעם ב-100 שנה, יעשו מחיקת חוב וימשיכו הלאה. אז תיקח כל מה שאתה יכול ותוציא מזה את המקסימום. 

 

אתה לא מרגיש כמו במשחק מונופול? 

כל סיבוב מקבלים 200 ש"ח?  

 

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 46 דקות, farkash7 כתב:

40-50 בחודש?
שכח מזה. לא יקרה. אין סיכוי.
הוא צריך לתת לכל העצמאים דמי אבטלה עד הודעה חדשה. תקבל במקסימום 10 ומשהו כל חודש.
אתה רגיל להרבה יותר ויש לך הוצאות? זה בעיה שלך. גם השכן שלי הטיס רגיל להרוויח הרבה יותר ויש לו הרבה הוצאות.

המלצה שלי קנה קצת פחות אבוקדו וואגיו. שמור על הכסף שלך. זה לא בושה.

 

אני אומר את זה בכאב כן? אין כסף לחלק לכל עצמאי שרגיל למחזור של X שקלים את אותו מחזור.

 

ברור לך שאם האנשים שיש להם יתחילו גם לצמצם צריכה ביחד עם האנשים שאין להם, שגם הם מצמצמים צריכה.

אז נכנסים למעגל המיתון, עוד ועוד עסקים יקרסו בגלל צימצום הצריכה, ואז עוד אנשים יתחילו לשמור על הכסף וככה מעגל של צימצום. 

בפועל , על מנת שהמשק יתאושש צריך אופטימיות שכולם ימשיכו לבזבז.  

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

שימשיכו עם המענקים לאולימפוס יש מספר עדשות שאני ממש חם עליהן. 

 

אל תערבב שירשורים. תשאיר את העדשות לשירשור אחר.

היום הייתי בתל אביב (שינקין) , חשבתי לקפוץ לבקר, אבל אני לא סגור האם אתה בבידוד בבית או במשרד.

אז ויתרתי. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר גם להתייחס לזה כהחזרי מס שהם במקרה גם שוחד בחירות. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

איזה בדיחה הראש ממשלה הזה

פשוט בנאדם ביזיון

הוא כנראה שכח שכל הבלאגן התחיל בבתי ספר, כשהיה קשה למורים גם להחזיק כוס קפה וגם להעיר לילדים על מסכה

כשאף אחד לא טרח (במאי יוני) לבקש משוטרים לעבור באיזורים של ילדים זבל ולתת להם קנסות

ושהאכיפה התחילה רק ביולי כשעמדנו על 1000 נדבקים

את כל התקופה בין מאי לאמצע יוני הוא שוכח

מבחינתו הטעות הייתה לפתוח אירועים 😆

כי כל המורים שהתלוננו שהילדים עושים מה שבא להם  ואותם ילדים גרמו להדבקות של המון מבוגרים, זה פרט קטן שלא באמת גרם נזק

איזה בנאדם עלוב

 

מעניין שבחודש יולי פתאום שוטרים ידעו איפה נמצאים הילדים זבל האלה ולדפוק להם קנסות, טייזר, מעצרים

איפה כל זה היה במאי ? אם היינו רואים סירטונים כאלה ב 1.5 אולי היום לא היינו כאן

 

רק שיהיה ברור שאמרתי את זה הרבה לפני המשפט המטומטם שהוא זרק היום

אבל כרגיל הוא סמרטוט. הוא מרשה לעצמו להאשים את האירועים כי עובדים על מתווה שישתיק אותנו ואף אחד לא יבוא אליו בטענות

אז אפשר להאשים רק את האירועים בכל מה שקרה

בנאדם סמרטוט

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אל תשכח בבחירות הבאות מחללללללללללל

התפוצצתי מצחוק ששמעתי מה שהוא אומר על האירועים. רץ לי בראש כבר מה תרשום פה חחחחחח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...