Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מסכים שצריך לחכות למספרים מהונג-קונג, תעקוב אחרי האתר שאתה הבאת לפה.

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

 

בגרף הצהוב למטה אתה רואה סיכום של המספרים בעולם מחוץ לסין, אין סיבה להאמין שמישהו מזייף את המספרים האלה,

זה סיכום של הרבה מאוד ארצות, גם אם מישהו מזייף ההשפעה על הסיכום תהיה קטנה.

גם בסיכום המספרים האלה אתה רואה יפה גידול של 30%... אז אין סיבה לא להאמין לנתונים הסינים שמראים בדיוק את אותו גידול.

סיכום של 5 הימים האחרונים מחוץ לסין

173

153

118

105

87

 

הסיבה שאין מה לחכות להונג קונג , היא גם שכרגע בהונג קונג יש 14 חולים ,

ואילו בגרמניה וארה"ב ביחד יש 16 חולים.

ולכן אפשר לעקוב אחרי ארה"ב וגרמניה תוך השוואה להונג קונג.

אני מעריך שבגלל שהצפיפות בהונג קונג יותר גדולה מאשר בארה"ב וגרמניה ,

אז הגידול שם יהי טיפה יותר גדול .. אבל לא משהו משמעותי.

 

עוד 3 ימים אני אקפיץ את הפוסט הזה..

ונראה האם המספרים בארה"ב + גרמניה יהיו 30 חולים לעומת 30 חולים בהונג קונג.

פורסם

גם בסיכום המספרים האלה אתה רואה יפה גידול של 30%... אז אין סיבה לא להאמין לנתונים הסינים שמראים בדיוק את אותו גידול.

סיכום של 5 הימים האחרונים מחוץ לסין

173

153

118

105

87

 

18.7%, אבל מי סופר...

פורסם
אי אפשר להיות קומוניסטית-קפיטליסטית, זה לא עובד.

סין אחרי מאו כבר לא קומוניסטית כלל, היא קפיטליסטית טוטליטרית.

 

המיסים, ההכנסות, התחרות, המבחר כולם לא מתאימים לקומוניזם בכלל.

 

אפשר, אפשר. דנג שיאופינג מצא דרך. קראו לזה "סוציאליזם עם מאפיינים סינים".

 

זו הכלאה מוזרה שלא קיימת בשום מקום בעולם. מצד אחד כל אמצעי הייצור נמצאים בבעלות המדינה ומצד שני יש תחרות, מבחר, מיסים והכנסות.

 

כמו כן כל סמלי השלטון הקומוניסטים נשארו, מבנה המפלגה והסמכויות שלהם.

פורסם

אפרופו קונספירציה, חכו שתתחילו לראות מה קורה בבורסות! הסינים שואבים את כל המניות של התעשיה שלהם בזיל הזול מהמערב שנמצא בפניקה...

פורסם (נערך)
אני לא מסכים שצריך לחכות למספרים מהונג-קונג, תעקוב אחרי האתר שאתה הבאת לפה.

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

 

כל מדינה מזינה נתונים ל-WHO והם מפרסמים אותם.

 

הנתונים מסין מגיעים מסין ונתונים מסין לא יוצאים ללא אישור של השלטון והצנזורה הסינית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בשורה התחתונה, מה שרואים (בינתיים) זה בעיקר פאניקה לא מבוססת, ולא וירוס שיביא לסוף העולם.

לשם השוואה, מאות אלפי אנשים מתים בשנה מסיבוכי השפעת (עשרות אלפים רק בארה"ב).

 

כנ"ל גם לגבי פאניקת המסיכות - נכון להיום, אין המלצה מבוססת לשימוש במסיכות באנשים בריאים.

אבל אם זה עושה טוב לעסקים של מישהו אז שיהיה לו לבריאות.

פורסם
אפשר, אפשר. דנג שיאופינג מצא דרך. קראו לזה "סוציאליזם עם מאפיינים סינים".

 

אפשר לקרוא לזה גם דמוקרטיה או "צורת השלטון הטובה ביותר בהיסטוריה", זה לא הופך את זה לנכון.

אין שום אפילו בדל של קומוניזם.

 

זו הכלאה מוזרה שלא קיימת בשום מקום בעולם. מצד אחד כל אמצעי הייצור נמצאים בבעלות המדינה ומצד שני יש תחרות, מבחר, מיסים והכנסות.

 

הלו, ישראל 1950, למעשה עד העשורים האחרונים המדינה הייתה המעסיק הכי גדול, נכון שזה לא קיצוני כמו בסין, אבל גם שם חברה X בבעלות המדינה (או בשליטת המדינה) מתחרה בחברות אחרות בבעלות או בשליטת המדינה.

 

כמו שתהיה תחרות בין למבורגיני לפורשה, בסופו של דבר שניהם שייכים לאותם בעלים, אבל יש תחרות.

זה לא הופך את זה לקומוניזם, בטח לא כשזה הדבר היחיד.

 

כמו כן כל סמלי השלטון הקומוניסטים נשארו, מבנה המפלגה והסמכויות שלהם.

 

לכן החלק ה"טוטליטרי", אין לזה קשר לקומוניזם, אם השלטון הקודם היה נוצרי אולי סמלי השלטון היו צלב ושם המפלגה "נוצרים מאוחדים" או משהו כזה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בשורה התחתונה, מה שרואים (בינתיים) זה בעיקר פאניקה לא מבוססת, ולא וירוס שיביא לסוף העולם.

לשם השוואה, מאות אלפי אנשים מתים בשנה מסיבוכי השפעת (עשרות אלפים רק בארה"ב).

 

נכון. מצד שני בזמן עונת השפעת לא מכניסים 60 מיליון בני אדם להסגר.

פורסם

בטח הכל תוצרת סין...חצי מהדברים לא יעבדו להם ...

אם זו בדיחה היא לא מוצלחת במיוחד... בניגוד לישראלי המצוי, בתי חולים בסין לא קונים את הציוד שלהם בעליאקספרס.

כמו שנאמר פה רבות בפורום, "יש סיני ויש סיני".

פורסם
השאלה איזה ציוד רפואי יכנס לשם?

 

בטח הכל תוצרת סין...חצי מהדברים לא יעבדו להם ...

האם היית לאחרונה מאושפז בבית חולים בארץ ? אני מקווה שלא.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...