Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף תת פורום טרנספורטר

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

בודדים האנשים שאם תעשה "מאזן " על חייהם תגלה ערך שלילי.

אנשים בדר"כ מתחילים את דרכם מ 0.. בגיל 20... 

ולרוב ברגע שהם מתחילים לעבוד אז הם תחילים לצבור , הבנקים לא נותנים לאנשים להיכנס למאזן שלילי.

 

מי שמצליח להגיע למאזן שלילי, הם בעלי עסקים ... בדר"כ לא בגלל הלוואות , אלה בגלל חתימה על חוזים/התחייבויות שמכניסות אותם למצב הזה.

כמו מישהו עם הון עצמי של 200,000.. יחתום על חוזה שכירות ל 5 שנים ב 10,000 לחודש.

באותו רגע הוא חייב 480,000 , אבל יש לו רק 200,000  - הוא חי במינוס של 280,000 ומתחיל להתגלגל.. 

אולי חברים שלך הם בעיקר כאלה .. שחותמים על חוזים עם כסף שאין להם ובטוחים שאפשר יהיה להתגלגל.

גם ענבל אור עשתה בדיוק אותו דבר..  הפרויקט של אור בבבלי היה בדיוק כזה.

אם היא הייתה מצליחה לשווק אותו אז היא הייתה מרוויחה מיליונים ולא קורסת,  אבל התקשורת הרסה לה.

ברגע שהתחילו כתבות שהיא לא מוסרת דירות .. ואין לא כסף ..  היא לא הצליחה לגלגל, והתגלגלה מכל המדרגות. 

 

בדיוק כמו שרשמת בסוף.. אל תתנו לי דוגמאות של אדם בודד. 

עדיין המשפחות שלו קשורות .. תמיד יש סבא וסבתא...אחים ואחיות .. בני זוג.. וילדים.

מיליון מובטלים של 1 ל 5 מכח העבודה.

לפי חוק המספרים הגדולים .. אם במשפחה המורחבת יש 5 מפרנסים .. אז ברוב המשפחות המורחבות יש 1 מובטל. 

אם יש 10 מפרנסים .. אז לרוב 2 מובטלים ..  

 

 

 

אתה יודע כמה אנשים אני מכיר שנוסעים על X5 ואין להם כסף לדלק

לא חייבים להיות בעלי עסקים. סתם אנשים שהצליחו לקבל הלוואה

אנשים גרים בדירות ולא משלמים

חיים מחוב לחוב

יש המון דרכים לצבור חובות חוץ מלהיות בעל עסק

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

אני בעד לפתוח באוף טופיק תת-פורום קורונה בו טרנספורטר יוכל לקשקש עם עצמו

 

תפתח פורום מתחרה ואל תזמין אותי לשם

ככה יהיה לנו שקט ממך פה

תן גז וסע לשלום אבא

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אתה יודע כמה אנשים אני מכיר שנוסעים על X5 ואין להם כסף לדלק

 

זה לא מוכיח שהמאזן שלהם שלילי.. הם יכולים לקנות את הרכב בהלוואה או בכל הכסף הזמין שלהם.

ועדיין לשלם את התשלומים הקבועים שלו.. ובדיוק יגמר להם הכל. 

 

 

 

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

לא חייבים להיות בעלי עסקים. סתם אנשים שהצליחו לקבל הלוואה

אנשים גרים בדירות ולא משלמים

חיים מחוב לחוב

יש המון דרכים לצבור חובות חוץ מלהיות בעל עסק

 

יש גבול לגלגולים .. בנקודה מסויימת זה יוצא משליטה (בדיוק כמו בקורונה).. אז זה כמו כדור שלג.

מתחיל לגדול אקספונצאלי .. בנקודה הזאת זה נגמר.. 

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

זה לא מוכיח שהמאזן שלהם שלילי.. הם יכולים לקנות את הרכב בהלוואה או בכל הכסף הזמין שלהם.

ועדיין לשלם את התשלומים הקבועים שלו.. ובדיוק יגמר להם הכל. 

 

יש גבול לגלגולים .. בנקודה מסויימת זה יוצא משליטה (בדיוק כמו בקורונה).. אז זה כמו כדור שלג.

מתחיל לגדול אקספונצאלי .. בנקודה הזאת זה נגמר.. 

 

 

אז אתה רואה שזה אפשרי

זה יוצא משליטה ומה אז?

פורסם

יש לי 3 חברים מהעבודה ששמרו על עצמם מאוד ונדבקו.

כי פה זה לא נתון לשליטתך המלאה.

פעם אחת עמדתי בפקק בכביש 4, עמדתי כ-30 שניות עמידה מוחלטת.

כעבור 30 שניות מישהו שכנראה היה עסוק בטלפון נכנס בי בכל הכוח, ניסיתי לברוח והצלחתי (חלקית) נכנס בי בפינה והעיף אותי לקיר.

הנקודה היא שלא תמיד זה בשליטתך, אבל לרכוש רכב במאות אלפים כשאין לך כסף? לגמרי בשליטתך. זו דוגמא לא טובה.

  • מעניין 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

זה עובד הייטק , בדר"כ יש לו גם אישה שמרוויחה משהו.

 

 

 

לדעתי מדמי אבטלה לא מנכים ביטוח לאומי , לגבי מס הכנסה.. השאלה מתי פיטרו אותו. 

יתכן אפילו שמגיעים לו החזרי מס..

אם הוא קיבל תשלום של 30,000 , ינואר עד אפריל .. נוכה לו מס הכנסה לפי שכר שנתי של 360,000 + זקיפות רכב, תן ביס .

עכשיו הוא יקבל 10,500 מביטוח לאומי .. ויצבור החזרי מס הכנסה.. ולא הורדת מס.

הכי טוב שתפנה ליועץ מס שיסביר לך את זה. 

 

 

משלמים גם ביטוח לאומי. החזר מס זה נחמד, אבל הוא יקבל את ההחזר של 2020 אי שם באמצע 2021.

פורסם
לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

יש לי 3 חברים מהעבודה ששמרו על עצמם מאוד ונדבקו.

כי פה זה לא נתון לשליטתך המלאה.

פעם אחת עמדתי בפקק בכביש 4, עמדתי כ-30 שניות עמידה מוחלטת.

כעבור 30 שניות מישהו שכנראה היה עסוק בטלפון נכנס בי בכל הכוח, ניסיתי לברוח והצלחתי (חלקית) נכנס בי בפינה והעיף אותי לקיר.

הנקודה היא שלא תמיד זה בשליטתך, אבל לרכוש רכב במאות אלפים כשאין לך כסף? לגמרי בשליטתך. זו דוגמא לא טובה.

 

מה הקשר בין זה לבין קורונה?

קורונה בשליטתך

יש הנחיות מאוד ברורות

 

לא שמעתי על בנאדם שמישהו בא אליו בשקט בלילה והשתעל עליו בשביל שידבק

פורסם
לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

אז בעיה שלהם.

שיאכלו את הדייסה שהם הכינו

 

****** קצת ציניות ***********

מה פתאום.. למה בעיה שלהם?

זה בגלל הקורונה , בדיוק כמו התקף הלב שהוא בגלל הקורונה ולא בגלל העישון.

ככה גם הקריסה של העסקים .. זה בגלל הקורונה.. לא בגלל הסיכון הענק שהם לקחו.

*********

 

אם אדם פרטי קנה משרד בביניין משרדים בתל אביב (שיווקו מלא כאלה בשנים האחרונות)

ועכשיו המשרד עמוד ריק ואין שוכרים .. אז זאת בעיה שלו.

 

אבל אם עסק שכר מסעדה בחוזה ל 5 שנים, השקיע מיליונים בעיצוב... ואופס המסעדה לא עובדת 

אז צריך לשלם לו פיצוי בגובה המחזור ??

 

מה ההבדל בין השניים? 

פורסם
Just now, korola כתב:

 

****** קצת ציניות ***********

מה פתאום.. למה בעיה שלהם?

זה בגלל הקורונה , בדיוק כמו התקף הלב שהוא בגלל הקורונה ולא בגלל העישון.

ככה גם הקריסה של העסקים .. זה בגלל הקורונה.. לא בגלל הסיכון הענק שהם לקחו.

*********

 

אם אדם פרטי קנה משרד בביניין משרדים בתל אביב (שיווקו מלא כאלה בשנים האחרונות)

ועכשיו המשרד עמוד ריק ואין שוכרים .. אז זאת בעיה שלו.

 

אבל אם עסק שכר מסעדה בחוזה ל 5 שנים, השקיע מיליונים בעיצוב... ואופס המסעדה לא עובדת 

אז צריך לשלם לו פיצוי בגובה המחזור ??

 

מה ההבדל בין השניים? 

 

אם ירשו למסעדה לעבוד ולא יבואו אנשים - בעיה של בעל המסעדה

אם יאשרו אירועים אבל אף אחד לא יבוא להתחתן - בעיה של בעל האולם

אבל ברגע שלא מאשרים לך לפתוח את האולם \ משרד \ מסעדה - בעיה של המדינה בלבד

 

פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

תפתח פורום מתחרה ואל תזמין אותי לשם

ככה יהיה לנו שקט ממך פה

תן גז וסע לשלום אבא

:(

רשע

  • מעניין 1
פורסם

 

 

 

 

לפני 29 דקות, Blaz00r כתב:

אני בעד לפתוח באוף טופיק תת-פורום קורונה בו טרנספורטר יוכל לקשקש עם עצמו

 

 

אחד נותן לשני כבוד.. רואה שיש לו דיעה בהרבה נושאים .. כותב המון.

מציע לפתוח לו תת פורום פרטי שיהיה רק שלו.

 

מה התגובה?

 

לפני 27 דקות, Transporter כתב:

 

תפתח פורום מתחרה ואל תזמין אותי לשם

 

שולח את המציע לפתוח פורום מתחרה??? 

 

 

לפני 27 דקות, Transporter כתב:

ככה יהיה לנו שקט ממך פה

 

דווקא זה שעושה פה את כל הרעש , טוען שאם אחד שדי שקט פה ילך אז יהיה לנו שקט..

מוזר

 

לפני 27 דקות, Transporter כתב:

תן גז וסע לשלום אבא

 

 

ועוד הוא חושב שהוא אבא שלו.. 

ככה לא מדברים לאבא 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 דקות, pl7410 כתב:

אני אישית הייתי משלם על גישה לתת פורום שכזה. או בלוג. או סתם הסטורי של שחר.

 

אתה מוזמן מתי שאתה רוצה גם לקפה

רק שים מסכה

  • מעניין 2
×
×
  • תוכן חדש...