Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי לראות סיאט איביזה שנת 2016 שאני מעוניין לקנות, הלכתי לראות אותה וראיתי שלולית שמן על הזרוע מאחורי המצבר, מישהו יודע מה יכול לגרום לשלולית שמן שם? משאבת ברקס אולי?

 

spacer.pngspacer.pngspacer.png341246997_oil2.thumb.jpeg.cb1051eff48079a37962d7b912e958f6.jpeg 93862385_oil3.thumb.jpeg.b6ae687cc012a25d7201e7089290805a.jpeg     78279197_OIL1.thumb.jpeg.f265c2604ee8e6c123493a8262577c0a.jpeg

 

 

854100475_oil4.thumb.jpeg.ff9d114d9f330677503dc625f1ac1077.jpeg

 

אשמח לדעת מה הכיוון ומה צפי העלות, מעדיף להימנע מלקנות רכב שדורש תיקון יקר.

 

 

oil 4.jpeg

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
לפני 8 דקות, trademark כתב:

יכול להיות שסתם נשפך נוזל בלמים בזמן המילוי ויכול להיות שלא.

עדיף ללכת למוסך ולאבחן אם זו באמת נזילה או לא.

סליחה אם זו שאלה שטותית, אבל למה למלא?

 

יש לי סיאט איביזה זהה לזו שבדקתי היום, ובחיים לא היה צורך לגעת בנוזל בלם וגם לא זכור לי בטיפולים שעשיתי.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

נוזל בלמים יש להחליף כל שנתיים-שלוש אז אולי בזמן ההחלפה נשפך קצת.

בנוסף לזה בזמן שהרפידות נשחקות המפלס יורד קצת אז כנראה הבעלים הקודם הוסיף כי ראה ש"חסר".

וכל זה בהנחה שבאמת נשפך ולא נזילה מסוג אחר.

לכן כדאי לקפוץ למכונאי שיבדוק את העיניין.

×
×
  • תוכן חדש...