Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בלאגן.

שיעורים - כמה שאתה צריך - וטסט.

שווה? תלוי למי.

אני עשיתי את זה כי אני אוהב לנהוג בידני ויש במשפחה רכבים ידניים שיוצא לי לנהוג בהם.

למה אתה רוצה את זה?

אגב, קח בחשבון שבממוצע צריך בשביל זה בערך 15 שיעורים (לטענת מורה הנהיגה שלי זהו הממוצע). אלא אם כן אתה עושה שיעורי בית מחוץ למסגרת הלימודים...

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 15 שעות, GR8Day כתב:

אין בלאגן.

שיעורים - כמה שאתה צריך - וטסט.

שווה? תלוי למי.

אני עשיתי את זה כי אני אוהב לנהוג בידני ויש במשפחה רכבים ידניים שיוצא לי לנהוג בהם.

למה אתה רוצה את זה?

אגב, קח בחשבון שבממוצע צריך בשביל זה בערך 15 שיעורים (לטענת מורה הנהיגה שלי זהו הממוצע). אלא אם כן אתה עושה שיעורי בית מחוץ למסגרת הלימודים...

נשמע לי הרבה 15 שיעורים בשביל נהג ותיק

פורסם

האמת? גם אני הופתעתי. צחקקתי לעצמי בלב ואמרתי: 'אני אראה לו שאני נהג מלידה...'.

לא זוכר כמה שיעורים בדיוק יצא בסוף, אבל זה היה קרוב לתחזית שלו.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

קצת אחרי שסיימתי להיות נהג חדש, החלטתי שאני רוצה לעשות המרה לידני. 

 

פניתי לאותו מורה הנהיגה שלי, עשיתי 3 שיעורים אאל"ט והוא הגיש אותי לטסט. זה הכל. 

פורסם

או שאתה ממש טוב, או שהמורה ממש טוב. או ממש לא טוב...

הרגשת שאתה שולט ברכב?

נהגת בידני חוץ מבשיעורים?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

יש אנשים שמתחילים ללמוד בידני, מתיאשים, עוברים לאוטומטי - ואז, כאשר הם באים להשלים את הרשיון לידני יש להם כבר איזה ניסיון קטן שמקצר את התהליך.

 

סה"כ הסיפור של נהיגה בידני לא כל כך מורכב ,בודאי עם הרכבים המודרניים עתירי המומנט עם hill hold, שפותרים את הבעיה המרכזית - הזינוק בעליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 שעות, GR8Day כתב:

או שאתה ממש טוב, או שהמורה ממש טוב. או ממש לא טוב...

הרגשת שאתה שולט ברכב?

נהגת בידני חוץ מבשיעורים?

שכחתי לציין. התחלתי נהיגה על ידני, בערך 10-12 שיעורים ועברתי לאוטומט.

פורסם

בעבר קניתי רכב ידני כשהיה לי רשיון על אוטומט בלבד (אוי כמה מטופש מצידי), אחרי חצי שנה בערך הקדשתי זמן להשלים את הפער, עשיתי 2 שיעורים לפרוטוקול וניגשתי לטסט, אם המורה יראה שאתה שולט בעניינים אין סיבה שידחה את הנושא סתם

עברתי לסקייטבורד

פורסם

שששש.... אל תספר לאף אחד. עכשיו מתנ"א תתחיל לחפש את כל הג'רבים 😉.

 

אבל, אני מניח שהנסיון שלך מוכיח שלא מדובר בעניין מורכב למי שיש לו קואורדינציה סבירה. הבעיה היא שיש כל מיני, איך לקרוא להם, "עצלנים" שלא מבינים שהשליטה ברכב הידני תועיל להם גם בנהיגה באוטומטי, גם כאשר ירצו רכב זול וגם בנסיעות לחו"ל, לפחות בשנים הקקרובות - וזה גם אם לא יהפכו לחובי נהיגה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי, העניין שמאוד מקשה על תלמידים חדשים (בתור אחד שהיה כזה) זה שבנוסף ללהיות עירני לכביש אתה גם צריך לתפעל את הגיר הידני, קונספט חדש שלא מוכר לך וזה מאוד מקשה על הכל.

ברגע שעליתי לרכב ידני אחרי שנתיים של ניסיון עם רישיון אוטומט (לא הרבה, אבל עדיין) אז כל מה שנשאר לי להתמקד בו זה תפעול ההילוכים כי כל השאר כבר בא רגיל ומוכר לי.

פורסם

תראה, כל אחד היה פעם תלמיד חדש. יש בפורום הזה מספיק דינוזאורים שלמדו על ידני בימים בהם רכב אוטומטי היה כל כך נדיר עד שזה היה מצויין על הישבן שלו, וכולם עברו את הטסט ברכבים ידניים עם מנועי 50 כ"ס ו- 8 קג"מ בלי אמצעי עזר, אפילו בחיפה וטבריה. להערכתי לתלמיד הממוצע זה צריך להוסיף שיעורים בודדים.

 

אני התעקשתי שהבנים שלי ילמדו על ידני, מניח ששילמתי על כך כמה מאות ש"ח לכל אחד, בטיולים באירופה נהנו מכך, ובעתיד, אם יהיה צורך, יפתח להם את האופציה לרכוש רכב ידני.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תראה, כל אחד היה פעם תלמיד חדש. יש בפורום הזה מספיק דינוזאורים שלמדו על ידני בימים בהם רכב אוטומטי היה כל כך נדיר עד שזה היה מצויין על הישבן שלו, וכולם עברו את הטסט ברכבים ידניים עם מנועי 50 כ"ס ו- 8 קג"מ בלי אמצעי עזר, אפילו בחיפה וטבריה. להערכתי לתלמיד הממוצע זה צריך להוסיף שיעורים בודדים.
 
אני התעקשתי שהבנים שלי ילמדו על ידני, מניח ששילמתי על כך כמה מאות ש"ח לכל אחד, בטיולים באירופה נהנו מכך, ובעתיד, אם יהיה צורך, יפתח להם את האופציה לרכוש רכב ידני.
מתי באמת נעלמו להם הרכבים עם כיתוב על הישבן בנוסח Automatic, 16v, abs וכו' ?
×
×
  • תוכן חדש...