Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, התקנתי בעבר וינדוס על לפטופים, אבל הפעם נתקלתי באתגר..

רכשתי לפטופ זול להורי הקשישים.

 

הלפטופ הוא ASUS הזה:

https://ksp.co.il/?uin=101239

 

היה לי USB עם התקנה של וינדוס 10, אבל הלפטופ לא זיהה אותו ובמקום זה העלה את מע' ההפעלה endless os.

קראתי שצריך שהDOK יהיה מסוג UEFI ואפשר להכין כזה עם RUFUS (כל המושגים פה חדשים עבורי).

אז המרתי את הDOK לNTFS לפי המדריך הזה:

https://www.thomas-krenn.com/en/wiki/Creating_Windows_UEFI_Boot-Stick_in_Windows

 

עכשיו המחשב זיהה את הDOK והתחלתי להתקין וינדוס.

אבל אז הגעתי לחלק של הPARTITION ואף אחד לא היה מתאים לאדון WIN.

קיבלתי הודעה:

אין אפשרות להתקין את windows בשטח דיסק זה. יש להתקין את Windows במחיצה שאותחלה כי NTFS.

 

אז הלכתי לפי המדריך הבא, ויצרתי PARTITION של NTFS:

 

 

אבל עכשיו אני מקבל את ההודעה:

אין אפשרות להתקין WINDOWS בדיסק זה. הדיסק הנבחר כולל מחיצות מסוג MBR במערכות EFI ניתן להתקין WINDOWS בדיסקים מסוג GPT בלבד

 

ואם אני חוזר לDISKPART, ומנסה להפוך את המחיצה לGPT, אין מקבל הודעה שאין אפשרות לעשות את זה.

 

שאלות:

האם לזרוק את הלפטופ לפח?

האם יכול להיות שמחקתי קבצים חיוניים?

האם יש תקווה שיהיה לי מחשב עם ונידוס 10?

 

בבקשה עיזרו לבחור מיואש..

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

הכי פשוט להוריד  הכלי של מיקרוסופט, בהתקנה בחר ליצור עבור מחשב אחר, בחר 64ביט WIN10PRO.

https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10

 

אחר כך בביוס ליבחור בבוט מהUEFI DOK שיצרת.

שתגיע לעמוד המחיצות פשוט תימחק אותם ואז תילחץ NEW והוא בעצמו ייצור 3 מחיצות הנחוצות, בחר את המחיצה הגדולה של הGBים והמשך בהתקנה.

תיתחדשו :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אבל כבר עשיתי את זה בהתחלה.

הביוס לא זיהה את הDOK. אתה בטוח שהכלי של מיקרוסופט מייצר UEFI?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אם ככה אז תעשה שוב עם מה שהכנת ופשוט תימחק את המחיצות בשלב ההוא ואחריו תעשה NEW ותיבחר במחיצה הגדולה והמשך בהתקנה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כמו ש HWGEEK כתב, תמחק את המחיצות, אם גם זה לא עוזר, בדוק אפשרות להוציא את הדיסק מהנייד ולחבר אותו כדיסק נוסף למחשב שולחני כלשהו ושם תמחק את המחיצות ותפרמט אותו.

פורסם

אין לי את הכלים ואת הידע לפרק דיסק מהנייד.

מחיקה של המחיצות לא תמחוק לי דברים חשובים?

הכרטיס קול לדוגמא, יעבוד או או שאני צריך דרייברים (שאין לי)?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אתה תצטרך גם רישיון למערכת הפעלה, כי המחשב הגיע בלי.

 

דרייברים אמורים להיות באתר היצרן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 14 שעות, פינדר כתב:

ואם אני חוזר לDISKPART, ומנסה להפוך את המחיצה לGPT, אין מקבל הודעה שאין אפשרות לעשות את זה.

 

אתה צריך לעשות clean, מה שימחק לך את הכל מהדיסק הקשיח של המחשב.

 

בdiskpart רושמים select disk 0 ואז clean ויוצאים מdiskpart.

 

ווינדוס יזהה את הדיסק בתור דיסק ריק ויצור בעצמן את המחיצות שצריך.

 

דרייברים יימחקו, אבל אותם תמיד אפשר להוריד מאתר של היצרן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

 

אתה צריך לעשות clean, מה שימחק לך את הכל מהדיסק הקשיח של המחשב.

 

בdiskpart רושמים select disk 0 ואז clean ויוצאים מdiskpart.

 

ווינדוס יזהה את הדיסק בתור דיסק ריק ויצור בעצמן את המחיצות שצריך.

 

עשיתי את זה והתוצאה בתמונה

 

WhatsApp Image 2020-07-16 at 10.20.42.jpeg

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אתה יכול לצלם את המסך בלי ההודעה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...