Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתעניין ברכישת אבארט יד 2


Berserkerdefile
שימו לב! השרשור הזה בן 1356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן 

כבר כמה חודשים שאני אוכל את עצמי מבפנים על הרכב הזה ולא מצליח להגיע להחלטה 

מצד אחד מכל מה ששמעתי עליו הבנתי שהוא רכב החלומות 

הרכב שלא מפסיקים לחייך כשנוהגים בו 

ומצד שני אני קורא הרבה שאומרים שמה שהוא מציע לעומת המחיר אינו משתלם 

התסכלתי על עוד רכבים שאנשים המליצו כמו הפיגו 208 כמעט בחצי מחיר אבל משהו בה לא עושה לי את זה

וכששמעתי בפעם הראשונה את האבארט הסתכלתי אחורה ופשוט התאהבתי כמו ילד בן 14 

 

יש כאן מישהו עם ניסיון קודם עם האבארט שיכול לעזור לי להגיע להחלטה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

הייתה ברשותי אבארט לוסו (גרסה יותר מאובזרת מסקורפיון) 2011. הרכב בעל אפקט הגעה ואכן מספק הנאה מנהיגה כמצופה ממנו. כרכב דיילי הוא פחות נוח, הרכב בעל מתלים קשיחים למדי וצריך להאט כהלכה לפני כל פס האטה ובמיוחד ברחובות מלאי מהמורות. מושבי עור היו לי פחות נוחים בקיץ הישראלי, תצורת שתי דלתות שלא מתאימה לכולם ותא מטען קטן למדי. מבחינת צריכת דלק, הרכב צורך בממוצע ליטר ל-11 קילומטר בנסיעה רגועה. מכיוון שייתכן ותלחץ על דוושת הגז (ותרצה ללחוץ עליה) הצריכה תרד עוד יותר.

 

אסכם, אם רק הנאה מנהיגה ואפקט הגעה מעניינים אותך אז הוא אכן אופציה ראויה.

8) ידני זה הכי אחי 8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

התא מטען הקטן וה2 דלתות לא אמורות להפריע לי יותר מדי מחוסר שימוש 

אני כן יותר מכוון על הדיילי 

אבל על הדיילי שקצת "מפלפל" את אותו דיילי משעמם ומכניס קצת אדרנלין לשגרה

איך הרכב מבחינת תחזוקה ? הבנתי שלא כל חברת  ביטוח מבטחת אותו 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי 2, סקורפיונה 'אסהאסה' 15 וטוריזמו 17.

 

ה-15 הייתה קשיחה למדי, לא בדיוק דיילי אידיאלית.

ה-17 הייתה עולם אחר לגמרי בנוחות, בכיף ובאיבזור.

 

לא יודע לאיזה שנתון אתה מכוון בדיוק, חשוב שתדע שעד 13 הנוחות זהה לשל קרש גיהוץ. ב-15 בוצע עדכון ריכוך לייט נוסף למתלים. ב-17 עם המתיחת פנים (S4) בוצע שיפור נוסף והוא בעיני המהותי מכולם.

 

ביטוח היה די סביר, לא משהו חריג. אם תתקל בבעיה, אשמח להפנות אותך אל הסוכן ביטוח שלי, הוא מבטח חלק ניכר מהאבארתים.

 

לגבי עלויות האחזקה, לא זולות בכלל - בטח דרך מוסך מורשה. גם בדרך אוטואיטליה לא יהיה לך זול מהותית, אם בכלל. תמחור החלפים גבוה להפליא.

 

 

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, RS כתב:

היו לי 2, סקורפיונה 'אסהאסה' 15 וטוריזמו 17.

 

ה-15 הייתה קשיחה למדי, לא בדיוק דיילי אידיאלית.

ה-17 הייתה עולם אחר לגמרי בנוחות, בכיף ובאיבזור.

 

לא יודע לאיזה שנתון אתה מכוון בדיוק, חשוב שתדע שעד 13 הנוחות זהה לשל קרש גיהוץ. ב-15 בוצע עדכון ריכוך לייט נוסף למתלים. ב-17 עם המתיחת פנים (S4) בוצע שיפור נוסף והוא בעיני המהותי מכולם.

 

ביטוח היה די סביר, לא משהו חריג. אם תתקל בבעיה, אשמח להפנות אותך אל הסוכן ביטוח שלי, הוא מבטח חלק ניכר מהאבארתים.

 

לגבי עלויות האחזקה, לא זולות בכלל - בטח דרך מוסך מורשה. גם בדרך אוטואיטליה לא יהיה לך זול מהותית, אם בכלל. תמחור החלפים גבוה להפליא.

 

 

הבנתי שמוסך כחול לבן בפתח תקווה אצל ברוך גם מטפל חוץ מאוטו איטליה שהוא במקרה במוסכניק שלי אז בנוגע לטיפולים אני פחות דואג 

בניתי בהתחלה על שנתון יותר מוקדם כמו 13

אבל התחלתי לאחרונה לכוון ליותר טווח ארוך כמו 15-17 

ויותר על הטוריסמו או לוסו

 

מהניסיון שלך אם השימוש הוא בעיקר דיילי ,הטוריסמו או הלוסו היא האידיאל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא זוכר לגבי עלויות ביטוח, אבל לא זוכר שהיה משהו חריג (ביטחתי אצל רוזן).

לגבי טיפולים, טיפלתי אצל "מיכאל אלפא" וגם שם לא זכור לי משהו חריג.

הרכב היה ידני ובזמנו החלפתי קלאץ' עם משאבה כלשהי שקשורה למכלול. הכל כולל עבודה עלה כ-5,000 ש"ח אצל מיכאל אלפא.

8) ידני זה הכי אחי 8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, חולגי כתב:

שאלה ברשותכם:

כשאומרים טיפולים / תיקונים יקרים - תוכלו לתת דוגמה בבקשה ?

 

שמן מקורי עולה כ-800₪.

 

רפידות וצלחות קדמיות על קאליפר רגיל נא סביב 3-4K. אם זה סט קדמי על הקאליפר ברמבו זה סביב 7K.

 

עלויות משוגעות משהו.

 

 

לפני 7 שעות, Berserkerdefile כתב:

הבנתי שמוסך כחול לבן בפתח תקווה אצל ברוך גם מטפל חוץ מאוטו איטליה שהוא במקרה במוסכניק שלי אז בנוגע לטיפולים אני פחות דואג 

בניתי בהתחלה על שנתון יותר מוקדם כמו 13

אבל התחלתי לאחרונה לכוון ליותר טווח ארוך כמו 15-17 

ויותר על הטוריסמו או לוסו

 

מהניסיון שלך אם השימוש הוא בעיקר דיילי ,הטוריסמו או הלוסו היא האידיאל?

 

ברוך הוא  איש יקר.

לי אישית לא יצא לטפל שם באבארת.

 

לאיזה שנתון אתה מכוון?

  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.7.2020 בשעה 21:37, RS כתב:

 

לאיזה שנתון אתה מכוון?

חשבתי בהתחלה על 2011 או 2013 לאחרונה התחלתי  לכוון על  15 16 לטווח יותר ארוך 

מה זה דגם ה San Marino?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם יש לך את היכולת, תכוון לשנתון גבוה ככל הניתן.

סאן מרינו הייתה גרסת האיבזור מעל הסקורפיונה.

 

היו לה - פנסי קסנון, ריפודי עור, גג פנורמי ומערך מתלים משודרג (דומה לשל ה"אסהאסה").

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 1356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...