Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יצא לי לקרוא הרבה המלצות על העניין וחשבתי לבצע את זה באוטו,

ואשמח להבין אחת ולתמיד האם הניקוי עלול להזיק למערכות של הרכב?

לגבי הסוגיה האם זה יעיל או לא כבר הבנתי שיש דעות חלוקות ואין לי בעיה לקחת את ה"סיכון" אם זה לא באמת יועיל יותר מדי.

כמובן שאודה למי שיש עוד תובנות לחלוק לגבי זה.

 

תודה רבה.

"And Justice For All..."

פורסם

אם אין לך בעיה לשלם על דברים שמקסימום לא יזיקו פנה אליי בפרטי יש לי שמן נחשים חבל על הזמן

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

לפני כשבועיים חבר מהעבודה התעניין בזה, וקישקשנו קצת על הנושא. לדעתי זה מיותר. 

קח את האוטו לנסיעה בינעירונית של שעה וחצי שעתיים, פעם בחודשיים שלושה (במידה ורוב הנסיעות שלך הן עירוניות או מקסימום בפקקים של איילון/כביש החוף). 

הילוך אחרון, סל"ד נמוך ומהירות גבוהה קבועה, ינקו לך את כל שאריות הפיח שמצטברות עם הזמן.

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תודה, זה בדיוק העניין שרוב הנסיעות אכן עירוניות וכמעט לא יוצא לנסוע בבינעירוני,

למתחכמים שבינינו, מתגובות של המון אנשים הניקוי הנ"ל עזר לביצועי האוטו שלהם ועדיין אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו כי כל מקרה לגופו אך עדיין הסיכויים שהדבר ישפר חלק מהפרמטרים הוא גבוה,

 

מישהו יכול להתייחס לשאלה האם יש בפעולה הזו כדי לגרום נזק לרכב?

"And Justice For All..."

פורסם
לפני 3 שעות, Metaleon כתב:

מישהו יכול להתייחס לשאלה האם יש בפעולה הזו כדי לגרום נזק לרכב?

אם מדובר בשיטה של הזרקת מימן לסעפת היניקה - אני שמעתי על מקרה שבו איכשהו נשבר טלטל במהלך הניקוי עצמו. מכיוון שמדובר בשמועה אין לי מושג אם המקרה אמיתי, אבל להכניס לתהליך הבערה של המנוע איזשהו גז/דלק בצורה שמחשב המנוע לא יכול לבצע עליה שום בקרה בכדי "לשמור על עצמו" לא נשמע לי כמו רעיון טוב.

 

מבחינת היעילות של התהליך, יש מישהו שבדק את השיטה, והשווה לשיטת ה"מסורתית" של walnut blast:

 

 

×
×
  • תוכן חדש...