Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, fatboy1340 כתב:

על זה בדיוק אני מדבר - אם בקומה יש 4 דירות ומעלה, סביר שעניין רשות היחיד אינו רלוונטי. עדיין לא תותר התקנת מצלמה הצופה לתוך דירה כאשר הדלת פתוחה (אלא אם כן הבעלים מתיר זאת כמובן). 

האם תוכל לפרט על מקרה של עו"ד שהזכרת? האם דירתו צמודה לדירה אחרת? האם יש מספר דירות בקומה שלו?

דירתו היתה דירת גן והדלת היתה כשני מטר משמאל למעלית. 

ועד הבית ביקש לצלם את המעלית מבחוץ  ואת הפנים רק בעת שנפתחת וזאת לאחר גרימת נזקים חוזרים ונשנים. 

בעקבות אילוצים טכניים ניתן היה למקם את המלצמה כך שרואה את המבואה לדירה וחלק מהדלת אך לא לתוך הדירה. 

הוצגה בפני השופט הקלטה בדיוק מה המצלמה רואה ומקליטה והוא אישר לועד את מיקומה. 

זאת לאחר שנטען שלא ניתן היה להפלות בין אם זו היתה דירה מן המניין ורק כי זה משרד עורכי דין יש לו עדיפות. 

שאם התנאים מורעים מן הראוי שימצא חלופה וזכות הרוב גוברת במקרה הזה. 

הוא ניסה למנוע גם בטיעון שהמעלית היא לא שטח ציבורי ויש בה מן צנעת הפרט.

אך גם זה לא עבר מכיוון שמרגע שנפתחת אל הקהל הרחב ממילא שכבר אין שם פרטיות. 

בגדול אסור להתקין בתוך המעלית כי שם המשתמש חש בפרטיות ועלול לנהוג בהתאם. 

 

פורסם

בעיני פשוט תחבל לו במצלמה, אם יש לך ידיים תרד כשהוא לא בבית למשך רבע שעה. תן לה 220v לחצי שנייה במקום 12v ונגמר הסיפור שלה.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תודה לכל העונים אבל אני אגיד בבירור, אני מכיר את המצלמה וראיתי את כל התצלומים שהיו בה בפלייבק ורק ואני אדגיש שוב שרק כשאני יוצא מהבניין רואים בבירור שמישהו מזיז את המצלמה ממש במעקב אחריי והמצלמה הולכת אחריי עד שאני מגיע לאוטו, יוצאים ונכנסים מהבניין עשרות אנשים ביום ועוברים מאות רכבים ביום, המצלמה מותקנת בקומה 4 בגובה כך שמצלמה סינית פשוטה ברזולוציה עלובה כמו המצלמה שלו, כמה חכמה שלא תהיה בחיים לא תבדיל ביני לבין שכן אחר ואני בעצמי הבנתי שזה אני רק בגלל האוטו שלי. 

פורסם

מנסה להבין - אתה חושד בשותף שלך שהוא מפעיל את המצלמה, באופן ידני, וכל פעם שאתה יוצא מהבית הוא ממהר להיכנס לממשק שלה ו(שוב, ידנית) עוקב אחריך?

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

מנסה להבין - אתה חושד בשותף שלך שהוא מפעיל את המצלמה, באופן ידני, וכל פעם שאתה יוצא מהבית הוא ממהר להיכנס לממשק שלה ו(שוב, ידנית) עוקב אחריך?

בעבר חשדתי, כיום לאחר שעברתי על ההקלטות מהשבוע האחרון שגרנו ביחד אני כבר בטוח שכן. המצלמה פונה לכניסה לבניין, לבחור אין שום סיבה להתקין שם מצלמה, הייתה לו חניה מקורה כך שהוא אפילו לא החנה בחזית הבניין, הוא תירץ את התקנת המצלמה בזה שפרצו לדירה לפני כמה שנים אך אני בספק.

עריכה אחרונה על ידי MrCola
פורסם
לפני 7 דקות, MrCola כתב:

בעבר חשדתי, כיום לאחר שעברתי על ההקלטות מהשבוע האחרון שגרנו ביחד אני כבר בטוח שכן. המצלמה פונה לכניסה לבניין, לבחור אין שום סיבה להתקין שם מצלמה, הייתה לו חניה מקורה כך שהוא אפילו לא החנה בחזית הבניין, הוא תירץ את התקנת המצלמה בזה שפרצו לדירה לפני כמה שנים אך אני בספק.

תשמע צריך להיות או ממש אובססיבי אליך או סיבה ממש טובה נגיד עיסקית או חוקר ששכר את שירותיו בכדי שיצדיק שמישהו ישב שעות על גבי שעות ויחכה לכניסה ויציאה שלך. 

 

פורסם

האם היו ביניכם דין ודברים? סכסוך? חוב פתוח? הסכם כלשהו שלא מומש? או שהופר עלידי מי מכם?

 

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי הוא היה במבחני קבלה למוסד וזאת היתה עבודת בית שצריך להגיש.

כנראה הוא נכשל...

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני אשאל את השאלה שכולם כנראה רוצים לשאול (וינעל דינק slowride שהקדמת אותי): @MrCola, האם אתה עובד במוסד?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

'על רקע רומנטי'? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...