Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה

 

אתה יכולים להביא לי הערכת מחיר לאופנוע JAWA דגם 640 350 סמק

 

וכל פרט נוסף לגבי דגם זה והאופנוע הזה יתקבל בברכה

 

האופנוע הזה ממש קוסם לי לא יודע למה אבל יש בו משהו אז לפני שאני מתחיל לחפש

 

אני רוצה לשמוע מה יש לכם להגיד עליו.

 

ניסיתי למצוא מידע על האופנוע ואני כימעט ולא מוצא במיוחד בשפה העיברת חיפשתי מאמרים על האופנוע ואל מצאתי

 

תודה

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

גם אני לא יודע למה האופנוע הזה קוסם לך אבל עם משאלות לב לא מתווכחים..

לחבר טוב היו שתי ג'אוות,כלים אמינים מאד,נקודת תורפה היתה פלטינות ומערכת חשמל (נדמה לי ש ב 640 עברו להצתה אלקטרונית לעומת הג'אוות "האדומות"). שרשרת שאינה דורשת שימון וסחיבה לא רעה עד ל כ120 קמ"ש אם כי מהירות זו בהחלט אינה מומלצת לאופנוע זה. חסרונות בולטים-מלכלכת בגלל מנוע 2 הפעימות ואי אפשר ללבוש חולצה בהירה... אין סטרטר והחלפת הילוכים מוזרה ונוקשת.

 

במחירים שהן נמכרות הן תמורה מצויינת אם אתה מחפש "אופנוע" פרימיטיבי מאד אך אמין.

 

היות ורובן ישנות יש למצוא אקזמפלר שמור במיוחד שאם לא כן היתרון של אמינות יאבד גם הוא

בהצלחה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...