Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בפייסבוק בתמונה הנ"ל ותהיתי לגבי הלוחית הזו. פעם ראשונה שאני רואה אחת כזאת בישראל. ראיתי קצת באירופה אבל גם שם לא ידעתי על מה מדובר.

אה כן והרכב מהמם.

 

104746965_2240501806094984_7147255820119364641_o.thumb.jpg.d06c0352abf3b2cb03977397db8f8b05.jpg

צילום של Abdalla Salama

 

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

לוחית רישוי גרמנית זמנית שתוקפה פג לפני קרוב ל-3 שנים (התאריך על הקטע הצהוב(

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, sperial כתב:

לוחית רישוי גרמנית זמנית שתוקפה פג לפני קרוב ל-3 שנים (התאריך על הקטע הצהוב(

 

בקיצור עוד עבריין בסגנון ODED555. כבר עדיף שיסע בלי לוחיות בכלל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 2 שעות, djyakini כתב:

מגניב שאפשר להכנס עם זה לארץ..

 

לא סביר שאפשר לחצות גבולות עם לוחיות זמניות. מה שיותר סביר זה שלרכב היתה לוחית זמנית כשנקנה בגרמניה. כשעלה על הכביש בישראל הורכבו לרכב לוחיות ישראליות, אבל הבעלים שמר את הלוחיות המקוריות והחליף אותן חזרה כי הוא יודע שאף שוטר לא יתעסק איתו.

פורסם (נערך)

לא, סתם עבריין. דיפלומט לא היה נוסע עם לוחית רישוי זמנית שפג תוקפה.

 

זו לוחית רישוי זמנית שתקפה לחמישה ימים ותום התוקף שלה רשום על הלוחות עצמה. הלוחית הזו משמשת לתנועה בתוך גרמניה בלבד.

לוחית רישוי זמנית של רכב שמיועד לייצוא למדינה שלא נמצאת באיחוד האירופי היא בהדגשה אדומה של תאריך תום התוקף, ככה שכנראה אפילו לא מדובר בלוחית הרישוי שאיתה יצא הרכב מגרמניה (אם בכלל יובא משם).

 

יש אנשים שחושבים שהם מעל החוק. הם צודקים.

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אצלי בעיר יש הרבה רכבי יוקרה, שמשום מה נעלמו סמל ישראל ושאר הסממנים של לוחית רישוי ישראלית, הצבע נהפך ללבן ופונט המספרים לא מבייש את כמות הפונטים שיש ב-Word,

ואז פתאום לאחר שבוע הרכב חוזר ללוחית הרישוי הצהובה המקורית שלו וחוזר חלילה, לרוב מדובר במרצדסים בצבע לבן או לנד רובר, גם גרנד שירוקי וכו׳,

מעניין מה היה עולה בגורלי, אם אני הייתי מבצע החלפות כאלה ומסתובב לי בעיר ליד המשטרה.

פורסם

ozal5

אין לי מושג מה הם משיגים מלעשות שבוע-שבוע עם הלוחיות רישוי..

הGT בכל אופן לפחות מאפריל עם הלוחית הזו.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

זו לוחית רישוי שתוקפה פג ב-2017. אני בספק אם מישהו משתמש בה למטרה שאינה עשית רוח. מעניין מה מותקן על אחורי המכונית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש הרבה מקרים שרכב מגיע לארץ, נוסע כמה ימים עם לוחיות אירופאיות ואז אחרי כמה ימים מחליף ללוחית ישראלית של ייבוא אישי.

 

מצד שני זכור לי סיפורים של אנשים שהם בעיקר בעלי אזרחות כפולה שהיו רוכשים רכב בחו"ל, מביאים אותו לארץ, נוסעים עליו עם הלוחיות הזרות תחת "רכב תייר" וכעבור חצי שנה טסים לחו"ל מוכרים שם את הרכב ומביאים כלי אחר לעוד חצי שנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עם הלוחיות הלה הוא יתקשה להשתמש ברכב באירופה, כיון שהן לא תקפות כבר כ-3 שנים. כמובן שיתכן שיש לו גם רישוי בתוקף, אבל לא עם הלוחיות האלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 36 דקות, itsik170 כתב:

מצד שני זכור לי סיפורים של אנשים שהם בעיקר בעלי אזרחות כפולה שהיו רוכשים רכב בחו"ל, מביאים אותו לארץ, נוסעים עליו עם הלוחיות הזרות תחת "רכב תייר" וכעבור חצי שנה טסים לחו"ל מוכרים שם את הרכב ומביאים כלי אחר לעוד חצי שנה.

לרכב תייר יש מדבקה של המכס עם תאריך תפוגה (בד״כ 90 יום)

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...