Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, Taipan כתב:

תופעה מוכרת שתופסת תאוצה בשנים האחרונות. מקבלים קנס פעם ב... אם בכלל. כנראה שווה להם את הפוזה.

 

אם כבר שמים ז*ן על החוק, למה לשים לוחית קדמית בכלל? בהרבה מכוניות הלוחית הקדמית פשוט מכערת את המכונית. בארה״ב בחלק מהמדינות אין חובה לשים לוחית קדמית בכלל. במדינה שאני חי בה, מסצ׳וסטס היו בעבר לוחיות עם אותיות ירוקות רק מאחורה. כשהליפו ללוחיות עם אותיות אדומות, התווספה החובה ללוחיות קדמיות, אך בעלי הלוחיות הישנות פטורים ממנה. למרות זאת רואים לא מעט מכוניות עם לוחיות חדשות מאחורה בלבד. יש גם תעשיה שלמה של מתקונים ללוחיות קדמיות שניתן להרכיב ולהסיר בקלות. בתמונות רשמיות של יצרני רכב, אף פעם לא רואים לוחיות קדמיות.

 

spacer.png

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 18 שעות, eladts כתב:

אם כבר שמים ז*ן על החוק, למה לשים לוחית קדמית בכלל?

 

כי מחסור בלוחית רישוי מושך את העין יותר. התרגלנו לקיום של לוחית רישוי מקדימה ואחורה, ולכן אם אין אותה זה ממש מורגש. לוחית רישוי זרה/לבנה ללא סמל ישראלי מושכת את העין פחות.

פורסם
בתאריך 20.6.2020 בשעה 22:13, borsood כתב:

לרכב תייר יש מדבקה של המכס עם תאריך תפוגה (בד״כ 90 יום)

 

תסביר לאט, אבין מהר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...