Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם


יכול להיות מצב שרוכב אופנוע יהיה שוטר סמוי ללא האות "מ" על הלוחית שלו ושהוא יצלם תמונה אחת וזה יספיק לו כדי לתת דוח? 
פשוט אתמול גיסתי באה לבקר ובאה להכנס לרחוב אבל פתאום שמה לב שיש אי כניסה ..היא עדיין לא נכנסה לרחוב אלא רק פנתה ואז רוכב אופנוע הרים את הפלאפון האישי שלו לכיוונה ונראה שצילם תמונה
השאלה שלי ..יכול להיות שזה היה שוטר והדוח יגיע אליה הביתה? 
הוא גם צילם רק מזווית אחת...הוא לא פנה אליה או שאל אותה או נתן לה דוח וגם לא הגיעה משטרה אחריו....

פורסם

סיכוי די קטן שזה היה שוטר.

ככל הנראה אזרח רגיל שראה את זה וצילם. גם אזרח רגיל יכול לשלוח את התמונה למשטרה.

לדעתי אם היא לא ביצעה את העבירה היא יכולה לישון בשקט. 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אם זה היה אזרח רגיל ששלח למשטרה עדיין יכולים לתת לה דוח רק על תמונה אחת בזווית אחת? 

היא אפילו לא עברה את התמרור

פורסם

אגף התנועה לא שש לרשום דוחות על סמך תלונת אזרח.

צריך להיות משהו רציני ומבוסס (נסיון אישי של מתעד).

אפילו את נסמכת על עדות שמיעה של דודתך, כמו שאמר קודמי, תגידי לה להמשיך בחייה ככגיל.

×
×
  • תוכן חדש...