Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות מוזרה - מנהלים או ספורטיבי עד 250 אש"ח


Tibbyle
שימו לב! השרשור הזה בן 1453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

508GT - רכב מנהלים מפנק, נראית מעולה, מהנה לנהגיה אולי טיפה פחות מהג'וליה, אבל גם עולה משמעותית פחות, מה שישאיר לך כסף אם תרצה לשפר אותה ... אם כבר עולים לכיוון ה-300K אז הסדרה 3 שהוזכרה כאן.

 

אם אתה רוצה ג'יפון (ונראה לי שלא) אז לך על ה-3008GT לדעתי עם מנוע דיזל ו-41 קג"מ או על ה-C5 איירקרוס עם אותו מנוע (זה בהזמנה מיוחדת אבל יש אחת בארץ כבר).

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אין ספק שאתה חייב נסיעות מבחן, וכל המרבה הרי זה משובח.

2. מנסיעת מבחן אחת לשניה אתה תדע טוב יותר מה אתה רוצה ולמה אתה מתחבר.

3. נראה שירדת מסגנון המנהלים נטו ואתה מתמקד בספורטיבית/מנהלים-ספורטיבית.

אם כך כהתחלה הייתי בודק בתחום הספורטיביות את הטייפ-אר שאפשר לומר שהיא מלכת ההוט-האצ'ים.

בתחום המנהלים הייתי מתחיל עם 1. סטינגר - יותר ספורטיבית, 2. ג'ולייה - יותר מנהלים.

לא סגור על מחיר הסטינגר, אבל אני מאמין שרכב שגם בימיו היפים לא היה להיט מכירות + ימי קורונה = אפשרות סבירה להנחה נחמדה.

בהצלחה רבה ומרובה. 

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Tibbyle כתב:

@windsurfer

 

למה בחרת בסוף בסיאט? וכמה היא נוחה לנהג ונוסע מקדימה ומאחורה?

 

אזהרה!!!

אם אתה מתכוון לחכות לקופרה לאון (להבדיל מסיאט לאון קופרה שקיימת היום)

פשוט תמתין, (היא צפויה להימכר עוד פחות משנה)

אם לא בא לך לחכות, בצע נסיעת מבחן.

במקרה שלי הרכב הגיע עד אלי והייתה נסיעה מאד חווייתית, לא הרגשתי בעיית נוחות בשעה שנסעתי בה בתוואי הררי

לא בדקתי נוחות במושב אחורי כי זה לא מעניין אותי (אני במושב הנהג :lol:)

נוחות זה נושא מאד סובייקטיבי ותלוי במידות שלך ובבעיות שלך

נסיעת מבחן כבר אמרנו?

בחרתי בסיאט כי היא "עשתה לי את זה" בנהיגה, המחיר לא רע, והייתי מוכן להתפשר על החסרונות

עוד מידע תוכל למצוא כאן:

 

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Tibbyle כתב:

איך המאזדות עונות על זה?

יוקרה באופן כללי לא עושה לי את זה. מחפש משהו פרקטי עם פאן.

הכל הפוך במשפט הזה,מאזדה יצרן עממי לחלוטין,אין שום קשר ליוקרה,ודווקא מה שהמכוניות שלהם כן,זה רכבים פרקטיים עם פאן {מספיק פאן}.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

508GT - רכב מנהלים מפנק, נראית מעולה, מהנה לנהגיה אולי טיפה פחות מהג'וליה, אבל גם עולה משמעותית פחות, מה שישאיר לך כסף אם תרצה לשפר אותה ... אם כבר עולים לכיוון ה-300K אז הסדרה 3 שהוזכרה כאן.
 
אם אתה רוצה ג'יפון (ונראה לי שלא) אז לך על ה-3008GT לדעתי עם מנוע דיזל ו-41 קג"מ או על ה-C5 איירקרוס עם אותו מנוע (זה בהזמנה מיוחדת אבל יש אחת בארץ כבר).

כמה הערות.

איך 508GT עולה משמעותית פחות מג׳וליה? מחירון ג׳וליה בסיסית הוא 20,000 ש״ח פחות מה508. ג׳וליה בגרסה האמצעית (מונזה) עולה יותר זה נכון, אבל אחרי הנחה תיכנס לו לתקציב. ה508GT (שגם אני הצעתי אותה) עולה כ240k ולמרות שאני מניח שאפשר להוציא הנחה, לובינסקי לא ידועים במיוחד בפתיחות שלהם למשא ומתן.

סדרה 3 מעולה, אבל פותח השרשור כתב ״עד 250״ ולא ראיתי ממנו שהוא פתוח להגדיל את התקציב ל300...

לא הבנתי איך צמד הג׳יפונים מבית PSA עונות לפותח השרשור על ההגדרות שהוא מחפש.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם שואפים לילד שני, קח בחשבון שהצ'בק תהיה פחות שימושית לצרכים שלך .

אני בדיוק בתהליכי התעוררות מחלום ההצ'בק... (אם כי לא ויתרתי)

 

אבל אם זה לא מפריע לך , אז ההמלצה היא GOLF GTI,

זה שהדגם עומד להיות מוחלף מאפשר לך לקבל גרסא FULLY LOADED שבדרך כלל לא נמכרת כאן.

עד שתגיע החדשה ומבלי להוסיף עיכובי קורונה, ייקח עוד זמן רב.

 

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין השורות אני מבין שהצרכים הנוכחיים של פותח השרשור הם לא לרכבי הארד קור ספורטיביים אלא מדובר בשאריות של צרכים רגשיים שלו מהעבר שלא מומשו ;-) (הטיפול הפסיכולוגי הפורומי היומי).

 

פותח השרשור הביע דעתו כי אינו רוצה רכב קשיח כמו המגאן וזה לא שלשאר רכבי ההארד קור שהוצעו כאן יש מתלים פנאומיטיים ובכלל מדובר בהם בריחוף על שטיח מעופף.

 

אתה מקבל מצד אחד רכבים מהירים ומהנים לנהיגה, אבל מצד שני לא לשכוח שמדובר ברכבי האצ'בק מקטגוריה משפחתית, כלומר צפופים יחסית, בעלי תא מטען קטן יחסית, רמת איכויות חומרי פנים ממוצעת, בידוד רעשים ממוצע ובגרסאות הספורטיביות שלהן קשיחות כבר אמרנו, רעשי כביש גדולים יותר עקב צמיגים גדולים יותר, אחזקה גבוהה (חלפים, ביטוח, צריכת דלק יחסית) וחוסר יחסי באבזור בוודאי ביחס לרכבים אחרים שאפשר לרכוש באותו המחיר. 

 

כלומר אתה משלם מחיר פלוס פלוס, אבל בתמורה מקבל פלוס בתחום צר (שאולי בעל חשיבות ספיציפית) ומינוס בתחום רחב (שנראה לכאורה שלא פחות חשוב ואולי אפילו יותר חשוב לפותח השרשור).

 

לכן בשורה התחתונה אם האבחנה שלי נכונה לגבי פותח השרשור, אני ממליץ לו לבחור במשהו מאוזן יותר מההצעות שעלו כאן (אלפא ג'וליה, במוו 330 משומשת אם חדשה לא נכנסת בתקציב, הייתי בודק את הקופרה אטקה למרות שהיא ג'יפון ואולי אפילו פוקוס st line תענה על הצרכים רחמנא ליצלן).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו לפניי: 508 GT, סטינגר או ג'וליה.

 

אם אתה לא נעול על יוקרה ולא סולד מג'יפונים - אטקה קופרה.

 

אם אתה לא נעול על ספורטיבית ורוצה מנהלים - מאזדה 6 החדשה.

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly
  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חבל שאין wrx בארץ.

הול היתה נופלת לך בתקציב, ו בגירסא המאובזרת היא לא רעה כשילוב של יומיום וספורטיביות. 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, green כתב:

פותח השרשור הביע דעתו כי אינו רוצה רכב קשיח כמו המגאן וזה לא שלשאר רכבי ההארד קור שהוצעו כאן יש מתלים פנאומיטיים ובכלל מדובר בהם בריחוף על שטיח מעופף.

אומנם לא ריחוף, אבל בקופרה (להבדיל מהמתחרות הישירות) יש מתלים אדפטיביים, המאפשרים מעבר מרכות לקשיחות בלחיצת כפתור.

בדקתי את זה בנסיעת המבחן וזה עובד לא רע.

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בהתלבטות ממש דומה לאחרונה. עברתי תהליך, ובסוף לקחתי החלטה מפתיעה שמתאימה לי אישית  :-) 

 

היום עם אוקטביה 1.8 שמרגישה די מהנה ולפניה הייתי עם מאזדה 3 2.0 שהייתה קצת פחות נמרצת אבל יותר דינאמית. יוקרתית? לא.. אבל נחמדה סה״כ. התחלתי מסופרב 4x4. הנחתי שסופרב תהיה יותר יוקרתית ותרגיש שדרוג בכל מובן. בפועל, כמו אוקטביה גדולה ובפנים זהה למדי, ועל אלו נפסלה אצלי - פשוט הרגישה גדולה מדי ודומה מדי. אבל המנוע והביצועים די מהנים. 

 

קבעתי לעשות גם נסיעת מבחן על הוולוו S60. רק ה T4 נכנס בתקציב. לא יצא לפועל כי רכב ההדגמה עשה תאונה והושבת לשבועיים. 

 

אחרי זה הלכתי להסתכל על לקסוס IS. הייתה אצלי בראש כבר הרבה זמן. התלהבתי ממנה עד שהבנתי שני דברים: 1) צפוף למבוגרים ונמוך לילדים, ודי חשוך בספסל האחורי;  2) זה דגם יוצא והאבזור כבר נראה דור אחד אחורה יחסית לדגמים האחרים של היצרן. אגב, לציין שלקסוס בדיוק הודיעו על דחיית הדגם המחליף של ה IS לזמן לא ידוע (במקור תוכנן ל 2021). הביצועים היו סבירים, לא מלהיבים, אבל בעיני שילוב טוב של יוקרה ספורטיבית (לפחות במראה, וקצת גם בנסיעה). 

 

NX: למרות סלידתי מג׳יפונים... דווקא הפתיע לטובה. התנהגות כביש לא כמו של ספינת משא, כמו מרבית הג׳יפונים, ואם תמצא אחד בן שנה יכול להיכנס לך יופי בתקציב. תסתכל בלקסוס סלקט, שמעתי עליהם דברים טובים. 

 

אלפא, אאודי, ב.מ.וו - לא בחנתי לעומק בשלב הזה בגלל עלויות נלוות (טיפולים, ביטוח, ירידת ערך) שלהערכתי יהיו גבוהות מכל האחרות שציינתי כאן. 

 

 

נכנסתי לפיג׳ו כדי לעשות סיבוב על ה 508, כפי שהומלץ פה בפורום. רכב מדהים... נראה מעולה, נוסע מצוין. הסיבה שלא לקחתי - 1) חשש מירידת ערך ובעיה במכירה (להערכתי ביקוש לא גבוה, בכל זאת סגמנט מאד צר).; 2) נמוך וחשוך בספסל האחורי, אפילו יותר מה IS. ייתכן שזה פספוס.. ממשיך לחשוב עליו - פשוט נראה בול. 

 

בסופו של דבר, וכאן ההפתעה... לקחתי 3008 פרמיום (דיזל 1.5, אני נוסע די הרבה). בהינתן המצב הכלכלי  הנוכחי, החלטתי להיות טיפה יותר שמרן ולהתכנס לתקציב עד 180k. 

 

במקור רציתי GT 3008 אבל אמרו שלא מביאים אותה יותר. מבחינת אבזור, הפרמיום קרוב מאד והפער 40k משמעותי (תמורה: מנוע 2.0 40 קגמ במקום 1.5 30 קגמ). עשיתי נסיעת מבחן, אשתי התלהבה מהעיצוב, אני הופתעתי מהביצועים של דיזל בטח אחרי מעבר ממנוע VAG 1.8 טורבו. הביקורות סופר אוהדות ודיברתי עם חבר שיש לו אותה שנתיים - מרוצה עד הגג. חפרתי בנושא האמינות וירידת ערך. לא רואה מוסך ונמכרת במחירון או טיפה מעליו, תוך יום יומיים (אתמול אחת נמכרה מעל דפי הפייסבוק תוך חצי יום).

 

בקיצור, ה 3008 נוסע מצוין, שקט, מאובזר מאד, והתנהגות כביש סבירה בעיני. אז זה לא באמת יוקרה או מנהלים, ובטח לא ספורטיבי ....   אבל בסופו של יום לי זה מרגיש שדרוג :) 

אה ואת ה 80k שחסכתי עכשיו, אפשר לשים בשוק ההון שיגדל קצת לקראת השדרוג הבא - שכמובן יהיה יוקרה ספורטיבית!! 

 

מקווה שעזרתי. תעשה נסיעות מבחן כפי שהמליצו קודמיי. קח בחשבון גם את העלויות מסביב. והכי חשוב, תהנה מהתהליך (זה כיף לכשעצמו) ומהבחירה שלך.  בהצלחה! 

עריכה אחרונה על ידי vkcar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


 
NX: למרות סלידתי מג׳יפונים... דווקא הפתיע לטובה. התנהגות כביש לא כמו של ספינת משא, כמו מרבית הג׳יפונים, ואם תמצא אחד בן שנה יכול להיכנס לך יופי בתקציב. תסתכל בלקסוס סלקט, שמעתי עליהם דברים טובים. 

לא יכול להסכים אתך פחות...
הNX ממש לא מהג׳יפונים ה״מתנהגים״ (שלא כמו סטלביו או מקאן למשל...). אין בו שמץ ספורטיביות, והייתי מרחיק לכת ואומר שה3008 שלך מתנהגת ספורטיבית יותר. בחירה מצויינת אגב...


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מחכה לסטינגר 2018 GT שתצוץ בלוח במקומך... תקבל כל מה שאתה צריך חוץ מסמל.

טרי מאתמול

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...